Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 23

Temat: Koszmarnie mały promień skrętu 156 GTA

  1. #1
    Raven
    Gość

    Domyślnie Koszmarnie mały promień skrętu 156 GTA

    Witam. Czy ktoś ma podobne jak ja złe odczucia i dyskomfort w związku małym promieniem skrętu 156 GTA? jeżdżę nią od miesiąca i wciąż mi to przeszkadza. macie jakieś rady?

  2. #2
    Użytkownik Ogier
    Dołączył
    02 2008
    Mieszka w
    Hamburg, Niemcy
    Auto
    156 3.2 V6 GTA
    Postów
    168

    Domyślnie

    heh 156 z tego słynie, że ma duży promień skrętu...

    denerwuje mnie zawsze jak sie pasażerowie pytaja dlaczego sobie bardziej nie skręcę i dalej nie podjadę podczas różnych manewrów, czesto wyjeżdżając z jakiś uliczek trzeba wziąć pod uwagę ten promień skrętu, zeby na pas przeciwny nie wjechać ;d zanim gdzies wjedziesz to pomysl czy łatwo ci bedzie wyjechac ;] albo zawrócić ja się juz do tego przyzwyczaiłem i mi to nie przeszkadza...

  3. #3
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    05 2008
    Mieszka w
    Oswiecim
    Auto
    BMW
    Postów
    571

    Domyślnie

    W autach przednio-napedowych to raczej standard - raz ze przeguby maja swoje ograniczenia, dwa - szerokosc opony.

  4. #4
    SYSUNIAdq
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał ap2 Zobacz post
    W autach przednio-napedowych to raczej standard - raz ze przeguby maja swoje ograniczenia, dwa - szerokosc opony.
    to nie jest standart wezmy np pod uwage vw jakiegokolwiek. Prawie wszystkie maja naped na przod a promien skretu taki ze wlasnym przodem prawie se w tylek wjezdzaja. wiec moim zdaniem alfa zrobiona jest na swoj sposob i dlatego jest wyjatkowa. mysle ze jej wielki promien skretu ma wply rowniez na dluzsza zywotnosc przegobow mniej sie lamia ze tak sie wyraze. osobiscie nie widzialem jeszcze alfy w ktoej wylecialy by kulki z przegubu a vw widzialem mnostwo. no ale moge sie mylic

  5. #5
    Miss Alfaholicy 2011 Alfa i Omega Avatar bija22
    Dołączył
    04 2008
    Mieszka w
    Rymanów Zdrój
    Auto
    Alfa Romeo 156 2.5 V6
    Postów
    307

    Domyślnie

    te niecale poltora obrotu juz mnie tak nie szokuje jak na samym poczatku. tak jak Zomeba pisze-ludziska sie dziwia czemu do oporu nie skrecam. A ja tu widze jedna zalete, poza sprawami mechanicznymi- kierownica przynajmniej w moim odczuciu jest bardziej oporna, nie slizga sie. poprostu podczas jakichkolwiek szybkich manewrow auto nie lata na boki przy kazdym lekkim dotyku kierownicy. wg mnie jest to ogromna zaleta, bo caly czas ma sie kontakt z droga i samochodem...
    bija22 i Alfa156 V6 są powody do mruczenia
    ...i do płaczu

    http://imageshack.us/photo/my-images/37/nnnh.jpg/

  6. #6
    SYSUNIAdq
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał bija22 Zobacz post
    te niecale poltora obrotu juz mnie tak nie szokuje jak na samym poczatku. tak jak Zomeba pisze-ludziska sie dziwia czemu do oporu nie skrecam. A ja tu widze jedna zalete, poza sprawami mechanicznymi- kierownica przynajmniej w moim odczuciu jest bardziej oporna, nie slizga sie. poprostu podczas jakichkolwiek szybkich manewrow auto nie lata na boki przy kazdym lekkim dotyku kierownicy. wg mnie jest to ogromna zaleta, bo caly czas ma sie kontakt z droga i samochodem...
    no nie ma co ukrywac alfa ma raczej sportowe przelozenia kierownicze anizeli np vw gdzie kierownica wykonuje sie 5 obrotow w jedna i 5 w druga strone

  7. #7
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    07 2008
    Mieszka w
    Gdynia
    Auto
    Lancer, Giulia quadrifoglio
    Postów
    1,256

    Domyślnie

    Na początku mi to przeszkadzało i to strasznie, przesiadłem się z leona a tam na skręt nie mogłem narzekać. Przyzwyczaiłem się do parkowania tyłkiem, uwzględniam promień przy skrętach i zapomniałem że było to problemem. Nie wiem bija o czym piszesz ale w leonie także nic mi się nie ślizgało, samochód nie latał i kontrola także raczej na +.
    Pojeździsz więcej i także zapomnisz o problemie.

  8. #8
    Tfaruk
    Gość

    Domyślnie

    Na początku faktycznie promień w Alfach dziwi, ale według mnie ma to swoje zalety - wydaje mi się, że dzięki temu auto dużo pewniej się prowadzi przy większych prędkościach. A w ciasnych uliczkach niestety, ale trzeba się napracować

  9. #9
    obserwator737
    Gość

    Domyślnie

    156GTA skręca gorzej niż zwykłe 156

  10. #10
    Użytkownik Ogier Avatar Rafik
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    Bartoszyce/Londyn
    Postów
    173

    Domyślnie

    Kiedys na dwa tygodnie dostalem Toyote Aygo jako autko zastepcze i tam to byl skret, az sie smialem jak sie przesiadlem z Vectry)) Niesamowity promien skretu, tym autkiem mozna bylo wszedzie wjechac, bez najmniejszego problemu. Fakt jest czasem problem zaparkowac Alfetta i musze na dwa razy podjezdzac, ale mi to nie przeszkadza

    Pozdr.
    Była Alfa 156 2.4 JTD 10V 185 KM
    Byla Alfa 166 3.0 Super + LPG
    Jest Alfa 166 3.2

Podobne wątki

  1. Czujnik skrętu kierownicy
    Utworzone przez ozman w dziale 166
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 04-12-2015, 12:05
  2. promień skrętu....
    Utworzone przez KRS w dziale 156
    Odpowiedzi: 38
    Ostatni post / autor: 27-06-2014, 21:26
  3. [156] Tarcie podczas skrętu
    Utworzone przez Hoody w dziale 156
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 20-03-2012, 12:19
  4. nie równy promień skrętu
    Utworzone przez andrzejm36 w dziale 156
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 11-04-2011, 19:46
  5. skreczenie w czasie skrętu
    Utworzone przez groszek w dziale 156
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 26-04-2009, 15:19

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory