włóż bagnet powiedzmy prawie (bez ~3cm) wyciągnij, wytrzyj, parę razy to powtórz - olej jest w prowadnicy i brudzi bagnet, potem dopiero sprawdź.
Co do ilości nie powiem czy w Giulietcie się różni od 159 TBI - u mnie wchodziło 5.1L (choć były różne instrukcje i jedne podawały 4.2, inne 4.6 a jeszcze inne 5.1 - miski takie same niezależnie od rocznika - sprawdzałem w ePerze, więc nie wiem o co to chodziło)
To jest forum. Na pytania ogólne zwykle może odpowiedzieć wiele innych osób na forum, a odpowiedź może być przydatna innym. Pożytek potencjalny dla całej grupy który nie służy społeczności. Nie będę odpowiadał na takie priv, a tylko skrzynka wiecznie się zapycha.
Tematów na nurtujący Was problem szukajcie z googlami a nie wyszukiwarką formuową która jest beznadziejna: w googlach wpisujcie (site:forum.alfaholicy.org/giulia_stelvio <TEMAT>). Wiele rzeczy na forum było wielokrtonie, najwyżej w tamtych wątkach dopytujcie żeby śmietnika nie robić na forum.
4.5l
tak to jest jak się hurtowo pisze posty![]()
To jest forum. Na pytania ogólne zwykle może odpowiedzieć wiele innych osób na forum, a odpowiedź może być przydatna innym. Pożytek potencjalny dla całej grupy który nie służy społeczności. Nie będę odpowiadał na takie priv, a tylko skrzynka wiecznie się zapycha.
Tematów na nurtujący Was problem szukajcie z googlami a nie wyszukiwarką formuową która jest beznadziejna: w googlach wpisujcie (site:forum.alfaholicy.org/giulia_stelvio <TEMAT>). Wiele rzeczy na forum było wielokrtonie, najwyżej w tamtych wątkach dopytujcie żeby śmietnika nie robić na forum.
Nie chodzi mi o to ile wchodzi oleju przy wymianie tylko ile trzeba dolać aby na bagnecie stan z minimum zmienił się na maksimum.
Tak robiłem i tak nic nie widać. Mam zalanego Millers ( wymiana oleju w ciągu najbliższych dni ) i kurcze nie wiem jaki jest stan. Przeraziłem się, bo za każdym razem jak próbuje sprawdzić to tak jakby bagnet był suchy a na końcu tylko widać czarną kropkę sięgającą do stanu minimum. Jak przejadę palcem po bagnecie to jest delikatny ślad oleju na palcu ale nie da się po tym stwierdzić jaki jest poziom oleju. Millers sam w sobie jest praktycznie bezbarwny.
Czy ktoś z forumowiczów testował olej EUROL FLUENCE 5W40 5L?
opis jednej ze stron:
PERFORMANCE
MB-Approval 229.51
API SN/CF ACEA C3
VW 502.00 VW 500.00 VW 505.01
MB 229.31 MB 226.5
Porsche A40 Renault RN0710 Renault RN0700
GM dexos 2
Ford WSS-M2C917-A
VW 505.00
Fiat 9.55535-T2 Fiat 9.55535-S2 Fiat 9.55535-GH2
TYPICAL PROPERTIES
Density at 20°C 0.8482 kg/l
Viscosity, kinematic at 100°C 14.1 cSt
Viscosity, kinematic at 40°C 82.8 cSt
Viscosity Index 176
Viscosity, dynamic (CCS) 5220
cP Sulphated ash 0.79 wt%
Flash point 196 °C (zamknięty tygiel)
Pour point -51 °C
teoretycznie pasuje, a praktycznie jakieś opinie?
Bardzo dobry olej i jest nawet w promocji nadal z Archoil AR9100 w dobrej cenie... [emoji106][emoji6]