Może ktoś chce sobie poczytać /za darmo w przeciwieństwie do Auto Świata ;-)
Sporo o koncepcji i technice tego auta.
http://alfetta.pl/2019/alfa-romeo-giulia-projekt-552/
Może ktoś chce sobie poczytać /za darmo w przeciwieństwie do Auto Świata ;-)
Sporo o koncepcji i technice tego auta.
http://alfetta.pl/2019/alfa-romeo-giulia-projekt-552/
Alfa 156 2.0; Alfa 156 1.8, Alfa 145 1.4, Alfa 156 2.5V6 Modyficata, Alfa Giulietta M-Air Distinctive Sport Edizione Autodelta.
LEGENDA ALFA ROMEO: ALFETTA.PL
Jest już całkiem długi temat "Giulia- Testy, filmy, zdjęcia.". W dodatku link tam już się pojawił![]()
a to przepraszam i dziękuję![]()
Alfa 156 2.0; Alfa 156 1.8, Alfa 145 1.4, Alfa 156 2.5V6 Modyficata, Alfa Giulietta M-Air Distinctive Sport Edizione Autodelta.
LEGENDA ALFA ROMEO: ALFETTA.PL
Pojawił się, ale tutaj możemy podyskutować o tym artykule, w tamtym wątku niespecjalnie.
Po jego przeczytaniu chyba już nikt nie będzie miał wątpliwości dlaczego Giulia nie jest tanim samochodem i dlaczego nie można jej porównywać z pospolitymi modelami klasy średniej. Bardzo żałuję, że pomimo ogromnego wysiłku i pieniędzy zaangażowanych w ten projekt przez FCA sam model sprzedaje się słabo i nie odbudował pozycji marki. Dwa lata to za mało, żeby od podstaw zrobić w pełni dopracowany model , także wpadki wieku dziecięcego były do przewidzenia. Szkoda tylko, że w tych czasach coraz mniej uwagi poświęca się przyjemności z prowadzenia a coraz więcej multimediom i różnego rodzaju asystentom jazdy, niewielu poznało się na głównych atutach Alfy a wielu narzekało na braki w wyposażeniu. Skoro Giulię wprowadzano w pośpiechu, to pierwszy lifting powinien być zaplanowany już na 2018 rok, żeby usunąć niedociągnięcia oraz wprowadzić nowe opcje na które w 2016 roku nie było czasu. A tak mamy dramatyczny spadek sprzedaży w tym roku i niewiadomą, czy platforma Giorgio będzie dalej rozwijana.
Jest, tylko autor poprawił tytuł z 552 na 952 i zmienił się link
http://alfetta.pl/2019/alfa-romeo-giulia-projekt-952/
Przeczytane,świetny artykuł, gratulacje
Wpadki? Samochód jako model jest niezawodny póki co, nie wycierają sie napędy łańcucha rozrządu , nie gnije po pierwszym myciu , nie płonie w trasie i w garażu . W paru egzemplarzach nie rozkładały sie lusterka. To nie jest wpadka tylko nic nie znacząca pierdoła.Dwa lata to za mało, żeby od podstaw zrobić w pełni dopracowany model , także wpadki wieku dziecięcego były do przewidzenia
Krótko mówiąc ten samochód to są perły przed wieprze, gdybym był jednym z twórców Giulii to zwatpiłbym w sens pracy po przeczytaniu ,ze to kiepski samochód bo nie można zmienić tapety w radyjkuSzkoda tylko, że w tych czasach coraz mniej uwagi poświęca się przyjemności z prowadzenia a coraz więcej multimediom i różnego rodzaju asystentom jazdy, niewielu poznało się na głównych atutach Alfy
W marcu jest juz nieco lepiejA tak mamy dramatyczny spadek sprzedaży w tym roku i niewiadomą
Ostatnio edytowane przez kutulu ; 25-05-2019 o 09:18
Co do wpadek to kilka jednak było, też uważam że nic istotnego ale niektórych użytkowników na naszym forum doprowadzały do szewskiej pasji do tego stopnia, że żałowali że nie kupili BMW. Po prostu przy cenie premium wymagania użytkowników też są premium.
Co do multimediów błędem było zlecenie tego włoskiej firmie z koncernu "po znajomości". Obecnie za dużo ludzi zwraca na takie pierdoły uwagę, żeby nie zatrudnić do tego najlepszych z branży. Do tego wpadki ergonomiczne, do których czepiają się testerzy, brak innowacyjnych rozwiązań "gadzeciarskich" bez których inne marki nie wypuszczą nowego modelu. Mogę zrozumieć, że na to w dwa lata nie było czasu ale powinno się zrobić szybko lift i tyle.
Stelvio pod wieloma względami jest bardziej dopracowane bo było więcej czasu na dopieszczenie niż w Giulii.