www.pablogarage.pl - Serwis, części, holowanie
> PabloGarage Team < - kilka filmów na kanale - Z A P R A S Z A M Y
Oba Specole i 5W30 C3 zwykły i 504 507 są OK z AR9100.
AR9200v2 kiedy silnik jest już czysty i do ochrony podczas dynamicznej jazdy a nie w celu ochrony z domyciem jak AR9100.
Przy AR9200v2 nie wydłużamy raczej normalnego okresu wymiany oleju.
a na eurolu fluence z AR 9100 ile moge pojeżdzic? Chodzi mi o przebieg pomiędzy wymianami? Tryb miasto/trasa 50/50 raczej spokojne użytkowanie.
[MENTION=34864]wlyszkow[/MENTION] mam prośbę o pomoc w doborze oleju. Kupiłem 159 1.9 JTD z usuniętym DPF. Obecnie jeździ na oleju Valvoline 5w40 C3 a chciałbym wlać coś lepszego
Jeśli 5W40 C3 to bierz Eurola Fluence z AR9100. Lepiej i niedrogo w promocji.
Ostatnimi czasy swoją alfe 159 2.0 jtdm po chipie bez eko zalewalem Penrite 10teenths 0w40 + archoil 9100. Zbliża się wymiana a olej ten jest aktualnie nie do zdobycia, jak większość penrite'ow zreszta (używałem też HPR 5w40 z AR i było ok). Czym mógłbym teraz je zastąpić?
Ostatnio myślałem nad shell ultra 0w40 albo też nad neste 0w40. Wszystko z archoilem 9100 albo 9200v2. Czy to dobra droga? Ewentualnie co jeszcze.
Wymieniam co 10tys, rocznie robię ok 25000km
A tak swoją drogą co jest z tymi Penrite'ami? Od kilku miesięcy ich brakuje a kontener z Australii płynie ok 6 tygodni.
Wysłane z mojego HTC U11 przy użyciu Tapatalka
Może Amsoil DEO 5W40?
Przy tym interwale więcej skorzystasz z AR9200v2 niż AR9100.
[MENTION=34864]wlyszkow[/MENTION] a taki olej jak Ravenol 5w40 VST będzie ok do mojej 159 z usuniętym DPF
Ja wczoraj do swojego 2.0 po sofcie i bez eko zalałem Amsoil 0w40 Max Duty + Archoil 9200. Zobaczymy jak się sprawdzi. Przed zalaniem zrobiłem 5k na Specol 5w40 + Archoil 2300. Jak wyjąłem filtr oleju to wyglądał jakby olej miał nalatane z 20-30k.