Pokaż wyniki od 1 do 5 z 5

Temat: 2,5 v6 gazować czy nie?

  1. #1
    piterifc
    Gość

    Domyślnie 2,5 v6 gazować czy nie?

    Jak w temacie! Słyszałem różne opinie na temat gazu jedni mówią ,że to nic nie robi inni mówią ,że chwilę pojeździsz i zaczynają sie problemy... Jakie są wasze opinie, a może ma ktoś 156 2,5 zagazowaną? Jak to się sprawdza? Jaka butla? bo w kole 20l to raczej chyba tylko na 100km wystarczy? Jakie są wasze opinie?

  2. #2
    Użytkownik Romeo Avatar andro34
    Dołączył
    12 2007
    Mieszka w
    Płońsk-holandia
    Auto
    Alfa Romeo 156 1,9 JTD 2005r i AR 147 JTDm 2005r.
    Postów
    1,235

    Domyślnie

    kolego,odpowiedzi na powyższe i inne pytania znajdziesz w odpowiednim działe:

    http://www.forum.alfaholicy.org/lpg_zone/


    moja druga ulubienica...

  3. #3
    piterifc
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał andro34 Zobacz post
    kolego,odpowiedzi na powyższe i inne pytania znajdziesz w odpowiednim działe:

    http://www.forum.alfaholicy.org/lpg_zone/


    ok dzieki, nie zauważyłem tego działu.
    Ale powiem szczerze, że nawet chyba nie zadam tego pytania ponownie jak widzę te posty z problemami z gazem...
    Gaz i problemy z nim związane lub benzyna i koszta paliwa. Jednak wolę 98-kę.
    Moja Alfa karmiona od małego benzynką i raczej chyba tak zostanie.

  4. #4
    RONI
    Gość

    Domyślnie

    Powiem tak-nie mam doświadczenia z żadnym zagazowanym silnikiem Alfy, natomiast parę silników zagazowałem (czyt, wykastrowałem) -m.in. 3.5 litrową rzędową szóstkę i 4 litrowe V8 - i z perspektywy czasu stwierdzam jednoznacznie, że nie był to dobry pomysł. Pewnie wielu zaraz się oburzy twierdząc, że jak instalacja dobrze dobrana, to wszystko ok i nawet spadku mocy nie zauważysz. Jedyny argument to oszczędność kasy...na początku. Przeciw za to jest wiele innych. M.in. koszty związane z serwisem kastrata (świece, kable, częstsza regulacja zaworów, regulacje i serwis okresowy samej gazowni, padające przepływki, kolektory, wymiana filtrów, zimą problemy z ciśnieniem zwłaszcza przy niskim poziomie w zbiorniku i inne). Silnik wymaga większej uwagi, a po dłuższym czasie zaczyna się bądź co bądź odczuwać spadki mocy, zaczynają się problemy z odpalaniem na benzynie, a i ryzyko awarii samej jednostki jest dużo większe. Wiadomo remonty silników (zwłaszcza w Alfach) to majątek. Ale wiadomo-decyzja należy do Ciebie.
    Ja osobiście po własnych doświadczeniach nigdy więcej gazu nie włożę, chyba że będzie to prosta, tania w zakupie konstrukcja-mniej "wrażliwa", gdzie serwis i naprawa w razie "w" nie będą tak drogie jak to jest w przypadku Alfy.

  5. #5
    Superjahu007
    Gość

    Domyślnie

    Temat do działu LPG -proszę przeanalizować zawarte tam tematy a odpowiedź z całą pewnością każdy znajdzie zadowalającą . Temat zamykam.

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory