Tak samo nie ma znaczenia czy obrotomierze jest z lewej czy z prawej a jednak w Giulii MUSIELI zamienić. Ch... wie po co.
Tak samo nie ma znaczenia czy obrotomierze jest z lewej czy z prawej a jednak w Giulii MUSIELI zamienić. Ch... wie po co.
Własne: 147->146->156->159->159->Giulietta->Giulia Super->Giulia Veloce
Jaram się, że jeździłem147 GTA, 156 GTA, Brera Ti, 159 SW Ti, Mito Veloce, Giulietta Veloce, 4C
Jaram się, że siedziałem: Prototyp 8C
Czasem mam w rękach inne auta
Zdjęcie przycisku - na górze starszy na białym aucie, na dole obecny na czerwonej Giulii.
Widać że niby zamienione miejscami ale kropeczki na mniejszym przycisku są z innej strony więc przeprojektowali moduł.
W wersji bez Keyless Entry jest jeden duży przycisk zamiast dwóch.
- - - Updated - - -
Może kiedyś zrozumieją, że obrotomierz powinien być pośrodku![]()
Własne: 147->146->156->159->159->Giulietta->Giulia Super->Giulia Veloce
Jaram się, że jeździłem147 GTA, 156 GTA, Brera Ti, 159 SW Ti, Mito Veloce, Giulietta Veloce, 4C
Jaram się, że siedziałem: Prototyp 8C
Projekt tych przycisków jest lipny. Powinny być np. oddzielone kamerą, a nie obok siebie. Nigdy nie wiem co trafiłem za pierwszym razem, dopiero jak wymacam drugi guzik (albo z prawej albo z lewej) to wiem od czego był.
W Fordzie mam na środku od klapy, a z boku, dalej mniejszy do zamykania auta i w zależności co chcę zrobić to sięgam w różne miejsca.
Pozdro,
Bartas
Ja nie czaję jak można się mylić. Faktycznie na początku wymaga to przyzwyczajenia ale po 3 użyciach nie da się już tego pomylić. U mnie zamykanie samochodu jest centralnie pod znaczkiem i jest to wielki wystający guzior z chropowatą powierzchnią. No po prostu nie a się go nie wyczuć. Na lewo od niego jest bardziej płaski z delikatniejszą fakturą do bagażnika. Też nie da się go w żaden sposób pomylić z tym wielkim poprzednim.
Kamera jest na prawo od znaczka więc pochodząc do samochodu i widząc znaczek dokładnie wiadomo gdzie co jest.
Wszystko elegancko działa a sam pomysł zamykania samochodu z klapy uważam za genialny.
Własne: 147->146->156->159->159->Giulietta->Giulia Super->Giulia Veloce
Jaram się, że jeździłem147 GTA, 156 GTA, Brera Ti, 159 SW Ti, Mito Veloce, Giulietta Veloce, 4C
Jaram się, że siedziałem: Prototyp 8C
Tak, zamykanie z klapy przy Keyless Entry to fajna rzecz.
Tyle, że w nowych modelach otwierasz klapę centralnie pod znaczkiem. A zamykasz tym bocznym po lewej.
Przestudiowałem instrukcje i jest w nich zmiana.
A po to jest forum, aby to opisać dla potomnych. A nie narzekać.
Tak po namyśle wydaje mi się że ma to sens. W pierwszej kolejności podchodzi się do bagażnika, aby go otworzyć.