ano sam się zdziwiłam. Nic nie czuć przy prowadzeniu
ano sam się zdziwiłam. Nic nie czuć przy prowadzeniu
Aż trudno w to uwierzyć.Przy takim zdarciu musi rzucać tyłem jak rybim ogonem
Jak tak zdarło opony,to już kiedyś ktoś pisał,ze na nowych dojechał do Zakopanego i mu druty wyszły.Musiał jakieś inne zakładać,bo do domu nie dojechał by.Tak,że uważaj i sprawdzaj co się dzieje z oponkami.
U mnie też parę letnich zdarło, nie tak mocno jak na zdjęciach powyżej ale też były do kosza. Na przeglądzie też nic nie wyszło a ja również nie czułem nic niepokojącego w czasie jazdy. Po remoncie całości (oprócz amorów) największą różnicę czuję na progu zwalniającym pod blokiemgeneralnie jest sztywniej, jakoś tak bardziej zwarto no i tył się podniósł (no i ofc negatyw zniknął).
Nie no, bez jaj :-)
Cala zawiecha do remontu.
Przod gorne trw, dolne regenerowane w Regumie, łączniki trw.
Amory i sprezyny KYB.
Tyl poliuretan poza tuleja zwrotnicy gdzie pojdzie lemforder.
Banany pewnie tez Regum bo maja dorobic.
Amory i sprężyny KYB
Jak kola poszly w minus to nie musi zamiatac tylem. Wlasnke na zakretach jak glupia lata
Zamiata nie dlatego,że negatyw.Tylko,że wahliwa w zwrotnicy jest wybita.To jest powód majtania tyłem na zakrętach i studzienkach.Jednak,gdy będzie duży negatyw,to będzie podcinał wewnetrznie oponę.
A z KYbem,to uważaj.Ja nie jestem zadowolony.Ani ze sprężyn z przodu jak i z tyłu.Po wymianie przodu,stał jak rakieta a tył wygląda jakby były do wymiany.Tak siedzi.
że sprężynami kyb to prawda co motogold pisze.
mam je na przodzie i z tylu
po montażu jakiś czas stała jak motorówka.
po ponad roku wyglada już jak na foto. jest równo i zawias przedni nie dobija.
Ale.mimo wszyatko uważam ze tylne są za miekkie i wystarczy coś.wsadzic do bagaja typu 4 zgrzewki mineralki albo 2 pasażerów.i dupa siedzi i dobija jak szalona... Ale ogolnie się ulozyly te KYB i stoi w.miare rowno
Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
![]()
[C
Jak nie kyb to zostaje oryginal. 590kpl przod, 390kpl tyl
Pisałem już nie raz o KYB. Są twarde i nadają się do 166 z automatem. Jeśli masz Aisina - zakładaj KYB. Jeśli nie, to przemyśl sprawę. Ja mam na przodzie KYB i ludzie pytają, czy obniżony
Oczywiście piszę o przodzie. Tył polecam tylko dorabiane, bo wszystkie inne siadają za nisko.
by tomaz
166 2.5V6 CF2 Sportronic była | 166 3.0V6 CF3 Sportronic @ 241KM / 291Nm jest
Moja 166 Grigio Chiaro: http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...ml#post1222435
Więcej Alfy: https://www.youtube.com/channel/UCA7...kh5YZ4Hy4vTsew
Szybkie daily: https://www.forum.alfaholicy.org/prz..._s5_tomaz.html
To ta nowa fura ktora kupiles kilka dni temu?.Nie ma sie do czego przyczepic.No moze do jednego, skrzynia manualna by sie przydala zeby poczuc to na 100%.Wyglada super.
Giulia Quadrifoglio 2.9 V6 Bi Turbo
166 3.0 V6 Q2-Jest 230KM 265NM B6+Eibach.Decat manifolds+Equal length pipes+ Ragazzon.
155 2.0 16v -Jest.CSC Marmitte,B4
164 3.0 V6 12v- Byla
155 1.7 TS- Byla
159 1.75 TBI Ti - 261KM 435Nm-Byla
Lancia Kappa 2.4 TDS-Byla
https://www.flickr.com/photos/188123998@N07/albums
166 2.5V6 CF2 Sportronic była | 166 3.0V6 CF3 Sportronic @ 241KM / 291Nm jest
Moja 166 Grigio Chiaro: http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...ml#post1222435
Więcej Alfy: https://www.youtube.com/channel/UCA7...kh5YZ4Hy4vTsew
Szybkie daily: https://www.forum.alfaholicy.org/prz..._s5_tomaz.html