156 2.0 TS / 147 1.9 JTD / 156 FL 1.9 JTD
159 SW TI Q-Tronic 2.4 JTDm
Mi się akurat 508 spodobał. I cena była lepsza a to spory plus.
Przecież wygląd to tylko i wyłącznie kwestia subiektywna, a Wy sobie wytykacie, ze jednemu się to auto podoba bardziej, a drugiemu tamto. Fakt jest taki, ze 508 wygrywa w tym co interesuje większość klientów.
Wygrywa głównie w cenie , co już można było tu wyczytać. Prymitywna ośka jest dużo tańsza w produkcji, więc i musi być tańszy samochód. Do tego plebejska marka więc nic w tym dziwnego.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Tylko ludzie nawet kupujący Alfe nie koniecznie się jarają karbonowym wałem, RWD i rozkładem 50/50 co pokazałem na przykładzie najlepiej sprzedających się modeli 147 i 156. FWD, standardowe osiągi, bez karbonowych wałów i rozkładu 50/50. Bez rekordu na ringu itp sprzedażą biły Giulie i Stelvio. Dobra stylistyka, dobre wyposażenie i przyzwoite prowadzenie, tego chcą ludzie
Cena 508 startuje od 125K zł, Giuli od 129K zł. Widać celują w "plebs" z podobnym portfelem bo "szlachta" to raczej ani Puga ani Alfy nie wybiera![]()
Ostatnio edytowane przez Pływak ; 31-10-2019 o 21:00
Bo były ładne, dość tanie i prowadziły się lepiej niż 90 % uwczesnej konkurencji.
Giulia prowadzi się najlepiej z CAŁEJ konkurencji ale przez zaawansowanie techniczne nie jest tania. To główny powód rozczarowującej sprzedaży, choć nie jedyny.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Przypomnę tylko, że ponoć Alfa Romeo to marka premium stawiana obok Mercedesa, Audi, czy BMW więc rozumiem, że 156 z "prymitywnym" napędem na przód jak to napisałeś prowadziła się lepiej od E46 czy W203 albo Audi A4? Proszę jej nie stawiać obok konkurentów na rynku wtórnym![]()