Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 23

Temat: Zablokowało silnik

  1. #11
    Administrator ds. moderatorów Quadrifoglio Verde Avatar 75andrew155
    Dołączył
    05 2006
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    155 V6 1996 .r 155V6 1995r 3.0 12V
    Postów
    11,237

    Domyślnie

    Ja bym raczej spodziewał sie dużej ilości paliwa na którymś cylindrze

    Alfa Romeo 75 Turbo 1987
    alfa Romeo 75 Turbo America 1990
    Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
    Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
    Alfa Romeo 155 V6 1996
    Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995

  2. #12
    subratri
    Gość

    Domyślnie

    ale żeź jak się nie da obrócić wałem to rozrząd przeskoczył i tłok opiera się o zawór ) TO NIE DWUSÓW żeby płyn miał szanse pozostać w cylindrze, poza tym, nawet gdyby się tam dostał jakikolwiek płyn to po dwóch dniach dawno byłby w misce olejowej. kurde, to tu tak jest że zabiera się głos nie mając pojęcia o budowie silnika??

  3. #13
    Użytkownik Romeo Avatar phantom71
    Dołączył
    07 2006
    Mieszka w
    Radom
    Auto
    AR 156 1.8TS 16V 10.1998
    Postów
    656

    Domyślnie

    klin na kole pasowym wału korbowego, dopiero to przerobiłem

  4. #14
    mijagi156 2.0
    Gość

    Domyślnie

    mozliwe ze to klin... poszedl mi w omedze 2.5 td... szarpalo silnikiem palila sie kontrolka pompy paliwowej... przy wyzszych obrotach szla ale na wolnych masakra nie dalo sie jechac..

  5. #15
    Użytkownik Quadrifoglio Verde
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    AR156 1,6TS 1999 r.
    Postów
    5,304

    Domyślnie

    Cytat Napisał Rad Zobacz post
    Dwóch pełnych obrotów nie da rady.
    Też uważam, że nastąpiła kolizja z zaworami.

  6. #16
    ViP Alfa i Omega
    Dołączył
    08 2008
    Mieszka w
    Koszalin
    Auto
    AR 156 1.8 TS 1999 MB 124 3.0 24V
    Postów
    406

    Domyślnie

    Cytat Napisał phantom71 Zobacz post
    klin na kole pasowym wału korbowego, dopiero to przerobiłem
    też mam takie podejrzenie...to by mogło tlumaczyć ten luźny pasek

  7. #17
    Rad
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał phantom71 Zobacz post
    klin na kole pasowym wału korbowego, dopiero to przerobiłem
    Wobec tego jak sobie z tym poradziłeś??

  8. #18
    Superjahu007
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał subratri Zobacz post
    ale żeź jak się nie da obrócić wałem to rozrząd przeskoczył i tłok opiera się o zawór ) TO NIE DWUSÓW żeby płyn miał szanse pozostać w cylindrze, poza tym, nawet gdyby się tam dostał jakikolwiek płyn to po dwóch dniach dawno byłby w misce olejowej. kurde, to tu tak jest że zabiera się głos nie mając pojęcia o budowie silnika??
    Otóż na przykładzie silnika 1.6 TS - niespełna 3 tygodnie temu zostałem poproszony o holowanie auta które stanęło na drodze . Objaw kupa dymu za autem i niemożność odpalenia samochodu - rozrusznik stara się ale nie może obrócić wałem . Na pierwszy rzut oka - brak płynu chłodniczego i wstępna diagnoza uszkodzona uszczelka pod głowicą . Po rozebraniu silnika 3 dni później okazało się że faktycznie uszczelka strzelona na pierwszym i drugim cylindrze a te zalane wodą jak małe akwarium . Przez 3 dni jak auto stało unieruchomione woda nie zleciała a rozrusznik nie miał siły obrócić wałem . Przy mnie zdemontowano głowicę .
    Ostatnio edytowane przez Superjahu007 ; 22-09-2009 o 22:26

  9. #19
    subratri
    Gość

    Domyślnie

    oj nie bardzo mi się chce... ale dobra
    wody do cylindra może nalecieć grawitacyjnie tyle ile jest w zbiorniczku wyrównawczym. Starczy żeby utopić dwa cylindry?? pewnie że tak, ale czy ta woda zostanie w cylindrze? nie!! zamkami pocieknie do misi olejowej, no chyba, że zawory będą zamknięte co raczej nie ma prawa się zdarzyć A teraz... w przypadku powyżej kolego może obrócić wałem ale nie do końca, znaczy że tylko trochę mu tej wody naleciało? bez sensu. Przypadek który opisałeś mógł zaistnieć ale przypadek opisany powyżej w żaden sposób nie ma się do Twojej teorii. Ale to już nieważne.

  10. #20
    Superjahu007
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał subratri Zobacz post
    Ale to już nieważne. __________________
    Właśnie ... nieważne . Tylko ja nigdzie nie twierdziłem że moja teoria jest słuszna i jedyną obowiązującą

Podobne wątki

  1. Odpowiedzi: 19
    Ostatni post / autor: 21-01-2016, 15:20
  2. Kupię Silnik do ALFA ROMEO 147 1.9 JTD SILNIK 115 KM 937A200
    Utworzone przez dawidx500 w dziale 147
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 15-08-2013, 13:51
  3. Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 24-03-2013, 21:57
  4. Błąd P0340, silnik zgasł, kreci nie odpala, silnik 1.6 TS
    Utworzone przez maryszkens w dziale 147
    Odpowiedzi: 14
    Ostatni post / autor: 17-08-2012, 19:41
  5. [GTV] Silnik kaplica - silnik zazgrzytał i zgasł. Rozrusznik nie kręci wałem...
    Utworzone przez Ferrari-1 w dziale Gtv/Gtv Spider
    Odpowiedzi: 98
    Ostatni post / autor: 30-10-2009, 07:40

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory