Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 11 do 19 z 19

Temat: Wahacz - co wybrać?

  1. #11
    Użytkownik Fachowiec Avatar FXX
    Dołączył
    07 2012
    Auto
    Peugeot 508 II / Peugeot 308 T9
    Postów
    2,645

    Domyślnie

    A czujnik poziomowania nie jest właśnie z lewej strony?

    Wysłane z mojego moto g(7) plus przy użyciu Tapatalka

  2. #12
    Użytkownik Znawca Avatar Yarek
    Dołączył
    04 2018
    Mieszka w
    WLKP.
    Auto
    159 2,4 JTDM Q4 TI, Giulietta 1,4 MA.
    Postów
    1,228

    Domyślnie

    Meyle HD. Wieczne.
    TRW do 159 to syf i dziadostwo.

  3. #13
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Doblo
    Dołączył
    10 2015
    Mieszka w
    Szczecin
    Auto
    Giulietta QV - 156FL 2.5 V6
    Postów
    493

    Domyślnie

    Nope, z prawej...

    Na meyle pewnie bym się zdecydował ale do Giulietty nie mają wahaczy. Albo ja nie znalazłem
    You can't be a true petrolhead until you've owned an Alfa Romeo

  4. #14
    Użytkownik Znawca Avatar Yarek
    Dołączył
    04 2018
    Mieszka w
    WLKP.
    Auto
    159 2,4 JTDM Q4 TI, Giulietta 1,4 MA.
    Postów
    1,228

    Domyślnie

    Cytat Napisał Doblo Zobacz post
    Nope, z prawej...

    Na meyle pewnie bym się zdecydował ale do Giulietty nie mają wahaczy. Albo ja nie znalazłem
    A nawet nie sprawdzałem w ich katalogu.
    Łączniki stabilizatora, jak i sam stabilizator mają, bo mam je i odtąd spokój, a do tej pory wymiana co rok po ok. 10 tys. km.
    HD są naprawdę twarde i wytrzymałe. W BMW doskonale zastępują ori, czy Lemfordera. W 159 też mam Meyle HD i bez zarzutu.
    Może sprawdzę ich katalog, bo mnie zaskoczyłeś. Pozdrawiam serdecznie.

  5. #15
    Użytkownik Świeżak Avatar Mrseeba03
    Dołączył
    08 2018
    Auto
    AR Giulietta 1.4 TB / Ibiza V 1.0 TSI
    Postów
    217

    Domyślnie

    Panowie,
    Zaczyna mi się odzywać zawieszenie przednie. Skrzypi na nierównościach i lekkich "hopkach". Podczas uginania przedniej części pojazdu wyraźnie słychać skrzeczenie tulei tylnych na wahaczach przednich.
    Jako, że samochód ma już 165tyś.km przebiegu i 10lat, chyba nie ma co bawić się w prasowanie nowych tulei tylnych, a jak już to wymieniać komplet ze sworzniami.

    Przy takim zakresie pracy chyba sensowniej będzie wymienić oba kompletne wahacze, niźli przezbrajać całość w starych. I tu pojawia się pytanie - jakiej firmy?
    Do Giulietty widzę, że dostępne są z popularniejszych TRW, Delphi, Monroe. Reszta to jakaś chińszczyzna. Które zatem wybrać? Delphi w komplecie to jakieś 460zł, TRW wychodzi już 660zł, a Monroe to jakieś 800zł.

    Ktoś coś?

  6. #16
    Użytkownik Świeżak Avatar fala
    Dołączył
    06 2016
    Mieszka w
    Koszalin
    Auto
    Gulietta 1,4 tb
    Postów
    174

    Domyślnie

    Ja wymieniłem tydzień temu przedni prawy.
    Kupiłem najtańszy jaki był tzn NTY. Z przesyłką wyszło poniżej 150 zł.
    Starego nie wyrzuciłem, i taki jest plan, że jak ten tani okaże się słaby to zregeneruję ten ori.
    Na razie ładnie się wszystko trzyma, ale to dopiero tydzień .

  7. #17
    Użytkownik Świeżak Avatar Mrseeba03
    Dołączył
    08 2018
    Auto
    AR Giulietta 1.4 TB / Ibiza V 1.0 TSI
    Postów
    217

    Domyślnie

    Do NTY mam jeszcze mniejsze zaufanie jak do MaxGear, więc odpada

    Chyba wybiorę średnią półkę - Delphi. Myślę, że wytrzymają te 2-3 lata / 50tyś.km.

  8. #18
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    02 2021
    Mieszka w
    kujawsko-pomorskie
    Auto
    Giulietta 1,4 MA 170KM, 2013, Distinctive Premium + pakiet Sport, LPG BRC Sequent 32 OBD
    Postów
    36

    Domyślnie

    Dziś na przeglądzie wyszedł mi prawy sworzeń wahacza. Jaki polecacie? TRW, Delphi czy Magneti Marelli?
    Ostatnio edytowane przez DavT ; 23-01-2023 o 20:18

  9. #19
    Użytkownik Świeżak Avatar toro
    Dołączył
    08 2017
    Mieszka w
    Dolnyśląsk
    Auto
    Giulietta QV
    Postów
    41

    Domyślnie

    U siebie zakładałem TRW. Pierwsza wymiana wiąże się z rozwiercaniem nitów, bo oryginalnie sworzeń jest nitowany. W zestawie ze sworzniem będziesz miał śruby do mocowania sworznia. Po wymianie wypada sprawdzić i skorygować geometrię.

Podobne wątki

  1. [159] Jaki wahacz dolny wybrać ?
    Utworzone przez ekstranio w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 19-05-2016, 21:23
  2. Czy to wahacz ?
    Utworzone przez Artur75 w dziale 156
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 13-07-2013, 10:41
  3. [156] wahacz QAP
    Utworzone przez LOST w dziale 156
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 30-08-2008, 17:08
  4. [166] wahacz
    Utworzone przez Italiano w dziale 166
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 01-03-2008, 19:47

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory