Jak akceptujesz nieprzyjemne dźwięki w aucie (huczenie) to możesz kupić. Opony wyząbkowane to tylko na śmietnik, wiem bo miałem wątpliwą przyjemność wyrzucenia prawie nowych opon w których wystąpiło to zjawisko.
Jak akceptujesz nieprzyjemne dźwięki w aucie (huczenie) to możesz kupić. Opony wyząbkowane to tylko na śmietnik, wiem bo miałem wątpliwą przyjemność wyrzucenia prawie nowych opon w których wystąpiło to zjawisko.
Ja też. Załatwiłem opony przez jeden sezon z własnej głupoty. Nad używkami bym się zastanowił, ale używanych wyząbkowanych za darmo bym nie chciał.
159 1.9 JTDm 16V '06 => 2.2 JTS '07 => 1750 TBi '09 => 3.2 JTS Q4 '06 => 159 2.2 JTS '08, Nuova Bravo 1.4 T-Jet '10
Dziękuje za info. W takim razie nie ryzykuje![]()
a jakie byly powody wyzabkowania?
Górna granica, nie pamiętam czy to 2.5 czy 2.7.
Zapomnialem dodać, że w owym czasie 90% przebiegu to były trasy ze sporym udziałem dróg szybkiego ruchu, a to dodatkowo pomaga w ząbkowaniu opon. Jazda po mieście, gdzie auto pokonuje dużo skrętów / zakrętów, pomaga równomiernie ścierać opony.
159 1.9 JTDm 16V '06 => 2.2 JTS '07 => 1750 TBi '09 => 3.2 JTS Q4 '06 => 159 2.2 JTS '08, Nuova Bravo 1.4 T-Jet '10
trzeba szukać opon które maja pozamykane barki po stronie zewnętrznej są mniej narażone na ząbkowanie z racji wzoru