[MENTION=8766]radosuaf[/MENTION]
Pytanie cokolwiek głupie. Przecież ten temat jest o słabej sprzedaży Alfy jako zjawisku nieporządanym. Rzucam pomysł, Ty się zgadzasz, że to podniesie sprzedaż a potem pytasz po co? XD
I ten ypsilon schodzi lepiej w IT niż Giulia w całej Europie

Poza tym, widzę że zestawiłeś ze sobą auto z segmentu Yarisa z segmentem C/D chcąc udowodnić.. nie wiem co. Ponadto robiszy kurtyzanę z logiki - w jednej wypowiedzi zgadzasz się, że to podniesie sprzedaż żeby zaraz potem wieszczyć upadek marki. W sensie, że Ty jej nie kupisz potem jako używanej? Who cares.
Ale czyja to wina, że Włosi mają siano we łbach i nie potrafią zarządzać markami i pozycjonować ich? Dlaczego VAG potrafi sprzedawać jednocześnie Golfa, A3, Octavię, Leona i teraz Scalę a dla FCA 3 auta z segmentu to już za dużo?
Ci sami klienci najwyraźniej nie widzą sensu istnienia również Giulii bo wyniki sprzedaży wszyscy możemy podziwiać.
Podałem przykład auta, które będzie chętnie wybierane przez leasingobiorców, rodziny z dziećmi, zwykłych ludzi. Postawmy sprawę jasno - klienci mają w dupie "sport" i pseudo emocje a przynajmniej nie zamierzają za to płacić Alfie. Ludzie kupujący nowe auta nie chcą Alfy sportowej, każdy chce Alfy praktycznej i ładnej (vide - sprzedaż Giulietty vs sprzedaż Giulii)
A już tak na totalnym marginesie - ja nie twierdzę, że obecne Giulie mają zniknąć. Niech tam sobie będą. Proponowane przeze mnie ładne kombi za normalne pieniądze ma ciągnąć sprzedaż i stanowić możliwość wyboru której teraz nie ma. Albo Giulia za pierdylion albo nic (Giulietty już nie liczę). Gwarantuję Ci, że po latach na tym forum dział poświęcony takiej "zwykłej" alfie będzie najprężniejszym a "alfaholicy" będą się prześcigać w peanach pochwalnych na jej cześć i każdy jej właściciel będzie się czuł wyjątkowo
