XE ma mnóstwo zalet ale lifting...
ktoś nie zrozumiał chyba że klient Jaguara nie chce joysticka jak w już nie najnowszym BMW i nie chce czterech ekraników
lubię swoje stare XE
Giulia - tak jak pisałem - byłem obejrzeć natychmiast po premierze i... uciekłem
nie chcę auta z gównianym plastikiem w przednim zderzaku stojącego na felgach jak w marketowym wózku na zakupy - a taki obraz
zafundowały salony w PL, nie chcę tez czegoś co jest stylistycznym zlepkiem a nie spójną koncepcją
przód auta w chwili premiery wyglądał żałośnie, bok nijaki, jak kiepska panienka w tanim klubie z tandetną muzyką...
sorry ale premium to piękna modelka z klasą a nie wspomniana panna licząca na cud lub sprzedawcę kebabów
...
Jeszcze 20-stej nie ma, a już niektórzy bredzą jakby mieli ze 4 promileXF szczytem elegancji- aż oplułem monitor
Brakuje mi tu jeszcze Anderosn-a.
ktoś tu pisał o XF i szczycie elegancji? musiałem przeoczyć
...literki się przestawiają, wytrzeźwiej
...
Człowieku, kilka stron wcześniej pisałeś, że Alfa powinna zrobić samochód D w cenie 70K (czyli chyba jakości Dacii bo nie kojarzę jakiekolwiek konkurenta w podobnej cenie) i śmiesz twierdzić, że moje wypowiedzi są idiotyczne? Przeczytaj może jeszcze raz swoje posty....w stosunku do mojej osoby nie życzę sobie takich komentarzy.
W mojej ocenie wypuszczenie Giulii i Stelvio to najlepsza rzecz, jaka przytrafiła się Alfie od czasu utraty samodzielności. Samochody, które są realną konkurencją dla najmocniejszych graczy w segmencie i z których każdy fan Alfy Romeo może być dumny. Sprzedaż w Europie jest słaba ale to przewidywali nawet decydenci FCA i dlatego liczono głównie na Amerykę i Chiny. I chyba ze względu na te rynki odpuszczono niższe segmenty niż D, co jak teraz widać było błędem. Jakby był na rynku następca Giulietty, nikt nie przejmował by się spadkiem sprzedaży droższych modeli bo wszystko by nadrabiał z nawiązką tańszy kompakt.
są pewne trendy stylistyczne w motoryzacji, jezeli to miało być nawiązanie do retro-balonów (które bardzo lubię w youngtimerach)
to są firmy które lepiej odrobiły prace domową... JAG akurat też tu się jakoś specjalnie nie popisuje ale ma mniej kompromitujących punktów
aspirując do premium nie powinno się urażać klienta kupującego porządną wersję Giulii czyms takim - to po prostu wygląda źle i zmienia pozycjonowanie
moje zastrzeżenia to moje zastrzeżenia - nie wiem dlaczego rynek nie kupuje Giulii, ja napisałem dlaczego mnie ona odraziła (bez jazdy próbnej na którą nie miałem nawet ochoty)
Tipo sedan na najtańszych kołach zapewne sprzedaje się lepiej - ale to jakby inny segment i inny nabywca
pełno tego pod salonami...
...
No ale to wersja business. Do najtańszej wersji przecież nie założą 19 cali...
taką wersją psują sobie rynek klientów "chcących czuć się premium", niby chcą coś pozycjonować wyżej ale...
jeszcze raz podkreślę - gdybym kupił to raptem całą jedną sztukę, to nie ja jestem powodem rynkowej porażki firmy AR
a że mi się coś nie podoba i mam czelność o tym pisać na forum AR... no wiem, wiem ale nie oczekuję miłości![]()
...