Strona 54 z 295 PierwszyPierwszy ... 4444546474849505152535455565758596061626364104154 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 531 do 540 z 2943

Temat: Zakup Stelvio/Giulia po faceliftingu

  1. #531
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar Kolpak
    Dołączył
    09 2018
    Mieszka w
    Częstochowa
    Auto
    Giulia Q
    Postów
    863

    Domyślnie

    Cytat Napisał Tomd Zobacz post
    Cały czas mowa o Stelvio..

    - - - Updated - - -

    No i właśnie taki jest problem z nowymi Volvo..

    Mieliśmy okazję jechać ostatnio kilka razy 2 różnymi XC90 (tego modelu nie bierzemy pod uwagę, ale wydawałoby się, że najwyższa półka), przebiegi 40-60k. Osobiście oczekiwałem luksusowej jazdy jak "S klasą", a tu się okazuje, że twarde (pneumatyka!), że nie wybiera dobrze dziur, a co najlepsze, że już mu w zawieszeniu coś stuka. Dynamika też żadna. Te V90cc w najmocniejszym dieslu (235KM) niby jedzie dobrze, ale żeby to było przyzwoite przyśpieszenie na tę klasę samochodu, to nie powiem..

    Ociec ma 66 lat, wiadomo nie jeździ sportowo, ale dynamicznie owszem (ostatnio z Gdańska do Czwy zajechał w 3:50), dlatego rozczarowały go tamte auta i po raz kolejny stwierdził po co on chce zmieniać to co ma (XC70 jest na prawdę dobre i dynamiczne - manual).

    Wiadomo kiedy nowe Stelvio pojawi się w salonach, żeby się przejechać?
    Ostatnio edytowane przez Kolpak ; 16-12-2019 o 00:05

  2. #532
    Użytkownik Rowerzysta Avatar So What!
    Dołączył
    11 2019
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    Było Subaru Legacy 3.0R, jest Giulia Veloce
    Postów
    385

    Domyślnie

    Cytat Napisał Kolpak Zobacz post
    No i właśnie taki jest problem z nowymi Volvo..
    Bo jak szukacie dobrze się prowadzącego, a przy tym wygodnego samodchodu, to SUV'y trzeba omijać szerokim łukiem. Ciężkie to, duży opór powietrzna, środek ciężkości wysoko, siedzi się, jak w wozie drabiniastym. No bez sensu. Szukałbym jakiegoś fajnego kombi/sedana ze stałym napędem n 4 koła. Np. Quattro z torsenem, czyli z silnikiem umieszczonym wzdłużnie. Ewentualnie jak ma być wyżej i nie Audi, to Outbacka H6. Byle nie diesla w każdym razie.

  3. #533
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    07 2018
    Auto
    F80
    Postów
    118

    Domyślnie

    Cytat Napisał So What! Zobacz post
    Bo jak szukacie dobrze się prowadzącego, a przy tym wygodnego samodchodu, to SUV'y trzeba omijać szerokim łukiem. Ciężkie to, duży opór powietrzna, środek ciężkości wysoko, siedzi się, jak w wozie drabiniastym. No bez sensu. Szukałbym jakiegoś fajnego kombi/sedana ze stałym napędem n 4 koła. Np. Quattro z torsenem, czyli z silnikiem umieszczonym wzdłużnie. Ewentualnie jak ma być wyżej i nie Audi, to Outbacka H6. Byle nie diesla w każdym razie.
    Outback H6 to będzie używka i to dość stara. Teraz od 2015 roku co najmniej jest maksymalnie 2.5 170, i mogę potwierdzić (bo miałem) że to muł tragiczny. SPrzedałem jak tylko leasing się skończył. Ma wiele zalet, ale silnik to porażka.

    Co mogę polecić, obecne auto starszego, mało popularne a naprawdę fajne. Mercedes E All terrain. To taki outback czy allroad ale od MB. Silnik 2.0d 192 konie, ale jest zaskakująco dynamiczny. Ok, można kuppić 3.0d ale dopłata ok 70-80 tys mnie zniechęciła. Moje subiektywne doznania są takei że 192 konie w MB jedzie praktycznie tak samo jak 235 koni w Volvo V90 CC. Auto bajecznie ciche, świetnie resorujące (pneumatyka seryjna) mało pali, na autostradzie w Austrii, więc max 140 w 4 osoby i box thule duży potrafiło spalić 5.9. Rewelacyjne systemy asystujące, jedzie po autostradzie praktycznie samo. Jedyny problem to cena, ale można trafić na różna okazje ze stocku. NIe jest to to samo co stelvio, nie prowadzi się tak dynamicznie, ale warto się chociaż przejechać, komfort jazy jest pierwsza klasa

  4. #534
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar Garraty
    Dołączył
    03 2017
    Auto
    Giulia Veloce
    Postów
    591

    Domyślnie

    Cytat Napisał So What! Zobacz post
    Bo jak szukacie dobrze się prowadzącego, a przy tym wygodnego samodchodu, to SUV'y trzeba omijać szerokim łukiem. Ciężkie to, duży opór powietrzna, środek ciężkości wysoko, siedzi się, jak w wozie drabiniastym. No bez sensu. Szukałbym jakiegoś fajnego kombi/sedana ze stałym napędem n 4 koła. Np. Quattro z torsenem, czyli z silnikiem umieszczonym wzdłużnie. Ewentualnie jak ma być wyżej i nie Audi, to Outbacka H6. Byle nie diesla w każdym razie.
    Mialem zastepcze Stelvio i prowadzilo sie bardzo dobrze i bylo wygodne. Jezdziles Stelvio Q? Ja tak i jest to genialny samochod, w ogole nie czuc,ze jest to SUV, nawet nizej siedzisz niz w zwyklym Suvie. Ja po Stelvio zmienilem troche zdanie w tej kwesti, wczesniej tez uwazalem podobnie. Ostatnio bylem na strzelnicy i Giulia zarylem okropnie i rozwalilem ochrone podwozia... Jakbym mial Stelvio nie byloby problemu. Ja np nie moge miec teraz 2 samochodow a czesto jezdze wlasnie na strzelnice, na narty czy gdzies w gory to Giulia Q nie jest opcja dla mnie. Dlatego nastepnym samochodem bedzie Stlevio Q...

  5. #535
    Użytkownik Rowerzysta Avatar So What!
    Dołączył
    11 2019
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    Było Subaru Legacy 3.0R, jest Giulia Veloce
    Postów
    385

    Domyślnie

    Cytat Napisał Garraty Zobacz post
    Mialem zastepcze Stelvio i prowadzilo sie bardzo dobrze i bylo wygodne. Jezdziles Stelvio Q? Ja tak i jest to genialny samochod, w ogole nie czuc,ze jest to SUV, nawet nizej siedzisz niz w zwyklym Suvie. Ja po Stelvio zmienilem troche zdanie w tej kwesti, wczesniej tez uwazalem podobnie. Ostatnio bylem na strzelnicy i Giulia zarylem okropnie i rozwalilem ochrone podwozia... Jakbym mial Stelvio nie byloby problemu. Ja np nie moge miec teraz 2 samochodow a czesto jezdze wlasnie na strzelnice, na narty czy gdzies w gory to Giulia Q nie jest opcja dla mnie. Dlatego nastepnym samochodem bedzie Stlevio Q...
    Prowadzi się dużo gorzej, niż Giulia Q.
    SUV mógłby być trzecim w rodzinie, przy założeniu, że nie muszę go prowadzić. Ja rozumiem, że ludzie kupują SUV'y, ale to nie moja bajka.

  6. #536
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    07 2015
    Auto
    Stelvio 2.0T
    Postów
    174

    Domyślnie

    Cytat Napisał So What! Zobacz post
    Bo jak szukacie dobrze się prowadzącego, a przy tym wygodnego samodchodu, to SUV'y trzeba omijać szerokim łukiem. Ciężkie to, duży opór powietrzna, środek ciężkości wysoko, siedzi się, jak w wozie drabiniastym. No bez sensu. Szukałbym jakiegoś fajnego kombi/sedana ze stałym napędem n 4 koła. Np. Quattro z torsenem, czyli z silnikiem umieszczonym wzdłużnie. Ewentualnie jak ma być wyżej i nie Audi, to Outbacka H6. Byle nie diesla w każdym razie.
    Popieram. Ostatnio dwoch moich sasiadow z bloku zamienilo SUV'y na limuzyny. Jest jeszcze jakas nadzieja w ludziach, ze ten caly trend sie odwroci i moze powstanie kiedys Giulia kombi
    Oś czasu: 147 2.0 TS Selespeed, 156 2.0 TS Sportwagon, 156 2.0 JTS, Giulietta 1.4 MA TCT, Giulia Super 2.0T, Stelvio Business 2.0T

  7. #537
    Użytkownik Świeżak Avatar k3ss
    Dołączył
    08 2013
    Mieszka w
    Wlkp.
    Auto
    były: 156, 147, 159x2, jest: GIULIA 2.2 AT8
    Postów
    238

    Domyślnie

    Cytat Napisał _arekm_ Zobacz post
    Popieram. Ostatnio dwoch moich sasiadow z bloku zamienilo SUV'y na limuzyny. Jest jeszcze jakas nadzieja w ludziach, ze ten caly trend sie odwroci i moze powstanie kiedys Giulia kombi
    Miałem Stelvio 280 na weekend. Super auto, ale... prowadzi się jak gokart wśród SUV'a, ale nie wiem czy po SUVie tego do końca chce się tego człowiek spodziewać? [pomijając maniaków motoryzacyjnych] ;-) stosunkowo sztywno/sportowo - o ile jeszcze z mocnym silnikiem ma to sens, o tyle ze słabszymi - nie wiem?
    by the way - zmieniliśmy się miejscami z kolegą co ma x5 M50d... to jak się przesiadłem do BMW to czułem się jakbym prowadził autobusokanapę (pomijając ogień przyspieszenie), czułość kierownicy jak w Ikarusie porównując do AR :-) [to nie jest hejt na BMW - uprzedzam co wrażliwszych, tylko podkreślenie czułości układu w Stelvio]

    Jak wsiadłem w Giulię to czułem się jednak jak u siebie... jedynie ewentualnie brakowało przestrzeni ze Stelvio i bagażnika.
    Dlatego też fakt, brakuje czegoś pomiędzy, tj. Giulia SW
    Ostatnio edytowane przez k3ss ; 16-12-2019 o 12:24

  8. #538
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar Garraty
    Dołączył
    03 2017
    Auto
    Giulia Veloce
    Postów
    591

    Domyślnie

    Cytat Napisał So What! Zobacz post
    Prowadzi się dużo gorzej, niż Giulia Q.
    SUV mógłby być trzecim w rodzinie, przy założeniu, że nie muszę go prowadzić. Ja rozumiem, że ludzie kupują SUV'y, ale to nie moja bajka.
    A prowadziles Giulie Q i Stelvio Q? Ja np chce dalej miec Alfie bo to swietne samochody ale nie moge miec samochodu z tak niskim przeswitem a co gorsza tylko z napedem na tyl. Zaznaczam ze moge miec tylko jeden samochod.

  9. #539
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar Kolpak
    Dołączył
    09 2018
    Mieszka w
    Częstochowa
    Auto
    Giulia Q
    Postów
    863

    Domyślnie

    Cytat Napisał Dareek Zobacz post
    Co do stelvio - jeśli mogę coś doradzić to uciekać od foteli tzw komfortowych- lata się między boczkiem a tunelem środkowym ZERO trzymania płaskie jaj stół. co do komfortu- kupić na oponach 235/60 R18 i przestaną istnieć progi zwalniające i dziury
    ogólnie gdybym mógł to kupiłbym el fotele ale tzw materiałowe- nie cierpię skóry.
    Co do reszty modeli- Volvo wykonane jest z tandetnych materiałów i co najgorsze nie są odporne na zużycie i nawet przypadkowe uszkodzenia - wiem bo kilka XC robiłem rocznych- jakby ktoś kota głodnego zamknął. Myślę że po 3-4 latach i jakiś 60 tkm skóry Volvo będą nadawały się do kompleksowej renowacji, a połowa plastików do wymiany. Do tego liczne świerszcze plastików.
    Możesz wstawić jakieś foto tych foteli komfortowych których nie polecasz?

    - - - Updated - - -

    A6 All i E All są super, tylko wiadomo cena..
    X5/X6 - za każdym razem gdy tym jadę zastanawiam się jak można to kupić w dodatku wydając tak grubą kasę...chyba ktoś tylko oczami kupuje i chce się pokazać, albo dobrym autem nigdy nie jechał.

    Podchodząc rozsądnie do tematu, to pasuje Superba kombi kupić, zwłaszcza, że teraz wyszedł podniesiony Scout

  10. #540
    Użytkownik Fachowiec Avatar Kurynio
    Dołączył
    01 2019
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    Stelvio Q, wcześniej Stelvio 2.0 280
    Postów
    2,622

    Domyślnie

    Odnośnie Volvo w dieslu, nowa akcja przywolawcza
    https://autokult.pl/36007,akcja-serw...roczniki?amp=1

Podobne wątki

  1. (Stelvio, Giulia) Tarcze nawiercane i rozmiary
    Utworzone przez Firste w dziale Giulia/Stelvio
    Odpowiedzi: 39
    Ostatni post / autor: 15-12-2022, 17:10
  2. [Giulia / Stelvio] Przyspieszanie 0-100 km/h - reakcja na gaz
    Utworzone przez Firste w dziale Giulia/Stelvio
    Odpowiedzi: 66
    Ostatni post / autor: 10-10-2018, 22:19
  3. Giulia i Stelvio NRING, Giulia Veloce Ti czyli nowości z Genewy
    Utworzone przez GexN w dziale Giulia/Stelvio
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 02-03-2018, 13:13
  4. [Giulia] Giulia, Stelvio czy może ....
    Utworzone przez jjokocha w dziale Giulia/Stelvio
    Odpowiedzi: 32
    Ostatni post / autor: 28-01-2018, 22:16

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory