Strona 56 z 295 PierwszyPierwszy ... 6464748495051525354555657585960616263646566106156 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 551 do 560 z 2943

Temat: Zakup Stelvio/Giulia po faceliftingu

  1. #551
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar Kolpak
    Dołączył
    09 2018
    Mieszka w
    Częstochowa
    Auto
    Giulia Q
    Postów
    863

    Domyślnie

    Cytat Napisał murder Zobacz post
    Weź Ty poszukaj Stelvio ze stocku 2.2.

    Obstawiam, że coś można znaleźć, a dla starszej osoby dotykowe ekrany nie są niezbędne. A urwać pewnie z ceny można z pięć dych.

    Stelvio 210 jedzie subiektywnie jak Giulia 180 ale w porównaniu do benzyny nie jest tak nerwowy. Bardzo dobrze mi się tym jeździło. Przy czym 210 ma inną turbinę, tzn niby taka sama ale jest dodatkowy czujnik który być może pozwoli na więcej w programie.

    Gdybym miał brać dla siebie auto to ze Stelvio właśnie 2.2. Z Giulii moim zdaniem optymalne jest Veloce.

    Jeśli mówimy o Q to tutaj miałbym problem, bo Giulia jest zajebista w Q, ale Stelvio w tym silniku jest równie zajebisty (nie lubię SUVów) i szybszy do setki z uwagi na Q4. Przy czym jeśli już patrzymy na Stelvio Q to warto się wybrać do salonu Porsche na jazdę testową.

    Pewnie nie ułatwiłem, ale każdy sam musi ocenić co mu pasuje.
    Dzięki [MENTION=75332]murder[/MENTION] (i wszystkim innym) za kolejne podpowiedzi
    Właśnie Porsche też się ostatnio w moje głowie pojawiło..bo taki Macan jak się okazuje kosztuje normalną kasę, a przejażdżkę wspominam bdb.
    Ter Mercedesy E All też jednak nie są takie drogie jak myślałem.
    A może testowałeś nowe 508?

  2. #552
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    07 2017
    Auto
    Alfa Romeo ;)
    Postów
    644

    Domyślnie

    Cytat Napisał Kolpak Zobacz post
    A może testowałeś nowe 508?
    Tak.
    Ciekawe auto. Drzwi bez ramek, bagażnik łatwo dostępny. Fajny system masażu w fotelach Z bliska robi przyzwoite wrażenie mimo, że na pierwszy rzut oka nie wydaje się atrakcyjny bo przypomina mocno z bryły poprzednika. Jeździłem benzyną, diesel podobno jest bardziej oszczędny niż dynamiczny.

    Ale zawieszenie komfort czyli emocji z jazdy brak.

  3. #553
    Użytkownik Fachowiec Avatar Kurynio
    Dołączył
    01 2019
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    Stelvio Q, wcześniej Stelvio 2.0 280
    Postów
    2,622

    Domyślnie

    Cytat Napisał Garraty Zobacz post
    W najnowszym motorze porównanie Stelvio 2.2 z Land Roverem Discovery Sport i Volvo XC60...
    Tylko pewnie Stelvio przed liftem bo i jak inaczej i znów nie omieszkają wytknąć plastiki na konsoli i stary infotainent

  4. #554
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar Kolpak
    Dołączył
    09 2018
    Mieszka w
    Częstochowa
    Auto
    Giulia Q
    Postów
    863

    Domyślnie

    Cytat Napisał Kurynio Zobacz post
    Tylko pewnie Stelvio przed liftem bo i jak inaczej i znów nie omieszkają wytknąć plastiki na konsoli i stary infotainent
    Całości jeszcze nie czytałem, ale kumpel podesłał mi wynik końcowy - Alfa wygrała!
    "...łączy porządny komfort z ogromną frajdą z jazdy i świetnymi osiągami, a do tego okazuje się zdecydowanie najtańszą propozycją w teście".
    Na punkty przegrywa za wyposażenie.

    Czyli jednak komfort wysoki?

  5. #555
    Użytkownik Świeżak Avatar krzysiuz
    Dołączył
    09 2019
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Giulia Veloce Ti 280KM Q4
    Postów
    59

    Domyślnie

    Test o którym mowa

    Wysłane z mojego SM-G965F przy użyciu Tapatalka

  6. #556
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    07 2015
    Auto
    Stelvio 2.0T
    Postów
    174

    Domyślnie

    Cytat Napisał duke75 Zobacz post
    Sam o niej myślałem ale nie zrobię tego Alfie. Wizualnie nawet nie jest to takie brzydkie ale środek to dramat. Poza tym cena jest kosmiczna. Za podstawową wersję z napędem na ośkę trzeba dać 220 tys pln. Wolę Giulię za 150 tyś a resztę mam na paliwo Nawet ładując prąd za darmo np. z fotowoltaiki to przy przebiegach ok. 30 tyś rocznie musiałbym jeździć jakieś 5-7 lat,zeby nadrobić wydatki na paliwo. Te auta muszą stanieć i czekam na Tonale, które ma być hybrydą.
    Mam nadzieję,że konfigurator ruszy w piątek bo jestem napalony jak nastolatek
    Elektryczne auta nie stanieja. Raczej spalinowe zdrozeja aby elektryczne byly tansze od nich.
    Oś czasu: 147 2.0 TS Selespeed, 156 2.0 TS Sportwagon, 156 2.0 JTS, Giulietta 1.4 MA TCT, Giulia Super 2.0T, Stelvio Business 2.0T

  7. #557
    Użytkownik Pasjonat
    Dołączył
    02 2014
    Mieszka w
    RZ
    Auto
    Stelvio 2018 Sport TI
    Postów
    3,569

    Domyślnie

    pojęcie komfortu to bardzo indywidualna sprawa ponieważ każdy ma indywidualne preferencje - jeden zwraca uwagę na fotele drugi na obsługę trzeci na jakość plastików a czwarty na poziom hałasu- dla mnie stelvio na 18 calowych baloniastych kołach jest mniej komfortowe od giulietty z na 18 o profilu 40. Po prostu SUV aby nie zaliczył gleby musi być sztywniejszy na to nie ma mocnych wiec leci po komforcie resorowania.

  8. #558
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    10 2017
    Auto
    Leon FR 1.8 TSI 180 / Giulia Veloce 280
    Postów
    54

    Domyślnie

    Tak odnośnie jeszcze Volvo i plastików: Tak się złożyło że kilka miesięcy temu interesowałem się nowym S60 T8 Polestar. 400 koni, hybryda wydaje się fajnym samochodem. Z racji tego że trochę czekałem na doradcę, chodziłem i macałem wszystko. W końcu wsiadłem do używanego S90 T8, żeby poczuć ten szwedzki luksus prosto z Chin.
    To jak trzeszczał ten tunel środkowy to jakaś porażka. Właściwie jak się ocierałem kolanem to za każdym razem coś tam skrzypiało. Ogólnie odniosłem wrażenie że oprócz okolic tabletu (tak, nie bójmy się tego tak nazywać), kierownicy, całość jest robiona mocno po kosztach. Nie wiem czy to kwestia tego egzemplarza czy tak to jest zrobione, ale przymierzając się do innych Volvo też nie miałem wrażenia że nie zacznie to skrzypieć za jakieś 20 tysięcy kilometrów.
    W Alfie z kolei poza tym plastikiem w okolicach skrzyni biegów, który teraz poprawili przy okazji liftingu, właściwie nie skrzypiało nic. Dlatego zawsze trochę mnie śmieszy narzekanie na plastiki w Alfie, a wychwalanie Volvo w różnego rodzaju gazetach. Najlepiej samemu pojechać i wszystko podotykać

  9. #559
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar Kolpak
    Dołączył
    09 2018
    Mieszka w
    Częstochowa
    Auto
    Giulia Q
    Postów
    863

    Domyślnie

    Cytat Napisał michau6211 Zobacz post
    Tak odnośnie jeszcze Volvo i plastików: Tak się złożyło że kilka miesięcy temu interesowałem się nowym S60 T8 Polestar. 400 koni, hybryda wydaje się fajnym samochodem. Z racji tego że trochę czekałem na doradcę, chodziłem i macałem wszystko. W końcu wsiadłem do używanego S90 T8, żeby poczuć ten szwedzki luksus prosto z Chin.
    To jak trzeszczał ten tunel środkowy to jakaś porażka. Właściwie jak się ocierałem kolanem to za każdym razem coś tam skrzypiało. Ogólnie odniosłem wrażenie że oprócz okolic tabletu (tak, nie bójmy się tego tak nazywać), kierownicy, całość jest robiona mocno po kosztach. Nie wiem czy to kwestia tego egzemplarza czy tak to jest zrobione, ale przymierzając się do innych Volvo też nie miałem wrażenia że nie zacznie to skrzypieć za jakieś 20 tysięcy kilometrów.
    W Alfie z kolei poza tym plastikiem w okolicach skrzyni biegów, który teraz poprawili przy okazji liftingu, właściwie nie skrzypiało nic. Dlatego zawsze trochę mnie śmieszy narzekanie na plastiki w Alfie, a wychwalanie Volvo w różnego rodzaju gazetach. Najlepiej samemu pojechać i wszystko podotykać
    Dzisiaj będę wymieniał klocki w XC90 przebieg ok 70k, to orzy okazji zobaczę "co w trawie piszczy(trzeszczy)"

  10. #560
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    07 2018
    Auto
    F80
    Postów
    118

    Domyślnie

    Cytat Napisał Kolpak Zobacz post
    Dzięki [MENTION=75332]murder[/MENTION] (i wszystkim innym) za kolejne podpowiedzi
    Właśnie Porsche też się ostatnio w moje głowie pojawiło..bo taki Macan jak się okazuje kosztuje normalną kasę, a przejażdżkę wspominam bdb.
    Ter Mercedesy E All też jednak nie są takie drogie jak myślałem.
    A może testowałeś nowe 508?
    Macan w cenniku tani, ale jak popatrzysz ile trzeba dołożyć to nie ma opcji żeby nie wyszło 3 z przodu, po rabacie. I to z silnikiem z golfa gti, a diesla nie ma. Ja się odkochałem

    - - - Updated - - -

    Cytat Napisał Kolpak Zobacz post
    Dzisiaj będę wymieniał klocki w XC90 przebieg ok 70k, to orzy okazji zobaczę "co w trawie piszczy(trzeszczy)"
    zauważ że XC 90 jest montowane w Szwecji, S60 w USA, a S90 w Chinach, może stąd różnice w ilośći trzasków

Podobne wątki

  1. (Stelvio, Giulia) Tarcze nawiercane i rozmiary
    Utworzone przez Firste w dziale Giulia/Stelvio
    Odpowiedzi: 39
    Ostatni post / autor: 15-12-2022, 17:10
  2. [Giulia / Stelvio] Przyspieszanie 0-100 km/h - reakcja na gaz
    Utworzone przez Firste w dziale Giulia/Stelvio
    Odpowiedzi: 66
    Ostatni post / autor: 10-10-2018, 22:19
  3. Giulia i Stelvio NRING, Giulia Veloce Ti czyli nowości z Genewy
    Utworzone przez GexN w dziale Giulia/Stelvio
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 02-03-2018, 13:13
  4. [Giulia] Giulia, Stelvio czy może ....
    Utworzone przez jjokocha w dziale Giulia/Stelvio
    Odpowiedzi: 32
    Ostatni post / autor: 28-01-2018, 22:16

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory