Strona 62 z 295 PierwszyPierwszy ... 12525354555657585960616263646566676869707172112162 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 611 do 620 z 2943

Temat: Zakup Stelvio/Giulia po faceliftingu

  1. #611
    Użytkownik Świeżak Avatar Michalwawa
    Dołączył
    11 2017
    Auto
    Giulia Q
    Postów
    160

    Domyślnie Zakup Stelvio/Giulia po faceliftingu

    Jeszcze jedno, chcielibyście zobaczyć minę gościa z Audi któremu dałem przejechać się moja Bellą. W samochodzie za 200 tys zobaczył prawdziwe drewno, aluminium, skore wszędzie i po jeździe ciężko mu było szczękę zebrać z gleby. Później niewiele mówił gdy zauważyłem ze w audi pakiet skóra ekologiczna oznacza tłoczoną gumę z wytłoczonymi z plastyku przeszyciami! Otwory na kubki bez możliwości zakrycia, tani plastyk na drzwiach, plastikowa imitacja czarnego drewna na desce i system audio za 36 tys który, jak sam stwierdził, nie warto brać bo gra jak ten za 4800. Do tego napęd quatro który jest tak podsterowny jak tania przednionapędowka. Przecież gdyby alfa tak robiła to byście się wyzywali nad tym przez kolejne 5 lat!!! Sprawdźcie trochę konkurencje zanim coś napiszecie !!!


    Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
    Ostatnio edytowane przez Michalwawa ; 21-12-2019 o 07:36

  2. #612
    Użytkownik Znawca Avatar duke75
    Dołączył
    08 2014
    Mieszka w
    Kłaj/Kraków
    Auto
    AR Giulia Super; AR Tonale PHEV; Spider 916 3.0 V6, GTV 3.2 V6 "La Regina"
    Postów
    1,403

    Domyślnie

    Cytat Napisał Michalwawa Zobacz post
    Nie do końca, konfiguruje w firmie A6 3.0 benzyna i wyobraźcie sobie, ze w samochodzie za 460 tys nie ma w standardzie wyciszenia szyb, elektrycznej klapy bagażnika, systemu audio, skory na desce, drzwiach czy nawet fotelach. Dodatkowo trzeba zapłacić za otwieranie bezkluczykowe 4800 !!!! Nie narzekajcie na Alfę! Błagam!!!! Popatrzcie na niemieckie konfiguratory. W BMW naprzyklad za porządny infotaiment i virtual cockpit dopłacicie 15 tys!


    Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
    Nie chciałem się wypowiadać bo nigdy Niemca nie kupię ale tak właśnie podejrzewałem. Wiadomo,że malkontenctwo to nasza cecha narodowa, tylko podejrzewam,że nasi alfisti osiągnęli jego jeszcze wyższy poziom.
    Mam kumpla, który 2 lata temu wziął w wynajem długoterminowy Audi A6 3.0 TDI 313 KM. Teraz nazwali to S6 i kazali mu dopłacić chyba ze 100 tys do tego samego wyposażenia co ostatnio. Powidział,ze ich popie.... i zainteresowałem go Stelvio Q. Problemem może być tylko limit przebiegu.

  3. #613
    Użytkownik Znawca Avatar Krzysztof
    Dołączył
    11 2009
    Mieszka w
    Jaworzno
    Auto
    Alfa Romeo Giulia Veloce 2.0 AT8 Q4
    Postów
    1,394

    Domyślnie

    Cytat Napisał Michalwawa Zobacz post
    Nie do końca, konfiguruje w firmie A6 3.0 benzyna i wyobraźcie sobie, ze w samochodzie za 460 tys nie ma w standardzie wyciszenia szyb, elektrycznej klapy bagażnika, systemu audio, skory na desce, drzwiach czy nawet fotelach. Dodatkowo trzeba zapłacić za otwieranie bezkluczykowe 4800 !!!! Nie narzekajcie na Alfę! Błagam!!!! Popatrzcie na niemieckie konfiguratory. W BMW naprzyklad za porządny infotaiment i virtual cockpit dopłacicie 15 tys!
    Ale my tu nie narzekamy na poważne opcje, czy pakiety, bo to jest naturalne w każdym konfiguratorze, a ich cena jest pochodną segmentu auta (Giulia vs. A6). Narzekamy na "kastrowanie" podstawowej konfiguracji w Polsce o pierdoły za 200/400/500/900 zł, których potem ktoś zapomni dołożyć przy zamawianiu auta do salonu i stoją w salonie takie full wypasy z małym wyświetlaczem (to akurat już usunięto po lifcie), bez chłodzonego schowka w podłokietniku, z lusterkiem środkowym, które Cię oślepia w nocy i parę innych drobiazgów, które poukrywano w różnych pakietach. Nawet dedykowana podkładka pod tablicę rejestracyjną była w cenniku za 250 zł, a potem salony jej nie montowały, bo czujniki parkowania źle przy niej działały. Porównaj sobie zawartość polskiego cennika Giulii/Stelvio i jego niemiecki odpowiednik. W niemieckim nie znajdziesz takich kwiatków i napisałem dlaczego.
    Alfa Romeo Giulia Veloce 2.0 AT8 Q4 (2018-...)
    AR 159 1.9 JTDM Q-Tronic Distinctive (2008-...)
    AR 147 2.0 TS Selespeed Distinctive (2001-2008)

  4. #614
    Użytkownik Świeżak Avatar Michalwawa
    Dołączył
    11 2017
    Auto
    Giulia Q
    Postów
    160

    Domyślnie

    To może w niemieckim audi tez jest inny konfigurator. Tym jestem totalnie zażenowany. Mam wrażenie ze handlują tylko 2.0 pod floty i nie rozumieją zupełnie klienta który chce silnik 3.0. Co do podejścia do klientów w alfie i stockowych aut, pełna zgoda


    Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

  5. #615
    Użytkownik Znawca Avatar Krzysztof
    Dołączył
    11 2009
    Mieszka w
    Jaworzno
    Auto
    Alfa Romeo Giulia Veloce 2.0 AT8 Q4
    Postów
    1,394

    Domyślnie

    Cytat Napisał Michalwawa Zobacz post
    To może w niemieckim audi tez jest inny konfigurator. Tym jestem totalnie zażenowany. Mam wrażenie ze handlują tylko 2.0 pod floty i nie rozumieją zupełnie klienta który chce silnik 3.0. Co do podejścia do klientów w alfie i stockowych aut, pełna zgoda
    To raczej kwestia "marketingu po polsku" Jakoś trzeba pokazać przy porównaniach w gazetach, że nasze auto jest tańsze od konkurencji Pamiętam, jak pojawiły się pierwsze cenniki do konfigurowania Stelvio przez klientów. Na ofertę z salonu na konkretną konfigurację auta czekałem ponad miesiąc, bo cały czas nie było wiadomo, czy elektryczne otwieranie klapy bagażnika będzie w standardzie, czy za dopłatą Teraz pewnie jest tak samo po lifcie - czekamy co pokaże konkurencja
    Ostatnio edytowane przez Krzysztof ; 21-12-2019 o 10:20
    Alfa Romeo Giulia Veloce 2.0 AT8 Q4 (2018-...)
    AR 159 1.9 JTDM Q-Tronic Distinctive (2008-...)
    AR 147 2.0 TS Selespeed Distinctive (2001-2008)

  6. #616
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Stacho
    Dołączył
    08 2019
    Auto
    Stelvio Veloce MY2020
    Postów
    419

    Domyślnie

    Ja rozumiem, że w uboższych wersjach wyposażenia danego modelu trzeba wiele elementów dokupić z konfiguratora i tak jest w większości marek - to oczywiste.
    Ale jeżeli w topowej wersji Stelvio Veloce, aby mieć kamerę cofania i czujniki parkowania przód+tył, każą sobie dopłacić w formie pakietu:
    "Pakiet Asystent Kierowcy (6UN) 2500 zł"
    to z marketingowego punktu widzenia, bardziej wkurza klienta niż zachęca do dalszej rozmowy.

    Ja rozumiem dopłatę do nowinek technologicznych czy tzw. "wodotrysków", ale czujniki parkowania i kamera to przecież standard w dużo niżej pozycjonowanych markach.

    No chyba, że będzie obowiązywał jakiś bardzo atrakcyjny program rabatowy i te dopłaty zostaną skorygowane ogólnym rabatem od wartości cennikowej, bo w tej sytuacji jedynie atrakcyjna polityka rabatowa może wpłynąć na decyzję osób rozważających ofertę konkurencji.

    Podobnie zapowiadana kwestia uproszczenia konfiguratora - w mojej ocenie liczba pozycji jest bardzo podobna, bo o ile kilka pozycji przy Veloce lub TI wchodzi w wyposażenie standardowe (szczególnie pozycje dotyczące wyglądu zewnętrznego) to dochodzą nowe pozycje wyposażenia i konfigurator nadal jest rozbudowany.

    Ja mam cichą nadzieję, że ta siatka wyposażenia jaką rozesłano handlowcom, przed wprowadzeniem do kunfiguratora graficznego zostanie jeszcze zmodyfikowana.

    I żywo zainteresowany zakupem liczę, że wprowadzą w standardzie przynajmniej 3 lata gwarancji...

  7. #617
    Użytkownik Znawca Avatar Żuczek
    Dołączył
    04 2010
    Mieszka w
    Płock
    Auto
    Alfa Romeo Giulietta MA170 KM
    Postów
    1,883

    Domyślnie

    Cytat Napisał Stacho Zobacz post
    Ja rozumiem, że w uboższych wersjach wyposażenia danego modelu trzeba wiele elementów dokupić z konfiguratora i tak jest w większości marek - to oczywiste.
    Ale jeżeli w topowej wersji Stelvio Veloce, aby mieć kamerę cofania i czujniki parkowania przód+tył, każą sobie dopłacić w formie pakietu:
    "Pakiet Asystent Kierowcy (6UN) 2500 zł"
    to z marketingowego punktu widzenia, bardziej wkurza klienta niż zachęca do dalszej rozmowy.

    Ja rozumiem dopłatę do nowinek technologicznych czy tzw. "wodotrysków", ale czujniki parkowania i kamera to przecież standard w dużo niżej pozycjonowanych markach.
    Na tym polega polityka marek Premium - za dużo opcji trzeba dopłacać, nie ma dużego znaczenia czy to wysoka, czy tania wersja. W pospolitych markach to norma, że w wyższych wersjach jest sporo w cenie. Dopłaty rzędu 400 zł mogą faktycznie irytować ale dopłatą do kamery to bym się specjalnie nie czepiał.

  8. #618
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Stacho
    Dołączył
    08 2019
    Auto
    Stelvio Veloce MY2020
    Postów
    419

    Domyślnie

    Cytat Napisał Żuczek Zobacz post
    Na tym polega polityka marek Premium - za dużo opcji trzeba dopłacać, nie ma dużego znaczenia czy to wysoka, czy tania wersja. W pospolitych markach to norma, że w wyższych wersjach jest sporo w cenie. Dopłaty rzędu 400 zł mogą faktycznie irytować ale dopłatą do kamery to bym się specjalnie nie czepiał.
    Masz rację w markach Premium faktycznie dopłaca się za wiele dodatków które w markach "popularnych" są w standardzie, ale czy Alfa jest faktycznie marką Premium na miarę Mercedesa lub BMW to kwestia dyskusyjna... szczególnie na polskim rynku motoryzacyjnym. Ja osobiście dopiero na tym forum się dowiedziałem, że Alfa to Premium.

    Poza tym skoro już wiadomo, że "karbonowe wały", "wyważenie auta 50/50" "właściwości jezdne" nie spowodowały oczekiwanego poziomu sprzedaży, to może powinni zachęcić klientów ponadprzeciętnym wyposażeniem w standardzie. I to wyposażeniem na które "przysłowiowy Kowalski" faktycznie zwraca uwagę przy zakupie nowego pojazdu.

    Ale to moje prywatne spostrzeżenia i nie każdy musi się z nimi zgadzać.

  9. #619
    Użytkownik Świeżak Avatar k3ss
    Dołączył
    08 2013
    Mieszka w
    Wlkp.
    Auto
    były: 156, 147, 159x2, jest: GIULIA 2.2 AT8
    Postów
    238

    Domyślnie

    Cytat Napisał Kolpak Zobacz post
    Może się mylę, że tu nie o wyciszenie kabiny chodzi za te 4 stówy (to masz pewnie za 1500 przy szybach)..
    Akurat właśnie dziś się dowiedziałem przypadkiem, że jest specjalny system ponoć montowany w Fordach Vignale, który mikrofonami zbiera dźwięki (szumy) w kabinie, a głośnikami wypuszcza dźwięki "przeciwne", co ponoć ma obniżyć słyszalność tych hałasów

    - - - Updated - - -

    Powiedzcie mi o co chodzi z dieslami w Alfie?
    Dzwoniąc do salonów w Katowicach i Krakowie w obu dowiedziałem się, że diesla w Stelvio absolutnie nie mają, nie sprowadzają, w ogóle prawe nie sprzedają i że należy kupić benzynę, która jest dużo lepsza... W Katowicach, to prawie nakrzyczano na mnie, że śmiem pytać o diesla
    Rozlatują się? A może zamiast zarabiać, to na takich tracą sprzedając?

    - - - Updated - - -

    Znalazłem "hałas":
    https://www.ford.pl/oferta/znajdz/te...dukcji-halasu#
    nie wiem o co chodzi z dieslami,
    może o cenę (w sensie marżę sprzedawcy),
    bo jest jednak 2.2, czyli wyższa akcyza, niż 2.0, a ceny nie różnią się znacznie
    ja ze swojego 2.2 jestem zadwolony - pewnie, nie jest to ani 510KM, ani niestety 280 KM, ani nie ma fajnego dźwięku benzyny, ale osiołkiem też nie jest, a pali całkiem przyjemnie.


    co do drugiej ostatnio poruszanej w postach kwestii,
    marudzimy na alfe za to czy za tamto, ale faktem jest to, że w innych markach są inne rzeczy których się można czepiać;
    i tak choćby infotainment w alfie nie jest nowoczeny, ale działa OK-robi w w miarę to co musi, a w Mazdzil, którą jeździłem 3 dni niby jest ładniejszy, ale uważam, że korzystanie z niego jest MNIEJ intuicyjne niż we Włoszce.
    Ostatnio edytowane przez k3ss ; 21-12-2019 o 17:00

  10. #620
    Użytkownik Znawca Avatar Żuczek
    Dołączył
    04 2010
    Mieszka w
    Płock
    Auto
    Alfa Romeo Giulietta MA170 KM
    Postów
    1,883

    Domyślnie

    Cytat Napisał Stacho Zobacz post
    Masz rację w markach Premium faktycznie dopłaca się za wiele dodatków które w markach "popularnych" są w standardzie, ale czy Alfa jest faktycznie marką Premium na miarę Mercedesa lub BMW to kwestia dyskusyjna... szczególnie na polskim rynku motoryzacyjnym. Ja osobiście dopiero na tym forum się dowiedziałem, że Alfa to Premium.

    Poza tym skoro już wiadomo, że "karbonowe wały", "wyważenie auta 50/50" "właściwości jezdne" nie spowodowały oczekiwanego poziomu sprzedaży, to może powinni zachęcić klientów ponadprzeciętnym wyposażeniem w standardzie. I to wyposażeniem na które "przysłowiowy Kowalski" faktycznie zwraca uwagę przy zakupie nowego pojazdu.

    Ale to moje prywatne spostrzeżenia i nie każdy musi się z nimi zgadzać.
    Chciałeś tyle kasy dać za pospolity wóz ? Nie żartuj Alfa i tak nie wygra wyposażeniem bez dopłaty z Oplem i podobnymi, to po co się wysilać... przewaga nad tymi samochodami opiera się na innych aspektach. Ważne, żeby wyposażenie było lepsze niż u niemieckiej trójcy. W standarcie jest lepsze a reszta taktyki zarabiania na samochodach jest podobna, czyli zarabiamy na opcjach ile się da.


    Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Podobne wątki

  1. (Stelvio, Giulia) Tarcze nawiercane i rozmiary
    Utworzone przez Firste w dziale Giulia/Stelvio
    Odpowiedzi: 39
    Ostatni post / autor: 15-12-2022, 17:10
  2. [Giulia / Stelvio] Przyspieszanie 0-100 km/h - reakcja na gaz
    Utworzone przez Firste w dziale Giulia/Stelvio
    Odpowiedzi: 66
    Ostatni post / autor: 10-10-2018, 22:19
  3. Giulia i Stelvio NRING, Giulia Veloce Ti czyli nowości z Genewy
    Utworzone przez GexN w dziale Giulia/Stelvio
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 02-03-2018, 13:13
  4. [Giulia] Giulia, Stelvio czy może ....
    Utworzone przez jjokocha w dziale Giulia/Stelvio
    Odpowiedzi: 32
    Ostatni post / autor: 28-01-2018, 22:16

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory