Motul
Vavoline
Castrol
PENRITE
MILLERS OILS
Selenia
Yacco Lube
Texaco
Total
Mobil
RAVENOL
Shell
Fuchs
Midland
Eurol
Liqui Moly
Dobra chyba już starczy.
Zachęcam do ankietowania![]()
Kto chce szuka sposobu,
kto nie chce szuka powodu.
155 V6 LPG-163 KM-była
156 V6 LPG-190 KM-była
147 2.0TS 150 KM Selespeed LPG.-była
166 2.0 V6 TB -215 KM- LPG-była
Giulietta 1.4 TB -207KM -LPG -jest
Lancia Delta 1.8 TBI 283KM -jest
Liqui Moly
Ankieta bez uwzględniania specyfikacji nic nie daje.
Fejsbukowo jutubowy marketing silnie działaPo wtopie ze zwykła serią olejów, która to miała być na PAO minimum 70%, a okazała się olejem HC wypuścili w końcu serie, która faktycznie na PAO jest. Baza PAO oraz standardowy pakiet dodatków dla full sapsa więc jakościowo jak najbardziej ok. W podobnej cenie masz Bizola Allround, Ravenola VST czy Extreme Lubricants GTC. Wszystkie tak jak PMO na PAO, a Revenol i Extreme dodatkowo wzbogacone o Estry oraz nowocześniejsze dodatki. Analizy tych olejów znajdziesz na oil-clubie
![]()
Ostatnio edytowane przez Pływak ; 23-02-2020 o 17:23
Czy są przeciwwskazania do zalania 1.4 T-Jet 120 KM olejem 5W40 full saps?
159 1.9 JTDm 16V '06 => 2.2 JTS '07 => 1750 TBi '09 => 3.2 JTS Q4 '06 => 159 2.2 JTS '08, Nuova Bravo 1.4 T-Jet '10
Instrukcja dopuszcza API SN wiec myślę, że sprawdzi się Shell Helix Ultra w nowej formulacji API SN Plus
Cześć, kolejna wymiana się zbliża. Giulietta QV. Obecnie zalany RAVENOL Turbo VST SAE 5W-40 plus AR9100. Jestem zadowolony, więc raczej pozostaję przy tym samym oleju. Ewentualnie jakaś alternatywa? Zapytam się jeszcze o AR. Widzę, że jest dostępny AR9200v2. Lepszy niż 9100?
Calypso dużo dobrego słyszałem o Petronas Syntium 5w40 CoolTech. Mercedes rekomenduje ten olej, do turbobenzyny.
Witam, co polecilibyście do AR166 2.4 20v po lekkim dłubnięciu na 210KM (EGR off ) z przebiegiem 195 tys.? Ostatnio zalany był Specol 5W40. Myślę o płukance i zalaniu Meguin Super Leichtlauf SAE 5W40.
Co myślicie? Płukankę jaką polecilibyście? Archoil, czy też z Meguin?
Pozdrówki.