Wg serwisu to tylko pompa i ten dzwiek byl dokladnie z pompy, koło zębate jak mówili.
Wg serwisu to tylko pompa i ten dzwiek byl dokladnie z pompy, koło zębate jak mówili.
z tego wszystkiego sam stalem dzis i nasluchiwalem swoje auto, sprawdzalem czy olej sie nie zaswieca na zimnym itd itp, jade zaraz na zmiane oleju.
Niech panowie z Aso zmierza cisnienie oleju jakie podaje ta pompa na zimnym i goracym i cos bedzie wiadomo.I tak nie masz nic do stracenia ,bo jesli to panewka to i tak jest za pozno.
Giulia Quadrifoglio 2.9 V6 Bi Turbo
166 3.0 V6 Q2-Jest 230KM 265NM B6+Eibach.Decat manifolds+Equal length pipes+ Ragazzon.
155 2.0 16v -Jest.CSC Marmitte,B4,Byla
164 3.0 V6 12v- Byla
155 1.7 TS- Byla
159 1.75 TBI Ti - 261KM 435Nm-Byla
Lancia Kappa 2.4 TDS-Byla
https://www.flickr.com/photos/188123998@N07/albums
Na razie chyba nastepuje odbijanie pileczki, Alfa przekazala sprawe do dilera, ktory wczesniej mowil ze nie moze nic zrobic bez decyzji centraliduza lipa w takiej marce, zobacze jak to sie dalej potoczy (zona nad uchem ..... a nie mowilam zeby nie brac Alfy), wracaja stereotypy o marce
![]()
Równie dobrze mogłeś kupić nowego mesia i nim nie jeździć, bo serwis 'nic nie może zrobić'. A obecnie w pracy mam dwóch takich, którzy ze swoich nowych aut korzystali zaledwie kilka tygodni. Loteria, usterki się zdarzały zawsze. A z tego, co czytam na forum to są jakieś pojedyncze przypadki. Poza tym, sam śledzę wątek i czekam na dalszy ciąg, bo ciekawy jestem i trzymam kciuki, że moze aż tak źle nie jest.
Ostatnio edytowane przez multicamil ; 24-02-2020 o 11:59
Faktycznie, dziwne że dealer nie chce wyłożyć 7 tysi na naprawę Twojego samochodu, który jest PO GWARANCJI![]()
Nie wiem do kogo masz pretensję ale chyba nigdzie nie naprawią Ci samochodu po gwarancji za free..... Masz oczywiście szansę na to, żeby centrala partycypowała w kosztach naprawy w ramach "gestu handlowego" ale może to zrobić tylko Centrala FCA i to Ty powinieneś zgłosić sam sprawę, żeby wiedzieli że jesteś zawiedziony sytuacją i nie uśmiecha Ci się pokrywać kosztów naprawy.
W Audi też nie było lekko jak mojemu znajomemu w 3 letniej A4 klękło DSG. Chłopka musiał się nieźle naboksować żeby wywalczyć zwrot części kosztów od Audi, bez determinacji nic by nie wskórał.
W 2018 u mojego kumpla poszedł silnik w XC60 D4, jebnął rozrząd przy przebiegu 120 000km silnik papa, 5 miesięcy po gwarancji. Stanowisko volvo- pocałuj żabkę w łapkę![]()
No tak ale to jednak 120 tys a nie 46, po drugie 5 miesiecy po gwarancji a nie miesiac i tysiac km i jednak Volvo sprzedaje duzo wiecej aut wiec i szansa na problemy wieksza i raczej nie maja problemow z postrzeganiem marki jesli chodzi o niezawodnosc.
Caly czas mam nadzieje ze Alfa stanie na wysokosci zadania i zalatwi ta sprawe.