To jest forum. Na pytania ogólne zwykle może odpowiedzieć wiele innych osób na forum, a odpowiedź może być przydatna innym. Pożytek potencjalny dla całej grupy który nie służy społeczności. Nie będę odpowiadał na takie priv, a tylko skrzynka wiecznie się zapycha.
Tematów na nurtujący Was problem szukajcie z googlami a nie wyszukiwarką formuową która jest beznadziejna: w googlach wpisujcie (site:forum.alfaholicy.org/giulia_stelvio <TEMAT>). Wiele rzeczy na forum było wielokrtonie, najwyżej w tamtych wątkach dopytujcie żeby śmietnika nie robić na forum.
piny odwróciłem, starą elektronikę włożyłem do nowej blokady i użyłem nowego microswitch'a - błąd zniknął, blokada działa prawidłowo![]()
Ten przewód to był uszkodzony w komorze silnika czy już w kabinie. Ta wiązka kabli o której piszesz jest dosyć gruba i sztywna.
Przeczytałem cały watek i w sumie nikt nie napisał jak poskręcał ten moduł z powrotem? Używaliście tych samych dziwnych śrub, czy dobraliście nowe zwykłe na wymiar.
Myślałem, czy by nie użyć do okręcenia modułu od kolumny nasadki do obrobionych śrub.
Na razie to wszystko moje teorie, nie zaglądałem tam, bo musiało się to stać jak na dworze, jest zimno i pada cały tydzień.
Ostatnio edytowane przez kobe83 ; 16-10-2020 o 17:56
Włoski geniusz, włoska technologia, włoska pasja.
Fabryczne śruby są samozrywalne. Po zerwaniu mają kształt stożka. Najwygodniej przepiłować stożek dremelem i odkręcić płaskim śrubokrętem. Te dziwne śruby możesz ponownie wkręcić. Mała szansa, że będziesz musiał zaglądać tam ponownie![]()
159 1.9 JTDm 16V '06 => 2.2 JTS '07 => 1750 TBi '09 => 3.2 JTS Q4 '06 => 159 2.2 JTS '08, Nuova Bravo 1.4 T-Jet '10
Parę dni temu dotknęło mnie chyba to samo. Podczas ruszania pod górkę zgasł mi silnik na skręconych kołachi przy próbie ponownego odpalenia zaświecił się już komunikat. Przez kilka pierwszych jazd nie mogłem wyciągnąć kluczyka ze stacyjki i musiałem go za każdym razem rozbierać. Dopiero za 3-4 podejściem odpuściło i mogłem już normalnie wyciągać.
Co mogę sprawdzić żeby wpaść na trop usterki, przez Multiecuscan coś uda się wywęszyć?
Ostatnio edytowane przez Roggi ; 15-07-2021 o 11:20
zacznij od sprawdzenia akumulatora,
Akumulator ma swoje lata, ale pali auto dobrze, centralny chodzi normalnie i jest lato. No chyba, że chodzi o prąd rozruchowy, bo tego miernikiem nie sprawdzę
ECU pokazuje napięcie 12.1V. Jakie jest u Was w MESie?
12,1V to masz nienaładowane aku.
Sprawdź napięcie ładowania i kabel masowy.
nie ma tragedi, to pewnie przy włączonej stacyjce i na module czyli po kablach. jeśli aku by pomógł to i tak sygnał że blokada dokonuje żywota i może sie zaciąć np w pozycji zabezpieczonej, a wtedy to auta nie odpali się (przypadek który był w mojej pierwszej 159)
To jest forum. Na pytania ogólne zwykle może odpowiedzieć wiele innych osób na forum, a odpowiedź może być przydatna innym. Pożytek potencjalny dla całej grupy który nie służy społeczności. Nie będę odpowiadał na takie priv, a tylko skrzynka wiecznie się zapycha.
Tematów na nurtujący Was problem szukajcie z googlami a nie wyszukiwarką formuową która jest beznadziejna: w googlach wpisujcie (site:forum.alfaholicy.org/giulia_stelvio <TEMAT>). Wiele rzeczy na forum było wielokrtonie, najwyżej w tamtych wątkach dopytujcie żeby śmietnika nie robić na forum.