Temat: Zakup Stelvio/Giulia po faceliftingu

  1. #1551
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    07 2015
    Auto
    Giulietta
    Postów
    37

    Domyślnie

    Aj! Tyle oczekiwania i tak przeszło bez echa

  2. #1552
    Użytkownik Znawca Avatar duke75
    Dołączył
    08 2014
    Mieszka w
    Kłaj/Kraków
    Auto
    AR Giulia Super; AR Tonale PHEV; Spider 916 3.0 V6, GTV 3.2 V6 "La Regina"
    Postów
    1,403

    Domyślnie

    Cieszę się,że model po lifcie przyciągnie niezdecydowanych bo ja z premedytacją kupiłem przedflift i jestem mega szczęsliwy. Dla mnie te modyfikacje są bez znaczenia. Auto jest mega. A komplement od kumpla, który jeździ tylko Niemcami w stylu: " ładna suka" jest czymś wiecej niż komplementem. Zalatuje zazdrością .

  3. #1553
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    01 2020
    Auto
    Alfa 159 2.0 170 KM
    Postów
    1,120

    Domyślnie

    do czego zmierza ten świat,... auto warte około 150 tysięcy i najważniejsze, żeby była dobra inforozrywka....
    )

  4. #1554
    Użytkownik Znawca Avatar duke75
    Dołączył
    08 2014
    Mieszka w
    Kłaj/Kraków
    Auto
    AR Giulia Super; AR Tonale PHEV; Spider 916 3.0 V6, GTV 3.2 V6 "La Regina"
    Postów
    1,403

    Domyślnie

    Też tego nie rozumiem ale dobrze,że ich przekonali chociaż w ten sposób

  5. #1555
    Użytkownik Fachowiec Avatar Kurynio
    Dołączył
    01 2019
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    Stelvio Q, wcześniej Stelvio 2.0 280
    Postów
    2,622

    Domyślnie

    Panowie tak czy inaczej, czy dla kogoś to istotnie czy nieistotne, jeżeli marka chce grać w lidze, do której pretenduje, nie może odstawać pod żadnym względem, również pod względem inforozwywki koniec i kropka, jak dla mnie

  6. #1556
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar Luke77
    Dołączył
    09 2011
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    Alfa Romeo Giulia Veloce Ti 280KM Benzyna MY20, Alfa Romeo Giulietta Distinctive 170KM Benzyna
    Postów
    813

    Domyślnie

    Cytat Napisał duke75 Zobacz post
    Też tego nie rozumiem ale dobrze,że ich przekonali chociaż w ten sposób
    Niektórzy po prostu tak mają że muszą mieć auto najnowsze, ze wszystkim co dostępne do wzięcia, dokładnie takie jakie sobie wymarzyli, bez kompromisów. Takie osoby przed-lift nie zainteresuje, kiedy jest po-lift.
    Ja też tak mam

    Sent from my SM-G960F using Tapatalk

  7. #1557
    Użytkownik Znawca Avatar duke75
    Dołączył
    08 2014
    Mieszka w
    Kłaj/Kraków
    Auto
    AR Giulia Super; AR Tonale PHEV; Spider 916 3.0 V6, GTV 3.2 V6 "La Regina"
    Postów
    1,403

    Domyślnie

    Cytat Napisał Luke77 Zobacz post
    Niektórzy po prostu tak mają że muszą mieć auto najnowsze, ze wszystkim co dostępne do wzięcia, dokładnie takie jakie sobie wymarzyli, bez kompromisów. Takie osoby przed-lift nie zainteresuje, kiedy jest po-lift.
    Ja też tak mam

    Sent from my SM-G960F using Tapatalk
    i szanuje to! Dlatego świat jest piękny

  8. #1558
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    02 2016
    Auto
    159
    Postów
    181

    Domyślnie

    Cytat Napisał Stacho Zobacz post
    "Lift" nie wywraca do góry nogami Gulii/Stelvio ale poprawione wnętrze robi robotę względem niezdecydowanych klientów. Pomijając właściwości techniczne, które nie uległy istotnej zmianie, to dopiero jak wsiadłem do wersji 2020 uznałem, że warto wyłożyć kasę na ten pojazd. Po prostu dopiero teraz zmodyfikowane wnętrze i inforozrywka są adekwatne do ceny i zamierzonego poziomu tego auta.

    A jak tam teraz wsparcie rabatowe wygląda, ktoś się orientował czy aktualna sytuacja sprzyja kupującemu?
    [MENTION=23389]method[/MENTION] czy z uwagi na opóźnienie w realizacji umowy, diler jakoś szczególnie się zachował dodając jakiś rabat czy coś od siebie?
    Jak wspomniano, brakuje wersji Sprint, konfigurator to totalny bałagan, który nie zgadza się z papierową wersją.

    Dla mnie fotele w Business są dalej za słabe jak na auto za 140k bazowej ceny.
    Rabat na wersję Business to może 2-3%, na inne około 7%, chyba, że zapytasz o wersję Demo-VIP, ale ona zależy od wykonywanego zawodu i auto musi spełniać siatkę wyposażenia wymaganego (min. nawigację za 9k). Na Demo-VIP rabat to nieco ponad 20%.

    W połowie roku miały się pojawić nowe kolor, między innymi fantastyczny Ocra. Czy ktoś wie, czy rzeczywiście wejdą do palety w najbliższych miesiącach?
    Ostatnio edytowane przez Farfocel ; 24-04-2020 o 22:26

  9. #1559
    Użytkownik Pasjonat
    Dołączył
    02 2014
    Mieszka w
    RZ
    Auto
    Stelvio 2018 Sport TI
    Postów
    3,569

    Domyślnie

    Pewne twierdzenia co tu padają o przewadze polifta piszą osoby które nigdy nie miały przedlifta.
    Giulia polift - ohydne dziury na kubki bez klapki, nikomu niepotrzebna dziura obok wybieraka biegów- znacznie skrócony podłokietnik z dziwną dziurą na telefon. Mam wrażenie że jakość kierownicy- tj skóry i foteli jest gorsza w dotyku.
    Stelvio polift -jak wyżej ale zachowali przynajmniej pokrywkę na kubki. Nie wiem czy kto wie ale i przedlift ma miejsce na telefon na konsoli- tu dochodzi brak możliwości wyboru silnika 280 w podstawowej wersji.
    dla mnie układ przedlifta jest o wiele bardziej intuicyjny, a sterowanie funkcjami na konsoli samo wpada w rękę!
    Ekran dotykowy- jak ktoś ma łapska szympansa to jak najbardziej - dla mnie odrywanie rak a przede wszystkim wzroku jest niebezpieczne- ale to pikuś co się dzieje np w VW, Audi czy skodzie- przez tą tabletyzacje auta są zwyczajnie niebezpiecznie.

  10. #1560
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    02 2016
    Auto
    159
    Postów
    181

    Domyślnie

    Cytat Napisał Dareek Zobacz post
    Pewne twierdzenia co tu padają o przewadze polifta piszą osoby które nigdy nie miały przedlifta.
    Giulia polift - ohydne dziury na kubki bez klapki, nikomu niepotrzebna dziura obok wybieraka biegów- znacznie skrócony podłokietnik z dziwną dziurą na telefon. Mam wrażenie że jakość kierownicy- tj skóry i foteli jest gorsza w dotyku.
    Stelvio polift -jak wyżej ale zachowali przynajmniej pokrywkę na kubki. Nie wiem czy kto wie ale i przedlift ma miejsce na telefon na konsoli- tu dochodzi brak możliwości wyboru silnika 280 w podstawowej wersji.
    dla mnie układ przedlifta jest o wiele bardziej intuicyjny, a sterowanie funkcjami na konsoli samo wpada w rękę!
    Ekran dotykowy- jak ktoś ma łapska szympansa to jak najbardziej - dla mnie odrywanie rak a przede wszystkim wzroku jest niebezpieczne- ale to pikuś co się dzieje np w VW, Audi czy skodzie- przez tą tabletyzacje auta są zwyczajnie niebezpiecznie.
    Dla mnie dziury na kubki są bez znaczenia, za to konsola jest bardziej stabilna, mniej się rusza pod naciskiem kolana. Gałka zmiany biegów to bardzo pozytywna zmiana względem przedlifta.
    Nowa kierownica w dotyku mnie bardziej odpowiada, ale jest trochę grubsza, to dla mnie minus.
    Fotele w wersji Business na pewno poprawione względem przedlifta, tam to już w ogóle była tragedia.
    Ekran dotykowy - korzystać, czy nie, na to pytanie każdy odpowie sobie sam, ale liczy się to, że ma się przynajmniej wybór - dla mnie na plus.

Podobne wątki

  1. (Stelvio, Giulia) Tarcze nawiercane i rozmiary
    Utworzone przez Firste w dziale Giulia/Stelvio
    Odpowiedzi: 39
    Ostatni post / autor: 15-12-2022, 17:10
  2. [Giulia / Stelvio] Przyspieszanie 0-100 km/h - reakcja na gaz
    Utworzone przez Firste w dziale Giulia/Stelvio
    Odpowiedzi: 66
    Ostatni post / autor: 10-10-2018, 22:19
  3. Giulia i Stelvio NRING, Giulia Veloce Ti czyli nowości z Genewy
    Utworzone przez GexN w dziale Giulia/Stelvio
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 02-03-2018, 13:13
  4. [Giulia] Giulia, Stelvio czy może ....
    Utworzone przez jjokocha w dziale Giulia/Stelvio
    Odpowiedzi: 32
    Ostatni post / autor: 28-01-2018, 22:16

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory