Czy ktoś z was stosował u siebie ? Na Giulia forum chwalą więc zamówiłem
https://gfb.com.au/products/blow-off...tents-pending/
Wysłane z mojego Nokia 7 plus przy użyciu Tapatalka
Czy ktoś z was stosował u siebie ? Na Giulia forum chwalą więc zamówiłem
https://gfb.com.au/products/blow-off...tents-pending/
Wysłane z mojego Nokia 7 plus przy użyciu Tapatalka
a co to ma robić?![]()
Veloce TI '19 Misano Blue: https://www.forum.alfaholicy.org/nas...rbon_pack.html
Chyba chodzi o regulację ciśnienia doładowania turbo. Jak turbina kręci się za szybko, to jest ryzyko że się rozsypie. Zawór ma to ograniczać więc jak zawiedzie to... wiadomo.
Wysłane z mojego Nokia 7 plus przy użyciu TapatalkaNapisał dystrybutor
mam to, nic nie daje. do seryjnych aut bez sensu. seryjny wytrzymuje doladowanie rzedu 20% wiecej.
poza tym zeby go wymienic, seryjny zawor idzie w kubel bo rozpada sie na czesci podczas demontazu![]()
a to nie jest ten bajer pdobny do 'blowoff valve' co robi ten charakterystyczny "syk" podczas przyspieszania ? mialem cos podobnego przy stozku w poprzednim auciepo czasie było uciązliwe
ok doczytalem juz:
This valve has a cool “pfftt” sound and its outcome is a better running engine. Note: You can easily see the difference between the two valves come in where they deliver the air. The diverter valve recycles the air while the blow-off valve releases the excess air to the atmosphere
Nic nie słychać. Psst daje stożek.
Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka
ale w Giulii on raczej nic nie daje zbyt wiele HP/Nm, nie?tak offtopem troszke
Nic nie daje [emoji846] szkoda kasy
Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka
ale dobrze,ze porusamy takie tematy jak zawory, stozki itd.czyli co wiadomo na dzisiaj to zeby jakis boost miec w HP/Nm to pozostaje tylko zabawa z katem nie? albo proba osiagniecia +- 20/30HP z boxem?