Rozrząd robiony na blokadach czy na flamaster?
LPG masz?
Rozrząd robiony na blokadach czy na flamaster?
LPG masz?
Kto chce szuka sposobu,
kto nie chce szuka powodu.
155 V6 LPG-163 KM-była
156 V6 LPG-190 KM-była
147 2.0TS 150 KM Selespeed LPG.-była
166 2.0 V6 TB -215 KM- LPG-była
Giulietta 1.4 TB -207KM -LPG -jest
Lancia Delta 1.8 TBI 283KM -jest
Lpg brak,rozrzad robiony bez blokad ale robil to dobry mechanik.Tez kiedys myslalem o rozrzadzie ale sa czujniki na wale i walku.Gdyby byl przestawiony pewnie by cos wyskoczylo.Tak mysle.
Kto chce szuka sposobu,
kto nie chce szuka powodu.
155 V6 LPG-163 KM-była
156 V6 LPG-190 KM-była
147 2.0TS 150 KM Selespeed LPG.-była
166 2.0 V6 TB -215 KM- LPG-była
Giulietta 1.4 TB -207KM -LPG -jest
Lancia Delta 1.8 TBI 283KM -jest
Czesc. Czy ktos z was ma moze kontakt z kolega na forum Radi850? Walcze ze swoim fiatem tjet o identycznych problemach co wlasnie Radi i chcialbym go zapytac co i jak w temacie.Z gory dziekuje.Pozdro.Artur
Witam kolegów po długiej nieobecności. problem w dalszym ciągu nie jest rozwiązany - brak czasu. Ale któregoś razu logowałem auto - 4 bieg i but w podłogę - może po analizie tego logu, komuś się cos nasuniez góry dzięki za jakieś konstruktywne uwagiFESExp_1805171713_Alfa Romeo Giulietta 1_4 Turbo 16V_File4.rar
- - - Updated - - -
Auto logowałem na benzynie...
Witam ponownie kolegów, w kooońcu moja determinacja wygrała. Usterka znaleziona, po wymianie PRAWIE połowy autamoże to cenna wiedza dla reszty borykającej się z wibracjami, szarpaniem itd. Wina leżała po stronie wtyki wielopinowej jednostki ECU. Tej węższe. Po prostu podczas przyspieszania wtyka dosłownie o ułamek milimetra przesuwała się ku ścianie grodziowej i piny odpowiedzialne za wysterowanie cewek nie miały porządnego styku. Pomimo mojego fachu (elektryk/elektronik) w życiu nie spodziewał bym się naturalnego poluzowania połączeń między gniazdem a wtyką. Podkreślam że wtyka przeze mnie była ruszana dosłownie raz. Styk się pogorszył z racji zbyt mocnego w mojej opinii scisniecia opaska zaciskowa wiazki kabli na wyjściu z wtyki. Być może to robota montazystow LPG sprzed kilku lat. No nic ważne że dałem radę sam więc satysfakcja OGROMNA. Może problem szarpania przy przyspieszaniu tak szeroko opisywany na forum Fiat polska w silniku T-Jet to właśnie to...
Czy możesz dokładniej określić o jaki wtyk chodzi , mam identyczne objawy Giulietta kupiona z takim problemem jeden właściciel od nowości przebieg 125 tkm, nowa przepustnica , założone potem LPG i bez zmian (czyli nie wina zasilania w paliwo)
jeśli chodzi o ECU są dwie wtyki wg mnie takie same i raczej tak zapięte że nie ma opcji by tam cokolwiek się ruszało, wypiłem oby dwie kontakt i złożone z powrotem - silnik bez zmian)
czy możesz sprecyzować gdzie u Ciebie leżał problem bo już załamuje ręce
halo halo pobudka, ktoś coś rozkminil?