No ale tutaj jesteśmy w 100% zgodni - ja też wolę Busso i 2,9 z Ferrari. Ale tych silników albo nie ma (Busso) albo są nie dla zwykłych zjadaczy chleba, no bo umówmy się, niewielu stać na auto za 400tys. Natomiast dla większości ludzi jest mdły i bez wyrazu silnik który w mojej opinii po porównaniu z TFSI wypada blado i nie ma za grosz charakteru - tego właśnie, czego w Alfie szukam.
166 2.5V6 CF2 Sportronic była | 166 3.0V6 CF3 Sportronic @ 241KM / 291Nm jest
Moja 166 Grigio Chiaro: http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...ml#post1222435
Więcej Alfy: https://www.youtube.com/channel/UCA7...kh5YZ4Hy4vTsew
Szybkie daily: https://www.forum.alfaholicy.org/prz..._s5_tomaz.html
Busso od 14 lat nie produkują, dajcie spokój... "Ale to już było i nie wróci więcej..."
Właściciele BMW też ze łzą w oku wspominają M30, M50 czy M52.
Ja tam wolałbym TFSI. Bo te motory pokroju R5 2.5, V6 3.0 i V8 4.0 to rewelacja
Na marginesie ciekawostka, mamy teraz na warsztacie blacharskim u mnie w robocie Lamborghini Murcielago i wiecie co...
Korek od wlewu płynu chłodniczego jest identyczny jak w moim Punto I z 1999 roku![]()
Ford S-Max 2.2 16v TDCi '13
FIAT Barchetta 1.8 16v VFD '00
FIAT Punto 1.1 8v FIRE '99
Patrz jakie miałeś prestiżowe auto. Dali ci korek wlewu z Lambo!
Takie fajne te TFSI:
https://www.youtube.com/watch?v=VAsKLRRuSPI
- - - Updated - - -
Czyli lepiej pędzony na przód 4-cylindrowiec, niż najlepiej jeżdżący sedan z czasem 5,2 sek do setki, bo "mdły i bez wyrazu"? Jak dla Ciebie liczy się "brum brum", to zawsze można kupić BMW z dźwiękami silnika z głośników.
Alfa Romeo Giulia Business 200 KM 2021
Peugeot 308 SW 1.2 130 KM 2019
Były: Renault Clio I 1.2, Peugeot 307 SW 1.6 110 KM, AR 147 1.6 TS 105 KM, Giulietta 1.4 MA 170 KM, Giulietta 1.4 MA 150 KM, Alfa Romeo 75 2.0 TS
Wszyscy sobię życzą unikatowej technologii i silników z ferrari ale jakoś nie widać aby byli zainteresowani kupnem auta z takim silnikiem. Więc dla kogo mają te auta robić? Dla ludzi pokroju "ja wole" ale kupie może używkę za 10 lat?
Pełna zgoda, sam się spotkałem z takim podejściem wielokrotnie a nawet zrobiłem test w ADF gdzie podałem sprzedawcy kasę za ile chce kupić auto i jakie mnie interesuje i prosiłem o kontakt jeśli są zainteresowani i powiem, ze nie było to 50 tys. zl. tylko dużo więcej. Skończyło się totalna zlewka. Ale tutaj to się wiąże wszystko właśnie z tym co pisałem powyżej. Niesamowite, ze czułem się jakbym wyrywał auto takie jakie chce. Czyli tutaj znowu wrażenie kontakt z klientem PR. Ludzie z AR zachowują się jakby fabryki marki niewyrabiany z produkcja samochodów w stosunku do zamówień.
Kto chce szuka sposobu,
kto nie chce szuka powodu.
155 V6 LPG-163 KM-była
156 V6 LPG-190 KM-była
147 2.0TS 150 KM Selespeed LPG.-była
166 2.0 V6 TB -215 KM- LPG-była
Giulietta 1.4 TB -207KM -LPG -jest
Lancia Delta 1.8 TBI 283KM -jest