DOKŁADNIE TAK
Wysłane z mojego SM-G970F przy użyciu Tapatalka
DOKŁADNIE TAK
Wysłane z mojego SM-G970F przy użyciu Tapatalka
W tym wypadku, dokładnie to im napisałem, że skoro po przejechaniu 200 km check się zapala po skasowaniu to widać, musiało to być już wcześniej, tym bardziej, że odbioru auta nie mogłem dokonać rano tak jak chciałem, tylko po godzinie 13:00, przypadek?puzzle same się składają. Szczerze mówiąc, auto tak mi się podoba, że nie chciałbym się z nim żegnać, bo to nie wina auta, że było źle serwisowane, aczkolwiek tracę cierpliwość do ludzi, którzy powinni się wykazać profesjonalizmem, bo skoro to ASO Alfy, to powinni o Alfach wiedzieć wszystko, być może utopijne myślenie. Samochód był sprzedany z wadą ukrytą moim zdaniem, nie uśmiecha mi się ponosić jakichś drastycznie dużych kosztów, ze względu na mijanie się z prawdą sprzedawcy, bo starałem się jako laik uzyskać tyle informacji ile się da przed zakupem, a o samochód chcę zadbać oczywiście bo Giulietta na to zasługuje.
Da się jakoś zdiagnozować stan body?
Właśnie otrzymałem wiadomość od ASO, że auto jutro do odbioru, ale szczegóły opowiedzą na miejscu, co nie brzmi pozytywnie.
- - - Updated - - -
Niestety terminu u polecanych speców od Alf w Kato są dosyć odległe...
Ale czynności czyszczenia nie muszą być koniecznie spece od alfy. Każdy średnio rozgarnięty mechanik ( najlepiej zaufany ) jest w stanie to zrobić. Fiat , alfa , lancia , jeep wszystko teraz to to samo jeżeli chodzi o silniki 1,4. Osobiście sam bym to zrobił bo to nie technologia kosmiczna ale oczywiście nie każdy może mieć smykałkę , zdolności.
Daj znać co powiedzieli Ci w ASO bo jestem bardzo ciekaw.
Wysłane z mojego SM-G970F przy użyciu Tapatalka
Szok!
Do tego przepustnica, błąd sterownika silnika, zmiana akumulatora która zmieniła charakter błędów ale dalej występują - ja problemu szukałbym w sterowniku silnika lub jego zasilaniu, objawy pasują. Plus do tego mogą dochodzić gratis jakieś inne usterki typu ww rura, która była modzona.
Jeśli to rzeczywiście problem ze sterownikiem, to być tak że jest uszkodzone np połączenie masowe (np pęknięty konektor, uszkodzony przewód), może też być sterownik uszkodzony wewnętrznie (np stabilizator napięcia - dlatego tak świruje). W każdym razie moim zdaniem powinni sprawdzić napięcie zasilania sterownika silnika.
Co by jednak to nie było nie odpuszczaj, moim zdaniem ewidentnie wada ukryta.