nie piszę o alternatorze (choć nie wierzę żeby było trzeba wyciągać silnik do jego wyciągnięcie) tylko o rozruszniku - i tu chyba powinno być OK - niech potiwerdzi ktoś kto miał 2.4 (ja miałem 1.9 i wyciągałem zarówno rozrusznik jak i alternator, no i TBI w którym nie wyciągałem nic)
To jest forum. Na pytania ogólne zwykle może odpowiedzieć wiele innych osób na forum, a odpowiedź może być przydatna innym. Pożytek potencjalny dla całej grupy który nie służy społeczności. Nie będę odpowiadał na takie priv, a tylko skrzynka wiecznie się zapycha.
Tematów na nurtujący Was problem szukajcie z googlami a nie wyszukiwarką formuową która jest beznadziejna: w googlach wpisujcie (site:forum.alfaholicy.org/giulia_stelvio <TEMAT>). Wiele rzeczy na forum było wielokrtonie, najwyżej w tamtych wątkach dopytujcie żeby śmietnika nie robić na forum.
Nie potrzeby wyciągać silnika, żeby wyciągnąć alternator.
Wysłane z mojego moto g(7) plus przy użyciu Tapatalka
Bosch. No widać "S5"
Gdy robiłem fotkę, to byłem świeżo po założeniu. Tam nie oczyścili styków - klem.
Obecnie mam to zrobione + pasta miedziowa.
Miałem kilkanaście aut i nigdy nie było problemów z aku. Tak jak pisze epsonix - trzeba czyścić klemy i utrzymywać przewody w dobrym stanie. Ja średnio raz na rok to robię i bez niespodzianek.
W Julce aku zmieniłem po...8 latach bo padł ori od nowości.
Ten daje radę spokojnie, a przecież lekko nie ma w 2,4. Kiedyś po miesięcznym postoju zakręcił i odpalił od strzała.
Miałem też Vartę w innym aucie (320d) i była bardzo dobra - wytrzymała 6 lat i... poszła z autem, a chodzi do dzisiaj
W 2,4 nie trzeba wyjmować silnika.
![]()
![]()
Ostatnio edytowane przez Yarek ; 16-10-2020 o 15:46
No to panowie byłem u ekspertów od aku itd.
I chłopaki otworzyli maskę sprawdzili baterie , powiedzieli ze jak na no name jest ok ale jest ładowanie słabe oraz
sprawdzono mi pod katem uciekania pradu bo o to sie bałem w sumie, usłyszałem ze prad jest ok nie kradnie nic.
Podpowiedziano mi ze moze swiece zarowe.
nic nie bylo zasniedziałe
Ja w sumie nie robilem swiec jeszcze.
Wiec to nie wina aku![]()
tylko ze blad abs przy rozruchu to nie wina swiec...
jak po otworzeniu maski mozna sprawdzic czy nie jest zasniedziale połączenie pod przewodem do nadwozia? a jak sprawdzili polaczenie na silnik? pisze Ci o czestych problemach w 159 a Ty lykasz co pierwszy lepszy mechanik powie po podniesieniu maski? rob po swojemu, powodzenia
To jest forum. Na pytania ogólne zwykle może odpowiedzieć wiele innych osób na forum, a odpowiedź może być przydatna innym. Pożytek potencjalny dla całej grupy który nie służy społeczności. Nie będę odpowiadał na takie priv, a tylko skrzynka wiecznie się zapycha.
Tematów na nurtujący Was problem szukajcie z googlami a nie wyszukiwarką formuową która jest beznadziejna: w googlach wpisujcie (site:forum.alfaholicy.org/giulia_stelvio <TEMAT>). Wiele rzeczy na forum było wielokrtonie, najwyżej w tamtych wątkach dopytujcie żeby śmietnika nie robić na forum.
Chodzi mi o aku jezeli sprawdzili czy jest ok to raczej jest ok ?
mowilem o zasniedzeniu na gorze na dole mowili ze nie maja jak sprawdzic teraz.
sprawdze wymienie aku ponieawz i tak to jest no name.
ale jezeli to sie powtorzy to nie wiem w czym szukac problemu![]()
Ma ktoś jeszcze dzisiaj akumulator z otwartymi celami? Pewnie same tzw. Bezobsługowe.
Wysłane z mojego SM-A715F przy użyciu Tapatalka