No to w takim razie super, spisze sobie numery i zamówię takiPoprzedni właściciel wyjał go ze względu na płyn. A może nie będzie tak źle
pzdr
No to w takim razie super, spisze sobie numery i zamówię takiPoprzedni właściciel wyjał go ze względu na płyn. A może nie będzie tak źle
pzdr
u mnie w przedliftiwej strasznie zarlo plyn, a w poliftowej nie. rozwiazanie to przekaznik z wbudowanym ukladem czasowym, tyle ze nie widzialem w tym rozmiarze, trzeba takiego wpiac na kabelkach. bylo o tym na forum w zeszlym roku, poszukaj jeslu cie interesuje.
a sam ori t17 standard, w 159 montowali roznych producentow/numery, ja na szrocie z rozbitej wyjalem. generalnie byle zgadzal sie pinout i parametry elektryczne
Niektore AR159 nie mają spryskiwaczy reflektorow czy to oznacza,ze w oryginale nie mialy zamontowanych reflektorow ksenonowych? Niektore 159 mają ksenon ale nie maja spryskiwaczy reflektorow czy to oznacza,ze ktos sobie "dolozyl" ksenon?
Czym to to spowodowane,ze jedne 159 mialy ksenon a inne nie? rocznik,wersja jesli tak to jaki,jaka?
Wysłane z mojego PRA-LX1 przy użyciu Tapatalka
Po pierwsze - nie wszystkie 159 wychodziły z ksenonem. Były wersje z żarówkami halogenowymi oraz wersje z bi-ksenonem.
Po drugie - bywały oryginalnie 159 z halogenem i spryskiwaczami lamp. Natomiast jeśli jest ksenon, a nie ma spryskiwaczy to albo ktoś zmieniał zderzak, albo ksenon nie jest oryginalny.
Po trzecie - ksenon to była opcja, za którą trzeba było dopłacić chyba w każdej wersji wyposażenia.
Powiem więcej mały procent 159 wychodził z xenonem - nawet wersje dopasione TI nie miały w standardzie i trafiały się na rynku egzemplarze bez (choć mogło to zależeć też od rynku i rocznika bo każdy importer inaczej ustalał nazewnictwo wersji i wyposażenie).
Reszta dokładnie jak [MENTION=25058]FXX[/MENTION] napisał.
- - - Updated - - -
wyposażenie ori sprawdzisz w ePer po VINie. wielu dokładało częściowo (np bez poziomowania/sprysków) kilku z poziomowaniem i spryskami (np ja + wymiana panelu świateł na taki bez pokrętełka ręcznej regulacji), część wkłąda HIDy, część LEDy naprawy powypadkowe to loteria zderzak może być ze spryskami ale czy podłączone? Ludzie montowali atrapy żeby policjant się nie przyczepiał itp itd.
To jest forum. Na pytania ogólne zwykle może odpowiedzieć wiele innych osób na forum, a odpowiedź może być przydatna innym. Pożytek potencjalny dla całej grupy który nie służy społeczności. Nie będę odpowiadał na takie priv, a tylko skrzynka wiecznie się zapycha.
Tematów na nurtujący Was problem szukajcie z googlami a nie wyszukiwarką formuową która jest beznadziejna: w googlach wpisujcie (site:forum.alfaholicy.org/giulia_stelvio <TEMAT>). Wiele rzeczy na forum było wielokrtonie, najwyżej w tamtych wątkach dopytujcie żeby śmietnika nie robić na forum.
Nie słyszałem o wersji z halogenami i spryskiwaczami seryjnie
Czarna 159 SW Czarnego http://www.forum.alfaholicy.org/nasz..._czarnego.html
dało się zamówić
To jest forum. Na pytania ogólne zwykle może odpowiedzieć wiele innych osób na forum, a odpowiedź może być przydatna innym. Pożytek potencjalny dla całej grupy który nie służy społeczności. Nie będę odpowiadał na takie priv, a tylko skrzynka wiecznie się zapycha.
Tematów na nurtujący Was problem szukajcie z googlami a nie wyszukiwarką formuową która jest beznadziejna: w googlach wpisujcie (site:forum.alfaholicy.org/giulia_stelvio <TEMAT>). Wiele rzeczy na forum było wielokrtonie, najwyżej w tamtych wątkach dopytujcie żeby śmietnika nie robić na forum.
Cześć, przeglądam już forum od dłuższego czasu, ale nie znalazłem odpowiedzi na nurtujące mnie pytanie, mianowicie czy jest możliwe wpięcie się przewodami od spryskiwaczy tylko pod jedną pompkę (od spryskiwaczy szyb) i czy w ogóle ma to prawo działać, czy trzeba jednak dokupić zbiorniczek z 2 pompkami i dorabiać instalację. Dodam, że spryskiwacze tylko na światła mijania.
U siebie mam spryskiwacze lamp mijania. Pompka do lamp podaje większe ciśnienie więc lepiej dać zbiorniczek z dwoma osobnymi pompkami.