Magia panie magia. Więcej mocy mniej pali.
Wysłane z mojego HD1913 przy użyciu Tapatalka
Magia panie magia. Więcej mocy mniej pali.
Wysłane z mojego HD1913 przy użyciu Tapatalka
To nie magia tylko fizyka.
Jeśli do poruszenia danej masy do x prędkości użyjesz większej siły mocy będziesz potrzebował mniejszego czasu.
Czyli reasumując by uzyskać x prędkość danej masy spalasz tyle samo lub mnie w krótszym czasie.
Nie wspominam już o oborach itp.
Np. Focus 1.0 125 hp pali tyle samo co 1.5 150 Hp przy różnej pojemności.
To 2.0t zrobione na 500ps powinno palić tyle co diesel .
A skąd się bierze ten wyższy moment ?nie z większej ilości paliwa ?
Wysłane z mojego HD1913 przy użyciu Tapatalka
Ostatnio edytowane przez kozak ; 16-12-2020 o 18:50
Nie uzyskasz takiej mocy z naszej jednostki na Ori grarach. Rozmawiamy o re-mapie a nie o twardym tuningu tu przy tej mocy trzeba było by już zakuwać cały dół wraz z modyfikacja głowicy. Do tego cały układ przeniesienia napędu.
Ale wracając do tematu:
Nasze 2.0 pierwotnie było 280 HP i bezpiecznie na tą moc obliczony został układ zasilania jednostki. Choć jednostka liczona jest na ok 350 HP
Potem wyszły 2 wersje mocowe jak 200 HP i 250hp.
Różnica w tym że robiąc re-map możesz modyfikować multum parametrów od AFR po korekty kąty wtrysku itp.
Zakładając chip zazwyczaj dwukanałowy to modyfikujesz zazwyczaj 2 parametry ciśnienia doładowania i ciśnienie listwy wtryskowej.
Jak oszukujesz na doładowaniu to przelewasz paliwem stąd masz zajebiste parametry jednostki kosztem zachwiania AFR czyli zazwyczaj jednostka zawsze jest przelana.
Wysłane z mojego Redmi Note 7 przy użyciu Tapatalka
Ostatnio edytowane przez dziadzia82 ; 16-12-2020 o 19:18
Ale nie uzyskasz więcej niutonometra dając mniej paliwa w tym samym zakresie obrotów.
Wysłane z mojego HD1913 przy użyciu Tapatalka
Panowie, myślę, że większość tych, którzy jeżdżą dziś Giulią, a wcześniej ujeżdżali inne Alfy jeździło dieslami. A tam faktycznie tak było - dobry box lub program pomagał oszczędzać paliwo. Wiele osób (w tym i ja) powróciło do silników benzynowych po iluś tam autach na ON i po prostu nie przyjmuje do wiadomości, że to trochę inaczej tu działa. Ja również spodziewałem się, że będzie trochę mniej ale okazało się, że jednak nie, chociaż więcej te nie pali (przy tych samych parametrach jazdy).
W moim przypadku wszystko TB. We wszystkich przypadkach tyle samo lub mniej.
Giulietta 2014 1.4 tjet 120 HP na 147 HP 260 Nm. By było wiencej turbo do podmiany na Gareta.
Giulietta 2018 1.4 mair 150 HP na 180 HP 285 Nm. Trzyma za ciepły dolot.
Astra k ST 2017 1.6 SIDI 200 HP na 230 HP i 350 Nm. Tutaj trzyma seryjny icek
Obecnie do roboty czeka Stelvio sprint 2020.
Wysłane z mojego Redmi Note 7 przy użyciu Tapatalka
Czekamy na info co trzyma [emoji16][emoji3]
Wysłane z mojego HD1913 przy użyciu Tapatalka