Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 19

Temat: Podkręcenie 2.0T do 280-290km

  1. #1
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    06 2012
    Mieszka w
    Tomaszow Maz.
    Auto
    159SW 1.9 175km 2007, Giulia 2017 2.0TB 200KM
    Postów
    226

    Domyślnie Podkręcenie 2.0T do 280-290km

    Witam. Rozważam strojenie swojej Giulii 2.0t 200km w Cinsofcie. Wiem że chłopaki wyciągają ok. 290 koni z jednostki. Analizowałem już za i przeciw m.in. potencjalnie krótsza żywotność jednostki. Zastanawia mnie jednak spalanie po takim strojeniu. Nie znalazłam jednak żadnych informacji o takowym. Czy ktoś z was jest po takiej operacji i może się podzielić wiedzą w tym zakresie?

  2. #2
    Użytkownik Znawca Avatar dziadzia82
    Dołączył
    04 2014
    Mieszka w
    Będzin
    Auto
    Julka 2018 150Mair Veloce . Stelvio Sprint 2020
    Postów
    1,341

    Domyślnie

    Tyle samo

  3. #3
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar Shimmy
    Dołączył
    04 2019
    Mieszka w
    KR/ERA
    Auto
    Giulia B-Tech+
    Postów
    908

  4. #4
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar Shimmy
    Dołączył
    04 2019
    Mieszka w
    KR/ERA
    Auto
    Giulia B-Tech+
    Postów
    908

    Domyślnie

    Jak jesteś z Tomaszowa to nie jedź do Cinsoftu tylko jedź do WWA do Unitronic

    Cytat Napisał Shimmy Zobacz post

  5. #5
    Użytkownik Fachowiec Avatar kozak
    Dołączył
    07 2018
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    BMW 540i
    Postów
    2,181

    Domyślnie

    Cytat Napisał dziadzia82 Zobacz post
    Tyle samo
    tyle samo o ile bedzie uprawial PSJ , wiecej mocy wiecej paliwa, to jak spalanie moze byc takie samo...

    pewnie jeszcze bedzie mu przybywać paliwa po chipie

  6. #6
    Użytkownik Znawca Avatar dziadzia82
    Dołączył
    04 2014
    Mieszka w
    Będzin
    Auto
    Julka 2018 150Mair Veloce . Stelvio Sprint 2020
    Postów
    1,341

    Domyślnie

    Cytat Napisał kozak Zobacz post
    tyle samo o ile bedzie uprawial PSJ , wiecej mocy wiecej paliwa, to jak spalanie moze byc takie samo...

    pewnie jeszcze bedzie mu przybywać paliwa po chipie
    Stelvio 200 HP średnio 11-13 l
    Stelvio 280 HP średnio 10-13l.
    Mam przyjemność urzytkowac oby dwie wersje silnikowe i spalanie jest takie same przy normalnej jeździe.
    Większy moment i moc w tej samej partii obr. Jednostki napędowej.
    Różnica jak najbardziej w spalaniu będzie jeśli będziesz upalal silnik w górnej partii obr.

    Wysłane z mojego Redmi Note 7 przy użyciu Tapatalka

  7. #7
    Użytkownik Fachowiec Avatar kozak
    Dołączył
    07 2018
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    BMW 540i
    Postów
    2,181

    Domyślnie

    no a jak przyspieszasz to z jakich partii obrotow koszystasz ? jak lecisz na maxa to silnik sie kreci 4500-5800 obr... dlatego mowie, jak uprawiasz PSJ to moze spali tyle samo... tylko po chip wtedy skoro z tej mocy nie korzystasz.

  8. #8
    Użytkownik Znawca Avatar dziadzia82
    Dołączył
    04 2014
    Mieszka w
    Będzin
    Auto
    Julka 2018 150Mair Veloce . Stelvio Sprint 2020
    Postów
    1,341

    Domyślnie

    Cytat Napisał kozak Zobacz post
    no a jak przyspieszasz to z jakich partii obrotow koszystasz ? jak lecisz na maxa to silnik sie kreci 4500-5800 obr... dlatego mowie, jak uprawiasz PSJ to moze spali tyle samo... tylko po chip wtedy skoro z tej mocy nie korzystasz.
    Po to robię remap by poprawić.
    Stosunek mocy do masy
    Podniesc moc oraz moment obrotowy w użytecznej partii obr jednostki napędowej czyli 2500-3500 obr.
    Ja nie muszę kręcić silnika z automatu. Po to dokupiłem manetki. Droga rzecz ale warta.
    Wtedy mogę bardziej korzystnie wykorzystać parametry jednostki napędowej. Posmigaj na sekwencji to sam zobaczysz jak spalanie spadnie. A na bank zawali droga czy kapelusznikiem nie będziesz.

    Wysłane z mojego Redmi Note 7 przy użyciu Tapatalka

  9. #9
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    07 2018
    Auto
    Stelvio
    Postów
    104

    Domyślnie

    Cytat Napisał dziadzia82 Zobacz post
    Wtedy mogę bardziej korzystnie wykorzystać parametry jednostki napędowej. Posmigaj na sekwencji to sam zobaczysz jak spalanie spadnie. A na bank zawali droga czy kapelusznikiem nie będziesz.

    Wysłane z mojego Redmi Note 7 przy użyciu Tapatalka
    Myślę że zamierzeniem producenta który pakuje manetki jak z F1 nie było zoptymalizować spalanie i trzymać auto w konkretnym zakresie ale jeżeli masz taki plan to powodzenia przy 8 biegach. Kibicuje ale nie wróżę powodzenia.. Generalnie trochę biorę z przymrużeniem oka teksty robię chipa żeby było bardziej eko. Masz power to wciskasz i ogień, auto ciągnie ale ale przede wszystkim paliwo. Dla mnie chip i eko to mit no ale pewnie zawsze ktoś liczy że będzie lepiej. Rób program nie będziesz żałował na paliwko

  10. #10
    Użytkownik Znawca Avatar dziadzia82
    Dołączył
    04 2014
    Mieszka w
    Będzin
    Auto
    Julka 2018 150Mair Veloce . Stelvio Sprint 2020
    Postów
    1,341

    Domyślnie

    Cytat Napisał racepool Zobacz post
    Myślę że zamierzeniem producenta który pakuje manetki jak z F1 nie było zoptymalizować spalanie i trzymać auto w konkretnym zakresie ale jeżeli masz taki plan to powodzenia przy 8 biegach. Kibicuje ale nie wróżę powodzenia.. Generalnie trochę biorę z przymrużeniem oka teksty robię chipa żeby było bardziej eko. Masz power to wciskasz i ogień, auto ciągnie ale ale przede wszystkim paliwo. Dla mnie chip i eko to mit no ale pewnie zawsze ktoś liczy że będzie lepiej. Rób program nie będziesz żałował na paliwko
    Za każdym razem jak robiłem re-map czy to 2X Giulietta czy Astra K wszystko CINSOFT to albo spalanie było takie same albo było mniejsze.
    Więc w tym przypadku będzie tak samo.
    Co do jazdy na manetkach nie jest to pierwszy mój samochód wyposażony w nie i zawsze zdawało egzamin a nie jazda po mieście typowym automatem po mieście z prędkością obr. jednostki na poziomie 1800obr.
    Czy to manetka czy sekwencja zawsze mogę zbić bieg dostosowując do sytuacji na drodze.
    Tak samo z przyspieszaniem po co ciągnąc skoro można zmienić bieg w użytecznym zakresie obrotowej jednostki.
    Każdy ma inny styl warunki jazdy więc uważam ze każdy z 3 sposobów przeniesienia napędu ma plusy i minusy.
    Na co dzień nie śmigamy wszyscy po autostradzie czy torze.

Podobne wątki

  1. podkręcenie mocy Alfa Romeo 156 1,8 TS prosba o pomoc!
    Utworzone przez sky2222 w dziale 156
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 24-03-2011, 15:17
  2. [147] Podkręcenie mocy silnika JTD
    Utworzone przez Pitus25 w dziale Tuning mechaniczny
    Odpowiedzi: 35
    Ostatni post / autor: 09-09-2008, 14:27

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory