Nie ma sensu..., wszytko jest zapamiętane a kontrolki znikają po kalibracji kierownicy.
Nie ma sensu..., wszytko jest zapamiętane a kontrolki znikają po kalibracji kierownicy.
Śruba jest jedna. Uwagę jednak należałoby zwrócić na prawidłowość zamontowania klemy +. Mocowanie jest zaprojektowanie, totalnie do d...y, bez regulacji docisku. U mnie spowodowało to niedoładowanie i w efekcie padnięcie akumulatora. Na szczęście aku przyjął prąd z prostownika. W miarę możliwości dobiłem mocowanie, następnie zacisnąłem i odpukać od kilku już miesięcy jest ok.
witam
właśnie jestem po wymianie akumulatora(samodzielnie)
co się nakombinowałem żeby wyciągnąć i później założyć.
wtedy zobaczyłem ile mam czujników, systemów i kontrolek które rozświetliły mi deskę rozdzielczą.
niestety po wykonaniu niby testu szyb, kierownicy-nie pomogło...
podjechałem do znajomego mechanika ,podłączył pod komputer zrobił reset czujników i zadziałało
ładowanie ciekawie załącza 14,4 v przy hamowaniu ,fajnie to można to obserwować na wsadzonym w zapalniczkę woltomierzu-warto taki gadżet mieć.