Napisał
cecuch
Witam,
Na pewno podobny temat już powstał. Jednakże mój przypadek nie jest typowy dlatego też zakładam podobny ale inny temat. Mianowicie
Pacjent :
AR 159 2.4 Jtdm 2006 r bez dpf, zaślepiony egr
Problem :
Podczas jazdy poziom płynu chlodniczego się podnosi, na postoju ucieka ze zbiorniczka. W przeciągu dwuchtygodni (przy ostatnich silnych mrozach) zszedł cały płyn (pół zbiorniczka)
Wskazówki:
W listopadzie przeprowadzony remont uszczelki głowicy, pompa wody. Pod autem nie widać plamy po płynie
Inne informacje:
Gdy remontowana była uszczelka pod głowica to podczas montażu zauważyłem mała ryske która postanowiłem zostawić ( więc mimo remontu nie wykluczam uszczelki). Jednakże tester uszczelki nie zmienia kolory podczas testu. Wgl nic się nie dzieje w rurce, nawet nir idą bąbelki ( a gdy robilem test w audi bąbelki były - niee, nie zmienił koloru xD) . Wymieniłem korek na nowy, ale po pewnym czasie wessalo mi go do środka (tak że musiałem demontować cały zbiorniczek i wybijać go od dołu). Podczas remontu uszczelki mechanik stwierdził że termostat jest w porządku. Temperatura na wskazniku nie skacze, wgl przed remontem uszczelki nie skalala (być może nie była uszkodzona). Przewody idące do chłodnicy ciepłe, miękkie. Ogrzewanie działa. Pod dywanikami sucho. Nie zauważyłem by któryś z przewodów był uszkodzony.
Czy to może być chłodnica?
Proszę o pomoc