Cześć,
czy ktoś przerabiał temat montażu w V6 popychaczy hydraulicznych np. z Land Rovera? Robiąc przegląd internetów w tym temacie znalazłem info że zamiennikiem dla 60664980 jest LGR100100, czyli popychacze z Land Rovera, Rovera albo MG. Po co taka zabawa? Najtańszy jaki znalazłem do Rovera kosztuje 11 złCiut taniej niż do naszych V6. Zaciekawiło mnie to więc kupiłem popychacz INA 420008010, czyli markowy zamiennik do V6, popychacz dedykowany do V6 raczej marnej jakości Camshaft International 33010031 (24 zł) i popychacz Ajusy 85014200 za 22 zł do Rovera. Wizualnie z zewnątrz różnią się delikatnie wysokością (INA-24,3 mm, CI-24 mm, AJS-23,8 mm), natomiast średnica, szerokość rowka i jego lokalizacja względem górnej powierzchni jest taka sama, tak samo jak odległość od górnej powierzchni do powierzchni niewciśniętego tłoczka. Inaczej wygląda od środka ale pytanie czy to ma znaczenie. I teraz pytanie co o tym sądzicie? Będzie to chodziło? Za ok. 500 zł pokusiłbym się o wymianę profilaktycznie, za 1500 zł już ciut dużo. (Na zdjęciach od lewej INA, Ajusa, CI)
![]()