Połączony z "rewelacyjną" skrzynią M32![]()
Połączony z "rewelacyjną" skrzynią M32![]()
Mówimy o silnikach nie osprzęcie...![]()
Dokładnie. Plus wrażenia z jazdy, elastyczność, 1.9 8v i 2.0 16v to duża różnica. Szukaj auta z lat 2010-2011. Najbardziej dopracowanie i najnowsze. Plus ciemna deska rozdzielcza, elegancka nawet dziś. Możesz trafić na auta opisane jako rocznik 2012. To kłamstwo ale częściowo wyjaśnione: to samochody kupione w 2012 z salonów, bo cały 2012 rok były w ofercie. az do wyprzedania.
- - - Updated - - -
Daj spokój proszę. Tych silników nie da się nawet porównać. Plus skrzynia M32.
Ostatnio edytowane przez Teddy Bear ; 05-06-2021 o 23:55
O skrzyni już pisałem więc nie będę się powtarzał...
Co do silnika niby dlaczego się nie da? Co do mocy i elastyczności 1.9 jest bardzo podatnym silnikiem na ich poprawę, więc można się pokusić o lekkie poprawienie fabryki. Nadal będę obstawał przy tym, że 8v nie ma usterek, które towarzyszą 16v lub 2.0 i sam w sobie to udany motor.
Nie rozumiem, co pisałeś o skrzyni? napisałeś tak, że wygląda na to, że w 2.0 jest M32. Nie.
M32 jest w 1.9.
w 2.0 jest skrzynia C635, znacznie lepsza i trwalsza.
Co do porównania mozliwości silnika 1.9 8v i 2.0 16v wystarczy podać takie parametry: moc 120 i 170 KM. Moment 280 Nm i 360 Nm.
No i wszystko na temat.
Ostatnio edytowane przez Teddy Bear ; 08-06-2021 o 15:09
Nie zrozumiałeś mnie. O skrzyni nie piszę ponieważ temat z założenia dotyczy silników (oczywiście zgadzam się, że M32 to badziew). Co do parametrów chodziło mi o to, że można pokusić się o 8v i podnieść moc i moment programem. Wtedy ta zauważona przez Ciebie przepaść pomiędzy silnikami nie będzie aż tak duża. A 8v sam w sobie nie ma wad, które są w 16v jak i w 2.0. Większość raczej zgodzi się z tym, że kupując auto z rynku wtórnego na tym silniku jest najmniejsze ryzyko zaliczenia wtopy.
Podpinam się pod temat. Jak kolega chce niezawodny silnik to 1.9 8v. Na długie trasy oszczędny. Może nie ma 170KM ale jest mniej wymagający. 2.0 ma swoje wady. Na plus 2.0 to skrzynia biegów i większa elastyczność przydatna w wyprzedzaniu. Ale jak chcesz wyscigi to kup V6.
,,w życiu pokochalem kobietę i alfe, ujmują za serce i potrafią zrujnować domowy budżet"[/COLOR]
Szczerze, jak miał bym wybierać między 8v,a 2.0 to nawet sekundy bym sie nie zastanawiał. Owszem ten drugi silnik ma problemy z uszczelką, ale to tyle. A tak ma lepszą kulturę pracy, bardziej rozwojowy, równie oszczędny i egzemplarze wychodzące z tym silnikiem mają dużo lepsze wyposażenie,jak np. kierownica z Ti, czarna podsufitka.
No to w końcu zależy Ci na dobrym silniku czy na bajerach?![]()