Strona 94 z 114 PierwszyPierwszy ... 4484858687888990919293949596979899100101102103104 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 931 do 940 z 1136

Temat: [Giulia/Stelvio] - Szybkie pytania, szybkie odpowiedzi.

  1. #931
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    05 2019
    Auto
    Giulia, Giulietta
    Postów
    177

    Domyślnie

    Cytat Napisał jan-najn Zobacz post
    Planuję wziąć w leasing Stelvio 280KM benzyna, z drugiej ręki, z roczników 2018/2019. To będzie moja pierwsza Alfa i jestem na nią w 100% zdecydowany (mojej partnerce bardzo podobało się xc60 ale ten samochód za grosz nie ma "duszy").

    Oczywiście będę brać samochód na ASO do sprawdzenia, sprawdzać bazy VIN. Jakie są typowe problemy z tym samochodem? Na co zwrócić uwagę we wnętrzu i podczas jazdy próbnej?

    Btw. Szukam egzemplarza z relingami i hakiem, ale to białe kruki więc raczej będę dokładać później. Obawiam się trochę że po dołożeniu relingów wnętrze będzie nosić ślady rozbiórki sufitu.
    Po co tak kombinować? Będziecie jeździć z partnerką jednym samochodem? Przecież tak się nie da. Ja z moim partnerem biznesowym (spółka z o.o.) ustaliliśmy, że bierzemy samochody w leasing za kwotę proporcjonalną do wysokości naszych udziałów w spółce i każdy wziął sobie co chce, a groszowe różnice względem ustaleń, które wiadomo musiały wyjść, wypłaciłem sobie w formie premii, żeby kasa się zgadzała.

  2. #932
    Użytkownik Świeżak Avatar plxeper
    Dołączył
    08 2017
    Mieszka w
    Bytom
    Auto
    Stelvio MY2020 2.0 200 - jest, AR 159 1.9 JTS- była;
    Postów
    53

    Domyślnie

    Cytat Napisał Nelson Zobacz post
    Po co tak kombinować? Będziecie jeździć z partnerką jednym samochodem? Przecież tak się nie da. Ja z moim partnerem biznesowym (spółka z o.o.) ustaliliśmy, że bierzemy samochody w leasing za kwotę proporcjonalną do wysokości naszych udziałów w spółce i każdy wziął sobie co chce, a groszowe różnice względem ustaleń, które wiadomo musiały wyjść, wypłaciłem sobie w formie premii, żeby kasa się zgadzała.

  3. #933
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar Shimmy
    Dołączył
    04 2019
    Mieszka w
    PO/ERA
    Auto
    Giulia B-Tech+
    Postów
    908

    Domyślnie

    Cytat Napisał radosuaf Zobacz post
    Postaraj się znaleźć model po liftingu - MY19. Najłatwiej rozpoznać po małej włoskiej fladze przy wybieraku skrzyni biegów.
    "Lifting" to MY20.

  4. #934
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar radosuaf
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Poznan, Poland, Poland
    Auto
    Alfa Romeo Giulia Business 200 KM MY21
    Postów
    8,322

    Domyślnie

    Racja, mój błąd.
    Alfa Romeo Giulia Business 200 KM 2021
    Peugeot 308 SW 1.2 130 KM 2019

    Były: Renault Clio I 1.2, Peugeot 307 SW 1.6 110 KM, AR 147 1.6 TS 105 KM, Giulietta 1.4 MA 170 KM, Giulietta 1.4 MA 150 KM, Alfa Romeo 75 2.0 TS

  5. #935
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie!
    Dołączył
    06 2021
    Auto
    Stelvio?
    Postów
    3

    Domyślnie

    Cytat Napisał radosuaf Zobacz post
    Postaraj się znaleźć model po liftingu - MY19. Najłatwiej rozpoznać po małej włoskiej fladze przy wybieraku skrzyni biegów.
    Wiem, fajnie byłoby mieć wersję po lifcie, ale nie upieram się przy niej. W większości egzemplarzy trochę irytuje mnie trzeszczenie plastiku przy prawym kolanie kierowcy, wydaje mi się że ten problem jest mniejszy w wersji po lifcie.

  6. #936
    Użytkownik Świeżak Avatar plxeper
    Dołączył
    08 2017
    Mieszka w
    Bytom
    Auto
    Stelvio MY2020 2.0 200 - jest, AR 159 1.9 JTS- była;
    Postów
    53

    Domyślnie

    U mnie w MY20 niestety też czasem go słyszę. Od czasu do czasu odezwie się jakiś plastik ale generalnie jest w miarę ok. Zauważyłem że przy nagrzanym od słońca samochodzie słychać coś częściej. Pewnie materiały się nieco rozszerzają.
    Ja nie miałem okazji jechać jeszcze autem, w którym nic nie trzeszczało. Jak na moje doświadczenia to w Stelvio jest naprawdę dobrze.
    Pytałeś o typowe usterki. Generalnie nie ma tego za dużo. Zazwyczaj jakieś pierdoły typu włączające się czujniki parkowania czy skrzypiące lusterka .
    Początkowe problemy z elektroniką zostały ogarnięte. Wiesz tych samochodów nie jeździ zbyt wiele i przebiegi też raczej nie są jakieś duże ale z tego co można zaobserwować to jakichś większych problemów nie odnotowano.
    Wiadomo moduł multiair może być nieco problematyczny dlatego zwróć uwagę w jakich interwałach były robione wymiany oleju. Te 15 tysi to jest takie absolutne max. Jeśli samochód ma pow. 60 tys. to dobrze by było wymienić olej w skrzyni ZF. Często samochody które długo stały u dealera miały problemy z aku. Blokowały się, nie odpalały itd. Także miej to na uwadze, szczególnie że ponoć oprogramowanie nigdy nie pozwoli naładować aku do pełna. Jeśli kupujesz od autoryzowanego to może poproś o nową baterię i tyle. Nie pamiętam, w którym roczniku dołożono filtr GPF ale u niektórych zdarzały się błędy, często również w autach z placu lub podemówkach. A i na koniec mi się przypomniało, że w niektórych egzemplarzach był problem pompą oleju. Coś tam było nie do końca przykręcone i po czasie mogło doprowadzić do poważnej usterki pompy oleju a co dalej to można sobie wyobrazić. Jak pogrzebiesz na forum to znajdziesz i ten temat.

  7. #937
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie!
    Dołączył
    06 2021
    Auto
    Stelvio?
    Postów
    3

    Domyślnie

    Cytat Napisał plxeper Zobacz post
    U mnie w MY20 niestety też czasem go słyszę. Od czasu do czasu odezwie się jakiś plastik ale generalnie jest w miarę ok. Zauważyłem że przy nagrzanym od słońca samochodzie słychać coś częściej. Pewnie materiały się nieco rozszerzają.
    Ja nie miałem okazji jechać jeszcze autem, w którym nic nie trzeszczało. Jak na moje doświadczenia to w Stelvio jest naprawdę dobrze.
    Pytałeś o typowe usterki. Generalnie nie ma tego za dużo. Zazwyczaj jakieś pierdoły typu włączające się czujniki parkowania czy skrzypiące lusterka .
    Początkowe problemy z elektroniką zostały ogarnięte. Wiesz tych samochodów nie jeździ zbyt wiele i przebiegi też raczej nie są jakieś duże ale z tego co można zaobserwować to jakichś większych problemów nie odnotowano.
    Wiadomo moduł multiair może być nieco problematyczny dlatego zwróć uwagę w jakich interwałach były robione wymiany oleju. Te 15 tysi to jest takie absolutne max. Jeśli samochód ma pow. 60 tys. to dobrze by było wymienić olej w skrzyni ZF. Często samochody które długo stały u dealera miały problemy z aku. Blokowały się, nie odpalały itd. Także miej to na uwadze, szczególnie że ponoć oprogramowanie nigdy nie pozwoli naładować aku do pełna. Jeśli kupujesz od autoryzowanego to może poproś o nową baterię i tyle. Nie pamiętam, w którym roczniku dołożono filtr GPF ale u niektórych zdarzały się błędy, często również w autach z placu lub podemówkach. A i na koniec mi się przypomniało, że w niektórych egzemplarzach był problem pompą oleju. Coś tam było nie do końca przykręcone i po czasie mogło doprowadzić do poważnej usterki pompy oleju a co dalej to można sobie wyobrazić. Jak pogrzebiesz na forum to znajdziesz i ten temat.
    Wielkie dzięki za odpowiedź! Częste zmiany oleju to dobra praktyka w każdej marce, zwrócę uwagę na aku, filtr GPF i pompę oleju! Dzięki za porady

  8. #938
    Użytkownik Fachowiec Avatar Kurynio
    Dołączył
    01 2019
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    Stelvio Q, wcześniej Stelvio 2.0 280
    Postów
    2,622

    Domyślnie

    Cytat Napisał Nelson Zobacz post
    Po co tak kombinować? Będziecie jeździć z partnerką jednym samochodem? Przecież tak się nie da. Ja z moim partnerem biznesowym (spółka z o.o.) ustaliliśmy, że bierzemy samochody w leasing za kwotę proporcjonalną do wysokości naszych udziałów w spółce i każdy wziął sobie co chce, a groszowe różnice względem ustaleń, które wiadomo musiały wyjść, wypłaciłem sobie w formie premii, żeby kasa się zgadzała.
    Zdradzi kolega, co autor miał na myśli, znaczy to w sumie, wiem ale jak się to ma do tego o czym pisał kolega wcześniej? Raczej chodzi mu o partnerkę życiową, a nie biznesową.

    Co do tych usterek, to tak jak kolega wcześniej napisał, na szczęście głownie pierdoły. GPF wszedł jakoś maj/czerwiec 2018 bodajże
    Ostatnio edytowane przez Kurynio ; 28-06-2021 o 21:48

  9. #939
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    05 2019
    Auto
    Giulia, Giulietta
    Postów
    177

    Domyślnie

    Aha! To znaczy chodziło o dziewczynę/kochankę/konkubinę? A to nie można było tak napisać? Partnerka to może być biznesowa, od tenisa albo ewentualnie od brydża.

  10. #940
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    10 2020
    Mieszka w
    Hamburg
    Auto
    Giulia 2.o RWD
    Postów
    26

    Domyślnie

    Czesc!
    Pojawil sie blad p1300-00 i kontrolka miga w Giuli 200HP z 2018. Nie da sie wykasowac.
    Co to moze byc?

Podobne wątki

  1. [Giulietta] Uconnect - pytania i odpowiedzi
    Utworzone przez radosuaf w dziale MiTo/Giulietta
    Odpowiedzi: 281
    Ostatni post / autor: 18-01-2022, 12:07
  2. Giulia i Stelvio NRING, Giulia Veloce Ti czyli nowości z Genewy
    Utworzone przez GexN w dziale Giulia/Stelvio
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 02-03-2018, 13:13
  3. 2 szybkie pytania
    Utworzone przez roj89 w dziale 156
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 23-08-2014, 21:20
  4. Szybkie pytania i odpowiedzi. (Wyciek płynu)
    Utworzone przez Krzychu52 w dziale 156
    Odpowiedzi: 19
    Ostatni post / autor: 01-01-2012, 17:47
  5. Lambda. 2 szybkie pytania.
    Utworzone przez baronkowaty w dziale 156
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 09-09-2009, 20:34

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory