Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 11 do 13 z 13

Temat: Dpf

  1. #11
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar Gary
    Dołączył
    10 2008
    Mieszka w
    Poznań
    Auto
    159 TI
    Postów
    680

    Domyślnie

    Cytat Napisał magil Zobacz post
    [MENTION=1595]Gary[/MENTION] montowałeś, nie?
    Tak, od prawie roku mam zamontowany zamiennik polskiej firmy JMJ.
    Przejechałem na nim ponad 30 tys. i generalnie, biorąc pod uwagę cenę, jestem zadowolony. Wypala się co 800 -1000 km (głównie trasy) i poza większym kopceniem przy niektórych wypaleniach nie widzę różnicy i między nim, a oryginałem.

  2. #12
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie!
    Dołączył
    08 2019
    Auto
    159 sedan, 2,0 jtdm
    Postów
    10

    Domyślnie

    Witam, muszę wykonać małe odkopanie. Otóż mam dosyć pilny problem. Dzisiaj po drodze w góry w mojej 159 2.0 jtdm wyskoczyła mi na tablicy kontrolka check engine. Jakieś 100 km dalej zaczęło się wielokrotnie powtarzać wypalanie dpf. Po jakichś 6 procesach, przez ostatnie 50 km samochód zachowywał się już normalnie, DPF się nie wypalał. Nie mam wątpliwości, że zapalona kontrolka to wina zapchanego dpfa. Dotychczas w miarę regularnie wypalał się co około 550 km. Tu moje pytanie - czy powinienem szukać warsztatu na miejscu, w Zakopanem, czy dam radę bezpiecznie wrócić do domu? ( Jakieś 300km ). Szukanie serwisu byłoby problematyczne bo zakładam że czyszczenie DPF to nie jest coś co zrobią mi na poczekaniu. Z góry dzięki za odpowiedź.

    Acha, dodam jeszcze że oprócz zwiększonego zużycia paliwa podczas wypaleń nie widziałem innych oznak zapchanego dpf, w szczególności auto nie było słabe. A przez ostatnie 50 km poza zapalona kontrolka nie działo się już nic nadzwyczajnego.

    Wysłane z mojego GM1900 przy użyciu Tapatalka

  3. #13
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    06 2019
    Auto
    159 Sedan 2.4 JTDM
    Postów
    150

    Domyślnie

    Cytat Napisał Gary Zobacz post
    Tak, od prawie roku mam zamontowany zamiennik polskiej firmy JMJ.
    Przejechałem na nim ponad 30 tys. i generalnie, biorąc pod uwagę cenę, jestem zadowolony. Wypala się co 800 -1000 km (głównie trasy) i poza większym kopceniem przy niektórych wypaleniach nie widzę różnicy i między nim, a oryginałem.
    To bardzo cenna opinia bo ciężko znaleźć coś o tym zamiennikach, a o takim w Alfie to już w ogóle. Pewnie też niedługo się zdecyduje - oryginalny wkład DPF mam niestety lekko uszkodzony.

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory