Strona 6 z 8 PierwszyPierwszy 12345678 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 51 do 60 z 75

Temat: Co zamiast STELVIO

  1. #51
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie!
    Dołączył
    09 2021
    Auto
    Stelvio Veloce 2021
    Postów
    8

    Domyślnie

    Cytat Napisał Kurynio Zobacz post
    No jeszcze nieco wody w Wiśle upłynie, bo jak wszystko pójdzie dobrze, to zamawiam dopiero w listopadzie, leasing na to Stelvio kończy mi się w lutym 2022, dopiero...


    Trochę ponad 15 procent
    Cześć wszystkim, dopiero teraz się zarejestrowałem, ale przez bardzo długi czas byłem po prostu czytelnikiem tego forum.

    Na dniach też będę zamawiał Czarne Stelvio Veloce. Taki cynk chciałem zapodać dla Kurynio. Rozmawiałem dzisiaj z jednym ze sprzedawców Alfy Romeo i powiedział mi, że zostały tylko 2 tygodnie na zamówienie modelu z 2021. Potem dopiero od listopada będzie można zamówić wersję 2022, ale rabaty będą dużo mniejsze niż za 2021. A też mi się kończy leasing w lutym . Więc jeśli zależy Ci na tym rabacie to może lepiej wcześniej zamówić?

    Pozdrawiam!

  2. #52
    Użytkownik Fachowiec Avatar Kurynio
    Dołączył
    01 2019
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    Stelvio Q, wcześniej Stelvio 2.0 280
    Postów
    2,622

    Domyślnie

    Cytat Napisał invi Zobacz post
    Więc jeśli zależy Ci na tym rabacie to może lepiej wcześniej zamówić?

    Pozdrawiam!
    [MENTION=89668]invi[/MENTION], dzięki kolego. Tak też sobie pomyślałem. W czwartek byłem w salonie, zrobiliśmy konfig, uzgodniliśmy szczegóły. W poniedziałek przelewam zaliczkę i jedziemy z tematem Znów poleciał zdrowy spontan

  3. #53
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    10 2020
    Mieszka w
    Podlaskie
    Auto
    Stelvio TI 2.0 200
    Postów
    71

    Domyślnie

    Z takich spontanów to zawsze najlepsze decyzje wychodzą, lubię to

  4. #54
    ZBANOWANY Maniak resoraków
    Dołączył
    01 2019
    Mieszka w
    Polska
    Auto
    matyczna pralka Samochód: Giulia 2.0 MY21
    Postów
    517

    Domyślnie

    Też uważam, że spontaniczne decyzje są najlepsze, bo jak się człowiek naogląda dziesiątek samochodów, będzie porównywał w nieskończoność, to potem będzie do końca życia myślał, że może co innego było lepsze. A tak to nie oglądałem nic innego, tylko spontanicznie kupiłem Giulię, chociaż miałem poczekać na Tonale, a poprzednio miałem zamiar kupić Lancię Deltę, a kupiłem Giuliettę i nie żałuję.

  5. #55
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie!
    Dołączył
    05 2020
    Mieszka w
    Bialystok
    Auto
    Stelvio Veloce
    Postów
    7

    Domyślnie

    Niedługo w Białymstoku pojawi się nowa Stelvio w wersji Veloce Visconti Green

    Zamieniam Giulię Veloce na coś większego. Jakoś inne marki do mnie nie przemawiały

  6. #56
    Użytkownik Fachowiec Avatar Kurynio
    Dołączył
    01 2019
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    Stelvio Q, wcześniej Stelvio 2.0 280
    Postów
    2,622

    Domyślnie

    Cytat Napisał FernandoAlfonso Zobacz post
    bo jak się człowiek naogląda dziesiątek samochodów, będzie porównywał w nieskończoność, to potem będzie do końca życia myślał, że może co innego było lepsze
    To nawet nie o to chodzi, bo ja byłem zdecydowany, tylko trochę wcześnie. Plan był taki, że dopiero gdzieś połowa 2022 roku. Ale w sumie obecne też planowałem na 2020, a kupiłem rok wcześniej.

  7. #57
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    05 2018
    Auto
    AlfaRomeo Stelvio First Edition
    Postów
    32

    Domyślnie

    Cytat Napisał Krzysztof Zobacz post
    A możesz napisać, na postępy w jakiej technologii czekasz? Bo jeśli zależy Ci na postępach w ogłupianiu nabywców kolejnymi asystentami jazdy, których nie da się wyłączyć, bo przecież to jest teraz reklamowane jako "must have", to rzeczywiście Alfa ma tutaj dużo do nadrobienia Daj nam znać, jak bardzo "postępowa" okazała nowa M3-ka
    Akurat to w alfie nie mogę wyłączyć 'ogłupiającego' ESP/TC, w BMW mogę (będę mógł, bo jeszcze czekam). To tylko taki przykład pierwszy z brzegu.

    Dam chętnie znać jakie wrażenia, ale za kilka miesięcy (aczkolwiek nie zamówiłem M3 tylko M340i). Nie wiem co wy macie do tej nowej M3 (no może oprócz dyskusyjnej urody). Chcesz to bierzesz RWD (jak Gulia). Wolisz AWD, proszę bardzo. I jeszcze możesz sobie przełączyć w tryb RWD (np. na tor). Pokażcie mi Gulię/Stelvio, które tak potrafi. Aha i jeszcze można zamówić z manualem (co prawda tylko słabszą wersję i tylko RWD ale zawsze).

    Nie jestem fanboy'em, po prostu lubię skosztować różnych rzeczy w swoim życiu. Spróbowałem Stelvio (dość spontanicznie), było fajnie, ale nie jakoś powalająco, zobaczymy jak się sprawdzi BMW. Napewno napiszę krótkie porównanie (no chyba, że nie chcecie...).

    Pozdrawiam i nieco więcej dystansu proponuję

    - - - Updated - - -

    Cytat Napisał Shimmy Zobacz post
    "Następcy" u większości producentów to najczęściej to samo tylko opakowanie jest inne i dołożone wodotryski.

    Są ludzie, którzy kupują co roku nowego iPhone'a. Bardzo podobny konsument oczekuje też od producentów "nowych" modeli i je kupuje. Nikomu nie zabraniam, ale nie każdy producent będzie miał taką samą filozofię naciągania klientów
    Życie pokazało, że fenomenalna strategia alfy raczej sukcesu nie zapewniła. Wspaniała platforma ferrari idzie do zaorania, nowe modele będą re-badge'ami peugeota 3008 lub 508 ze wspaniałym silnikiem 1.6T (a może jakoś upchną 2.9 V6...). Szkoda, bo sam byłem wielkim fanem alfy, ale to ostatecznie klienci decydują swoimi portfelami i garstka entuzjastów z forum tego nie zmieni.

  8. #58
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar radosuaf
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Poznan, Poland, Poland
    Auto
    Alfa Romeo Giulia Business 200 KM MY21
    Postów
    8,322

    Domyślnie

    1. Piszesz o wyłączaniu ESP, jak byś każde rondo brał powerslidem - robisz tak, czy kontrolę trakcji wyłączałbyś 3 razy w roku?
    2. Wziąłeś skrzynię ręczną, czy jednak automat? W przypadku Q4 - jest to znacznie fajniejszy napęd na 4 koła niż iDrive i w sumie masz w komplecie RWD i AWD.
    3. Wiesz coś więcej niż my? Bo na razie o kolejnych modelach Alfy (poza Tonale) nie wiadomo nic...

    Jednym słowem - nie napisałeś nic o wrażeniach z jazdy - podajesz tylko jakieś nawet nie dane techniczne, tylko informacje typu "tu można mieć manual, a tu AWD". To do mało kogo przemawia na tym forum.
    Alfa Romeo Giulia Business 200 KM 2021
    Peugeot 308 SW 1.2 130 KM 2019

    Były: Renault Clio I 1.2, Peugeot 307 SW 1.6 110 KM, AR 147 1.6 TS 105 KM, Giulietta 1.4 MA 170 KM, Giulietta 1.4 MA 150 KM, Alfa Romeo 75 2.0 TS

  9. #59
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    10 2018
    Auto
    nie mam jeszcze alfy
    Postów
    55

    Domyślnie

    To może tak:

    Wątek jest na temat zamiennika Stevio - a kolega mówi o M 340i .

    O ile Gulia / nowa trójka to jest temat do rozważań to Stelvio / X3 - już nie bardzo.
    Wiadomo że BMW postarało się w nowej trójce, a X3 jest takie sobie - jest po prostu dla przeciętnego nabywcy SUV-ów.

  10. #60
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    05 2018
    Auto
    AlfaRomeo Stelvio First Edition
    Postów
    32

    Domyślnie

    Cytat Napisał radosuaf Zobacz post
    1. Piszesz o wyłączaniu ESP, jak byś każde rondo brał powerslidem - robisz tak, czy kontrolę trakcji wyłączałbyś 3 razy w roku?
    2. Wziąłeś skrzynię ręczną, czy jednak automat? W przypadku Q4 - jest to znacznie fajniejszy napęd na 4 koła niż iDrive i w sumie masz w komplecie RWD i AWD.
    3. Wiesz coś więcej niż my? Bo na razie o kolejnych modelach Alfy (poza Tonale) nie wiadomo nic...

    Jednym słowem - nie napisałeś nic o wrażeniach z jazdy - podajesz tylko jakieś nawet nie dane techniczne, tylko informacje typu "tu można mieć manual, a tu AWD". To do mało kogo przemawia na tym forum.
    1. To nie ja wyszedłem z argumentem, że postęp w innych markach to dodawanie systemów, których nie można wyłączyć. Podałem pierwszy z brzegu przykład, że w alfie jest wręcz gorzej.

    2. W wybranym przeze mnie modelu jest dostępny tylko automat. Co do Q4 vs Xdrive - co to znaczy "fajniejszy" ? Technicznie są dość podobne, o Xdrive można przynajmniej coś przeczytać na necie, o Q4 bardzo mało informacji. Ale Q4 nie ma w obecnie możliwości całkowitego odłączenia przodu, Xdrive ma (w modelach M3, M5, M8).

    3. https://www.forbes.com/sites/michael...h=5b5552252717

    Co do wrażeń z jazdy (na razie tylko próbnej) - nie ma co się rozpisywać, bo nie można porównywać Stelvio (suv'a) do 3 (sedan). Ja świadomie zmieniam charakter samochodu, bo mi charakter suv'a przestał się podobać. Ale już abstrahując czy mówimy o Gulii czy Stelvio - w alfie brakuje moim zdaniem takiego modelu pośredniego, między 280KM a 510KM Q.

Podobne wątki

  1. [159] Zamiast DPF
    Utworzone przez ferenss w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 99
    Ostatni post / autor: 21-01-2024, 13:26
  2. [Stelvio] Opinie użytkowników o Stelvio
    Utworzone przez Firste w dziale Giulia/Stelvio
    Odpowiedzi: 1105
    Ostatni post / autor: 23-03-2022, 19:40
  3. [Giulietta] 225/50 r17 zamiast 225/45 r17
    Utworzone przez Korba w dziale MiTo/Giulietta
    Odpowiedzi: 22
    Ostatni post / autor: 28-09-2021, 11:43
  4. [STELVIO] Dlaczego Stelvio, a nie Stinger?
    Utworzone przez zukowski w dziale Giulia/Stelvio
    Odpowiedzi: 32
    Ostatni post / autor: 07-08-2019, 19:39

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory