Jak to jaką, taką która generuje takie opisy choćby , na które bez poszukiwań aktywnych się sam natknąłeś jak pisałeś :
https://www.forum.alfaholicy.org/for...ml#post2302268
Ten żart to nie wynik latami budowanej reputacji? Przecież to nie ewenement żaden i znikąd się nie wzięło.
Wrzuciłem jako ciekawostkę.
Sam nie potrafię potraktować tego poważnie czy jako obrazę z ulubionej marki.
Serio. 11 lat jeździłem Alfami. Ostatnie żarty o awaryjności słyszałem może w 2017![]()
I tak długo wytrzymałeśStara internetowa zasada mówi "przestańcie karmić trolla, to sam zdechnie", bo on karmi się waszą/naszą irytacją. Ja mogę tylko przeprosić, że też dałem się ostatnio podpuścić i odpisałem
Polecam skorzystanie z opcji "Dodaj do listy ignorowanych"
- - - Updated - - -
Bo takie żarty są śmieszne na początku - potem śmieszny jest tylko ten, kto je opowiada![]()
Ostatnio edytowane przez Krzysztof ; 01-11-2021 o 22:33
Alfa Romeo Giulia Veloce 2.0 AT8 Q4 (2018-...)
AR 159 1.9 JTDM Q-Tronic Distinctive (2008-...)
AR 147 2.0 TS Selespeed Distinctive (2001-2008)
Mam w domu jako drugie auto mazdę. Pierwszą miałem trzy lata, tą drugą od roku. Temat rdzy nie istnieje. Owszem, przed laty podobno faktycznie był to problem ale od kilku lat tego problemu nie ma. Piszę o Trójce, rocznik 2017 i Trójce rocznik 2020., Znajoma ma Szóstkę, rocznik 2018, także nie ma rdzy.
- - - Updated - - -
1. Brat ma auto z wpłatą własną zero procent. Tyle w temacie.
2. Jak dbasz tak masz. Moja 159 ma 10 lat, jestem drugim włascicielem. Auto nie ma śladu rdzy, progi sa absolutnie OK. Poprzedni właściciel bardzo dobrze zakonserwował auto.
Nie twórzmy mitów.
Moja jak miała 10 lat to też nie było na niej grama rdzy. Jak sprzedawałem miała lat 15 i było jak było.
Ale to akurat ma średni związek z tematem, w kolejnej generacji Mito/Gulietta na razie o problemach z korozją nie słychać.
Ostatnio edytowane przez meiss ; 01-11-2021 o 23:22
Giulia Quadrifoglio 2.9 V6 Bi Turbo
166 3.0 V6 Q2-Jest 230KM 265NM B6+Eibach.Decat manifolds+Equal length pipes+ Ragazzon.
155 2.0 16v -Jest.CSC Marmitte,B4
164 3.0 V6 12v- Byla
155 1.7 TS- Byla
159 1.75 TBI Ti - 261KM 435Nm-Byla
Lancia Kappa 2.4 TDS-Byla
https://www.flickr.com/photos/188123998@N07/albums
Niektórzy wiedzą, że te wszystkie elektryki to jedna wielka ściema, inni to przeczuwają... Mam nadzieję, że ktoś wreszcie wyjdzie i powie to głośno i cały ten debilny trend zmieni jednak kierunek.
https://www.wired.com/2016/03/teslas...t-green-think/
Optymalnym rozwiązaniem jest hybryda, z wielu różnych względów. Ale najwyraźniej komuś bardzo zależy na ubiciu klasycznej motoryzacji i przejściu w 100% na elektryki. Wystarczy sobie wyobrazić prostą awarię elektrowni na świecie gdzie wszystko jest na prąd. Prosta awaria to po prostu wirus komputerowy, który paraliżuje cały kraj. Mam nadzieję, że nie dożyję takiego świata
Nie robiąc już OT, mam nadzieję, że AR wejdzie jednak w hybrydy, a nie w elektryki.
Ostatnio edytowane przez tomaz ; 02-11-2021 o 09:51
166 2.5V6 CF2 Sportronic była | 166 3.0V6 CF3 Sportronic @ 241KM / 291Nm jest
Moja 166 Grigio Chiaro: http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...ml#post1222435
Więcej Alfy: https://www.youtube.com/channel/UCA7...kh5YZ4Hy4vTsew
Szybkie daily: https://www.forum.alfaholicy.org/prz..._s5_tomaz.html
Alfa Romeo Giulia Business 200 KM 2021
Peugeot 308 SW 1.2 130 KM 2019
Były: Renault Clio I 1.2, Peugeot 307 SW 1.6 110 KM, AR 147 1.6 TS 105 KM, Giulietta 1.4 MA 170 KM, Giulietta 1.4 MA 150 KM, Alfa Romeo 75 2.0 TS
Bo potencjalni klienci na Tonale siedzą już w Toyotach C-HR, Hyundai Konie czy T-crossie.
Z z tych klientów może 0,5 % zdrecydowałoby się na Alfe.