no i kompletnie możliwość konfiguracji auta też.
no i kompletnie możliwość konfiguracji auta też.
Oj, to się chyba coś zepsuło albo naprawdę polecieli po bandzie.
Ostatnio edytowane przez radosuaf ; 05-01-2022 o 09:12
Alfa Romeo Giulia Business 200 KM 2021
Peugeot 308 SW 1.2 130 KM 2019
Były: Renault Clio I 1.2, Peugeot 307 SW 1.6 110 KM, AR 147 1.6 TS 105 KM, Giulietta 1.4 MA 170 KM, Giulietta 1.4 MA 150 KM, Alfa Romeo 75 2.0 TS
W konfiguratorze bieda że aż piszczy. Możliwości konfiguracji praktycznie zerowe. Dobry ruch![]()
Chciałem to skonfrontować z cennikiem - ale cennika na 2022 zwyczajnie nie ma.
Co do ruchu - kto będzie chciał, i tak kupi. Ten model Stellantis spisał na straty już dawno, teraz tylko minimalizują koszty. Może planują jakieś odbicie na potencjalny większy lifting pod koniec tego roku.
No ale nie powiem, cena od 186 tys. jest dość szokująca.
Ostatnio edytowane przez radosuaf ; 05-01-2022 o 10:17
Alfa Romeo Giulia Business 200 KM 2021
Peugeot 308 SW 1.2 130 KM 2019
Były: Renault Clio I 1.2, Peugeot 307 SW 1.6 110 KM, AR 147 1.6 TS 105 KM, Giulietta 1.4 MA 170 KM, Giulietta 1.4 MA 150 KM, Alfa Romeo 75 2.0 TS
Ceny w ogólnym rozrachunku niby są podobne choć diesel od 270 to jakiś smutny żartSkóry pieno fiore brak, drewnianych wykończeń brak, jasnych kolorów tapicerki brak, kolorów w zasadzie brak, felg tyle co kot napłakał, kolory zacisków standard lub jeden kolor do wyboru. Możliwości konfiguracji to w zasadzie tylko pakiet asystentów kierowcy + jakieś totalne drobiazgi. Podstawowe wersje w cennikach drogie, ciekawe jak z rabatami będzie.
Szkoda, naprawdę fajne auta. Zaorali, jak zwykle, na własne życzenie.
No niby podobne, ale brakuje jakiejś wersji golasa - moja Giulia kosztowała 144 tys., a 186 tys. bym w życiu nie dał. Chociaż najlepsze jest to, że jeśli się da kryteria 200 KM i powyżej, benzyna, RWD, automat, cena do 186 tys., to na Otomoto pokazuje się tylko... 8 Giulii. Najwyraźniej tanio już było.
Alfa Romeo Giulia Business 200 KM 2021
Peugeot 308 SW 1.2 130 KM 2019
Były: Renault Clio I 1.2, Peugeot 307 SW 1.6 110 KM, AR 147 1.6 TS 105 KM, Giulietta 1.4 MA 170 KM, Giulietta 1.4 MA 150 KM, Alfa Romeo 75 2.0 TS
Jak pomyślę że pół roku temu dałem za Stelvio TI, dość mocno dopakowane, mniej niż obecnie kosztuje podstawowa Giulia nie wiem czy się śmiać czy płakać. Na szczęście na razie skończyłem zakupy samochodowe. Następne pewnie będzie elektryczne ale będę to odwlekał ile się da. Na podwórku mikrokamper (Caddy Maxi), roadster (MX5), minivan (Alhambra z 4x4 i DSG - cudowne auto) i suv (Stelvio). Jestem ukontentowany motoryzacyjnie, zwłaszcza biorąc pod uwagę obecne ceny.
U mnie też zbyt szybko na wymianę obu bolidów się nie zanosi - i dobrze.
Alfa Romeo Giulia Business 200 KM 2021
Peugeot 308 SW 1.2 130 KM 2019
Były: Renault Clio I 1.2, Peugeot 307 SW 1.6 110 KM, AR 147 1.6 TS 105 KM, Giulietta 1.4 MA 170 KM, Giulietta 1.4 MA 150 KM, Alfa Romeo 75 2.0 TS
Panowie, zakup nowej Giulii Veloce za 188 tys po rabacie to chyba dobry deal, prawda? Bo jak piszecie i jak widać - tanio już było.
Wysłane z mojego Pixel 6 przy użyciu Tapatalka
Raczej.
Alfa Romeo Giulia Business 200 KM 2021
Peugeot 308 SW 1.2 130 KM 2019
Były: Renault Clio I 1.2, Peugeot 307 SW 1.6 110 KM, AR 147 1.6 TS 105 KM, Giulietta 1.4 MA 170 KM, Giulietta 1.4 MA 150 KM, Alfa Romeo 75 2.0 TS