Strona 33 z 79 PierwszyPierwszy ... 232425262728293031323334353637383940414243 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 321 do 330 z 784

Temat: MULTIAIR - alfa giulia ,stelvio 2.0 benzyna - rady , sugestie

  1. #321
    Użytkownik Znawca Avatar prezes-tk
    Dołączył
    11 2008
    Mieszka w
    Siemianice/Słupsk
    Auto
    Były: 2 x AR 166 2,4 20v, AR 156 1,9 JTD, AR 159 SW 2,4 20v, Giulia Super 2.0T. Obecnie inna marka.
    Postów
    1,435

    Domyślnie

    Cytat Napisał Dareek Zobacz post
    Mes-em adaptacje zrobisz- trzeba wejść w sterownik silnika
    Czy to jest w "zerowanie funkcji samoadaptacyjnych"?

  2. #322
    Użytkownik Znawca Avatar dziadzia82
    Dołączył
    04 2014
    Mieszka w
    Będzin
    Auto
    Julka 2018 150Mair Veloce . Stelvio Sprint 2020
    Postów
    1,345

    Domyślnie

    Cytat Napisał Dareek Zobacz post
    posłuchaj jeszcze raz- zakup auta nijak się ma do jego serwisu - 2 alfy kupowałem u Zasady i ŻADNA tam nie była serwisowana wiec Twoje opowieści to brednie.Tak Wele osób kupuje na drugim końcu polski bo :1) tam jest model który im odpowiada i wersja wyposażenia, 2) jest dobra cena lub obsługa sprzedażowa etc. Potem autko jest w zupełnie innym miejscu serwisowane.
    działanie serwisu mówisz- wskazuje Ci na konkretne fakty i ilość konkretnym serwisie aut które były uszkodzone i wyzywanie mechanika od guru jest tylko inwektywą z twojej strony bo gościa nie znasz.
    Przestań pierniczyć iż w pierwszej fazie był pady MA bo po prostu kłamiesz i wprowadzasz w błąd w 1.4 MA psuje się nadal i to jest fakt a teoria o braku adaptacji MA jako przyczyny usterek to następny wymysł twojej wyobraźni.

    - - - Updated - - -


    Mes-em adaptacje zrobisz- trzeba wejść w sterownik silnika.
    poczytaj na grupach FB co ludziska wypisują - nowe samochody i szuka Janusz kogoś do kasowania inspekcji olejowej ( przeglądu) bo do złodziejstwa z ASO nie pojedzie. inni piszą że nie ma potrzeby robić adaptacji MA - normalny cyrk
    Nie pierniczę chłopczyku jakbyś wiedział na początku produkcji 2010-2011 była akcja naprawcza wymiany mair.
    Brednie człowieku to ty wypisujesz nie wnosząc nic do Watka.
    Ale zanim to zrozumiesz napiszesz jeszcze kilka dodatkowych postów.


    Wysłane z mojego M2102J20SG przy użyciu Tapatalka

  3. #323
    Użytkownik Znawca Avatar dziadzia82
    Dołączył
    04 2014
    Mieszka w
    Będzin
    Auto
    Julka 2018 150Mair Veloce . Stelvio Sprint 2020
    Postów
    1,345

    Domyślnie

    Cytat Napisał Dareek Zobacz post
    posłuchaj jeszcze raz- zakup auta nijak się ma do jego serwisu - 2 alfy kupowałem u Zasady i ŻADNA tam nie była serwisowana wiec Twoje opowieści to brednie.Tak Wele osób kupuje na drugim końcu polski bo :1) tam jest model który im odpowiada i wersja wyposażenia, 2) jest dobra cena lub obsługa sprzedażowa etc. Potem autko jest w zupełnie innym miejscu serwisowane.
    działanie serwisu mówisz- wskazuje Ci na konkretne fakty i ilość konkretnym serwisie aut które były uszkodzone i wyzywanie mechanika od guru jest tylko inwektywą z twojej strony bo gościa nie znasz.
    Przestań pierniczyć iż w pierwszej fazie był pady MA bo po prostu kłamiesz i wprowadzasz w błąd w 1.4 MA psuje się nadal i to jest fakt a teoria o braku adaptacji MA jako przyczyny usterek to następny wymysł twojej wyobraźni.

    - - - Updated - - -


    Mes-em adaptacje zrobisz- trzeba wejść w sterownik silnika.
    poczytaj na grupach FB co ludziska wypisują - nowe samochody i szuka Janusz kogoś do kasowania inspekcji olejowej ( przeglądu) bo do złodziejstwa z ASO nie pojedzie. inni piszą że nie ma potrzeby robić adaptacji MA - normalny cyrk
    Jakbyś miał też trochę pojęcia to właśnie częstotliwość zgłoszeń wyznacza w dużej mierze przeprowadzenie w danej partii modeli akcji przywowawczej.


    Wysłane z mojego M2102J20SG przy użyciu Tapatalka

  4. #324
    Użytkownik Pasjonat
    Dołączył
    02 2014
    Mieszka w
    RZ
    Auto
    Stelvio 2018 Sport TI
    Postów
    3,569

    Domyślnie

    Cytat Napisał dziadzia82 Zobacz post
    Jakbyś miał też trochę pojęcia to właśnie częstotliwość zgłoszeń wyznacza w dużej mierze przeprowadzenie w danej partii modeli akcji przywowawczej.


    Wysłane z mojego M2102J20SG przy użyciu Tapatalka
    aha tak jasne!!!

  5. #325
    Użytkownik Pasjonat
    Dołączył
    02 2014
    Mieszka w
    RZ
    Auto
    Stelvio 2018 Sport TI
    Postów
    3,569

    Domyślnie

    Cytat Napisał dziadzia82 Zobacz post
    Nie pierniczę chłopczyku jakbyś wiedział na początku produkcji 2010-2011 była akcja naprawcza wymiany mair.
    Brednie człowieku to ty wypisujesz nie wnosząc nic do Watka.
    Ale zanim to zrozumiesz napiszesz jeszcze kilka dodatkowych postów.


    Wysłane z mojego M2102J20SG przy użyciu Tapatalka
    zluzuj majty i daruj sobie wytyki osobiste ok? to raz a dwa - czytaj co inni piszą bo mam wrażenie że ktoś ci coś naprał do łba i powtarzasz jak nakręcona katarynka - a MA jak się psuły w 1.4 tak się psuja a teraz jest i sporo tego w 2.0 a ze nie każdy trafia do ASO - cóż chyba wiesz dlaczego? Może ludziom cisnąć kit o braku adaptacji i inne bzdury a prawda jest taka że większość usterek MA ma charakter losowy i trudno dopatrzeć się jakiejś prawidłowości - jeden zrobi 5 tkm i ma usterkę drugi 150 tkm i nic - to są fakty - dziękuję i miłego wieczoru.

  6. #326
    Użytkownik Znawca Avatar dziadzia82
    Dołączył
    04 2014
    Mieszka w
    Będzin
    Auto
    Julka 2018 150Mair Veloce . Stelvio Sprint 2020
    Postów
    1,345

    Domyślnie

    Cytat Napisał Dareek Zobacz post
    zluzuj majty i daruj sobie wytyki osobiste ok? to raz a dwa - czytaj co inni piszą bo mam wrażenie że ktoś ci coś naprał do łba i powtarzasz jak nakręcona katarynka - a MA jak się psuły w 1.4 tak się psuja a teraz jest i sporo tego w 2.0 a ze nie każdy trafia do ASO - cóż chyba wiesz dlaczego? Może ludziom cisnąć kit o braku adaptacji i inne bzdury a prawda jest taka że większość usterek MA ma charakter losowy i trudno dopatrzeć się jakiejś prawidłowości - jeden zrobi 5 tkm i ma usterkę drugi 150 tkm i nic - to są fakty - dziękuję i miłego wieczoru.
    Jeszcze raz napisze chłopczyku.
    Adaptacja to zmiana czasu otwarcia elektrozaworu uniar do wartości fabrycznych
    Czas otwarcia zaworu uniar wydłuża się wraz z degradacja oleju w jednostce napędowej spada jego lepkość oraz pompowalność jak każdej cieczy.
    Nieprawidłowy czas otwarcia zaworu uniair powoduje anomalie sterowania zaworu, czyli sypanie błędami itp a w najgorszym wypadku uszkodzenie mechaniczne mair ułamanie krzywek.
    Producent nie po to dał adaptacje w sterowniku żeby było ona do tego służy.
    Co do ASO lepiej jest wymienić cały moduł bo jest z tego lepsza kasa oraz czas.
    Ja bardzo dziękuję ze ponad 10 lat naprali mi do łba inżynierowie FPT którzy przygotowywali i opracowali procedury serwisowe.

    Jeśli jedni dbają o jednostkę wymieniają olej co 10-15 tys problem mair praktycznie nie istnieje.
    Bardzo ważna jest tez jakość oleju o jak najwyższym TBN by moduł był utrzymywany w czystości.

  7. #327
    Użytkownik Pasjonat
    Dołączył
    02 2014
    Mieszka w
    RZ
    Auto
    Stelvio 2018 Sport TI
    Postów
    3,569

    Domyślnie

    Cytat Napisał dziadzia82 Zobacz post
    Jeszcze raz napisze chłopczyku.
    Adaptacja to zmiana czasu otwarcia elektrozaworu uniar do wartości fabrycznych
    Czas otwarcia zaworu uniar wydłuża się wraz z degradacja oleju w jednostce napędowej spada jego lepkość oraz pompowalność jak każdej cieczy.
    Nieprawidłowy czas otwarcia zaworu uniair powoduje anomalie sterowania zaworu, czyli sypanie błędami itp a w najgorszym wypadku uszkodzenie mechaniczne mair ułamanie krzywek.
    Producent nie po to dał adaptacje w sterowniku żeby było ona do tego służy.
    Co do ASO lepiej jest wymienić cały moduł bo jest z tego lepsza kasa oraz czas.
    Ja bardzo dziękuję ze ponad 10 lat naprali mi do łba inżynierowie FPT którzy przygotowywali i opracowali procedury serwisowe.

    Jeśli jedni dbają o jednostkę wymieniają olej co 10-15 tys problem mair praktycznie nie istnieje.
    Bardzo ważna jest tez jakość oleju o jak najwyższym TBN by moduł był utrzymywany w czystości.
    Mi tego nie musisz tłumaczyć bo wymiany robię co 7,5 - 8 tkm włącznie z adaptacją tylko dalej to nijak się ma do usterek np samochodach co mają po kilka tkm bo i takie trafiają
    jeszcze raz - daruj sobie osobiste wycieczki z inwektywami ok?

  8. #328
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    01 2009
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Alfy Romeo MiTo; Alfa Romeo 159sw; Alfa Romeo Gulia Super
    Postów
    1,314

    Domyślnie

    Szanowny Alfaholiku Dareek-u ja osobiście doceniam wiedzę jaką posiadasz, aczkolwiek słuchaj także innych, bo mogą być lepsi od Ciebie. Jednocześnie przestrzegam przed bezkrytycznym słuchaniem tych którym się coś przytrafiło. Przez pewien okres miałem wgląd w dokumentację napraw gwarancyjnych. W 70% winni byli użytkownicy a serwis wymieniał bo nie było właściwego nadzoru technicznego. Gwarantuję Ci że 95 na 100 nie wie nic o multiair-ze. I na koniec przestańcie sobie ubliżć - nie przystoi.

  9. #329
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie!
    Dołączył
    01 2022
    Auto
    Ford Mondeo
    Postów
    16

    Domyślnie

    Cytat Napisał Marek156/159sw Zobacz post
    W 70% winni byli użytkownicy a serwis wymieniał bo nie było właściwego nadzoru technicznego.
    to znaczy ... sami sobie wymyślili lać olej o gorszej specyfikacji ze zbyt długim interwałem ? Przyglądam się bardzo uważnie temu wątkowi z uwagi na potencjalny zakup tego auta jakby to były miejskie opowieści to by zapewne nie powstał , ileś też tu osób się przewija z awariami jak i w testach na YT też znajduje się potwierdzenie , co oznacza , że coś na rzeczy jest , oczywiście nie mamy wiedzy jaki to jest % w stosunku do sprzedaży ale jak widzę opinie, że winny byli użytkownicy ... no litości
    Ostatnio edytowane przez wmr ; 27-01-2022 o 08:13

  10. #330
    Użytkownik Znawca Avatar dziadzia82
    Dołączył
    04 2014
    Mieszka w
    Będzin
    Auto
    Julka 2018 150Mair Veloce . Stelvio Sprint 2020
    Postów
    1,345

    Domyślnie

    Cytat Napisał wmr Zobacz post
    to znaczy ... sami sobie wymyślili lać olej o gorszej specyfikacji ze zbyt długim interwałem ? Przyglądam się bardzo uważnie temu wątkowi z uwagi na potencjalny zakup tego auta jakby to były miejskie opowieści to by zapewne nie powstał , ileś też tu osób się przewija z awariami jak i w testach na YT też znajduje się potwierdzenie , że coś na rzeczy jest , oczywiście nie mamy wiedzy jaki to jest % w stosunku do sprzedaży ale jak widzę opinie, że winny byli użytkownicy ... no litości
    A Wymieniłeś kiedyś olej po 30-35 tys/km??
    To właśnie jest long life
    Zatkane smoki zapieczone pierścienie tłokowe,
    Zatkane kanały olejowe spiekami olejowymi w głowicy.
    Jeśli nastopiło przytkanie filtra mair następuje jego rozerwanie. Tym sposobem wszystko masz w module mair.
    Wiec jak kto dba tam ma jak z wszystkim.

    Wysłane z mojego M2102J20SG przy użyciu Tapatalka
    Ostatnio edytowane przez dziadzia82 ; 27-01-2022 o 08:19

Podobne wątki

  1. [Giulia] Pas przedni alfa giulia veloce
    Utworzone przez Karol1 w dziale Giulia/Stelvio
    Odpowiedzi: 118
    Ostatni post / autor: 12-02-2023, 20:10
  2. Uszkodzona Alfa giulia Q - rady, sugestie
    Utworzone przez Karol1 w dziale Giulia/Stelvio
    Odpowiedzi: 55
    Ostatni post / autor: 30-01-2021, 16:43
  3. Giulia i Stelvio NRING, Giulia Veloce Ti czyli nowości z Genewy
    Utworzone przez GexN w dziale Giulia/Stelvio
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 02-03-2018, 13:13
  4. [Giulia Veloce] Poszukuję kolegi z Giulią VELOCE z Warszawy/okolic, NAGRODA!
    Utworzone przez Latrunculus w dziale Giulia/Stelvio
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 18-07-2017, 07:54

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory