Pokaż wyniki od 1 do 2 z 2

Temat: 1.4MA powracające p0244 i p0039

  1. #1
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    09 2017
    Auto
    2006 ML500, 2011 KIA Sedona
    Postów
    89

    Domyślnie 1.4MA powracające p0244 i p0039

    Od jakiegoś czasu mój miciak MA135 cierpiał na utratę mocy, wyskakiwał podczas jazdy p0244. Zawór sprawdzany, wszystko OK, zgodnie z poradą sprawdziłem wężyki podciśnienia - w jednym delikatne pęknięcie- wymieniłem, dalej spadek mocy, wg logów brakuje ok. 0.6 bara doładowania. Jedyne co się zmieniło to to, że zamiast p0244 zaczęła sypać p0039. Zmieniłem zawór sterujący wastegate i bingo - wróciło doładowanie i moc, niestety i p0244. Wymieniłem zawór, błąd dalej pojawią się przy stałym obciążeniu przy wyższej prędkości- jeśli jadę autostradą powiedzmy te 130km/h dłużej niż jakieś 15 20 sek to wywala błąd, jeśli zaś prędkość zmienia się nawet w niewielkim zakresie - błędu brak.żeby nie było łatwo, alfa jest troszkę zmodowana, Icek airtec, 200cel kat, wałek stage1 od tmc motorsport, turbo hybryda gt1446, wtryski od ferrari ( brzmi dumnie). Program najpierw robiony przez podobno specjalistów, hamownia itp, że zwykłym gt1446 i oni wtryskach ledwo przekroczyli 170KM.. podziękowałem. Potem skontaktowałem się z MTD ( ci grecy), program spoko, tylko zaczęły pojawiacie się ww błędy i silnik był mocno przelany. Program poprawiono, przelanie ustało, błędy zostały.. I teraz pytanie: dochodzić dalej przyczyny błędów czy na 100% kwestią programu? Ewentualnie, kogo w UK polecalibyście w kwestii poprawnego dostrojenia auta? Swego czasu kontaktowałem się z kilkoma firmami co robią abarthy i Alfy, to albo bardzo zajęci, albo najchętniej toby same "stage 1" czyli program robiły.

  2. #2
    Administrator Quadrifoglio Verde Avatar Piotriix
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    PL
    Auto
    Alfa psuje się w dniu zakupu i ten stan trwa aż do dnia sprzedaży.
    Postów
    7,535

    Domyślnie

    Stary, popraw ten post bo tego czytać się nie da.
    Który błąd nadal się pojawia?
    Który zawór wymieniłeś?
    Wężyki wymieniłeś na jakie?
    Kto chce szuka sposobu,
    kto nie chce szuka powodu.
    155 V6 LPG-163 KM-była
    156 V6 LPG-190 KM-była
    147 2.0TS 150 KM Selespeed LPG.-była
    166 2.0 V6 TB -215 KM- LPG-była
    Giulietta 1.4 TB -207KM -LPG -jest

    Lancia Delta 1.8 TBI 283KM -jest

Podobne wątki

  1. [MiTo] 1.4 MA 135KM błąd P0244
    Utworzone przez zakinho w dziale MiTo/Giulietta
    Odpowiedzi: 18
    Ostatni post / autor: 08-11-2019, 23:57
  2. [Giulietta] Błąd P0244 1.4 170KM Multiair
    Utworzone przez coolman w dziale MiTo/Giulietta
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 28-03-2018, 21:20
  3. Powracające błędy zapłonu
    Utworzone przez jendger w dziale 166
    Odpowiedzi: 33
    Ostatni post / autor: 29-05-2017, 13:55
  4. [MiTo] Powracające błędy komputera
    Utworzone przez MarcinBB w dziale MiTo/Giulietta
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 03-04-2015, 10:24

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory