Pokaż wyniki od 1 do 8 z 8

Temat: Powracające błędy komputera

  1. #1
    Użytkownik Embrion
    Dołączył
    04 2015
    Auto
    Alfa romeo Mito 1.3 95 KM Distinctive
    Postów
    3

    Domyślnie Powracające błędy komputera

    Witam wszystkich od jakiegoś czasu mam problem z powracającymi błędami komputera mianowicie nie działają systemy ABS, EBD ,Hill Holder. Nie działa system DNA po wizycie u znajomego elektronika który serwisuje kila nowych AR stwierdził że akumulator do wymiany.Po wymianie na dedykowany do systemu Start i Stop błędy zostały pokasowane lecz niestety średnio co drugi dzień powracają a po czasie same znikają i tak w kółko czy ktoś spotkał się z podobnym problemem z góry dziękuję za pomoc

  2. #2
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    03 2013
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Fiat Palio & Julka 1.4 MA
    Postów
    1,210

    Domyślnie

    Obawiam się, że to nieco mało informacji. Trzeba podpiąć pod komputer (np. MESem) i zobaczyć co dokładnie rzuca jakim błędem. Czyli odczytać kody błędów. Zakładam, że skoro ten znajomy je skasował, to wie o co chodzi.

  3. #3
    Administrator Quadrifoglio Verde Avatar Piotriix
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    PL
    Auto
    Alfa psuje się w dniu zakupu i ten stan trwa aż do dnia sprzedaży.
    Postów
    7,535

    Domyślnie

    A ten nowy akumulator jest naładowany jak trzeba?
    Kto chce szuka sposobu,
    kto nie chce szuka powodu.
    155 V6 LPG-163 KM-była
    156 V6 LPG-190 KM-była
    147 2.0TS 150 KM Selespeed LPG.-była
    166 2.0 V6 TB -215 KM- LPG-była
    Giulietta 1.4 TB -207KM -LPG -jest

    Lancia Delta 1.8 TBI 283KM -jest

  4. #4
    Użytkownik Świeżak Avatar Czarek_S
    Dołączył
    06 2014
    Mieszka w
    Jelenia Góra
    Auto
    Mito 1,4 TB 170KM
    Postów
    87

    Domyślnie

    Jeśli komputer nie da jednoznacznej odpowiedzi to zalecałbym masy posprawdzać łącznie z tą od silnika.

  5. #5
    Użytkownik Embrion
    Dołączył
    04 2015
    Auto
    Alfa romeo Mito 1.3 95 KM Distinctive
    Postów
    3

    Domyślnie

    Witam akumulator przed wymianą był sprawdzony miał idealne parametry.Czy w Mito z systemem Start i Stop konieczne jest podtrzymanie napięcia podczas wymiany?i późniejsze kodowanie go?

  6. #6
    Użytkownik Fachowiec Avatar ris
    Dołączył
    02 2014
    Mieszka w
    KRK
    Auto
    Alfa Romeo 159 2.0
    Postów
    2,195

    Domyślnie

    Cytat Napisał MarcinBB Zobacz post
    Witam akumulator przed wymianą był sprawdzony miał idealne parametry.Czy w Mito z systemem Start i Stop konieczne jest podtrzymanie napięcia podczas wymiany?i późniejsze kodowanie go?
    Proponuję każdorazowo po włączeniu silnika wyłączyć system start stop, w między czasie skasować błędy i jeżdzić bez aktywnego systemu oczywiście wyłączając go każdorazowo po pierwszym uruchomieniu silnika.
    Wtedy zobaczysz czy błędy będą powracać. Twój problem może mieć związek z tym , że auto nie radzi sobie z odbiornikami prądu ze względu na duże obciążenie.

  7. #7
    Użytkownik Embrion
    Dołączył
    04 2015
    Auto
    Alfa romeo Mito 1.3 95 KM Distinctive
    Postów
    3

    Domyślnie

    Mam nadzieję że nie doszło do jakiegoś trwałego uszkodzenia jedostki sterującej bo okazuje sie że samochód kupiłem z zamontowanym złym akumulatorem z tym że znajomy elektromechanik twierdzi że problemy nie raz mogą się pojawić po pół roku użytkowania,dziś powtórka rano przy odpaleniu systemy nie działają po kolejnym uruchomieniu do końca dnia zero błędów wszytko w najlepszym porzadku pozostaje mi udać się do ASO Fiat może mieli taki przypadeki coś poradzą

  8. #8
    Użytkownik Alfa i Omega
    Dołączył
    04 2011
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    Giulietta 1.4TB Distinctive/Sport/Premium/Dach
    Postów
    480

    Domyślnie

    W każdym współczesnym skomputeryzowanym samochodzie stabilne napięcie z akumulatora to podstawa działania całej elektroniki - wszystkie błędy jakimi ona czasami sypie bez sensu powinno zaczynać się od weryfikacji stanu accu. Moim zdaniem nic Ci akumulator nie uszkodził, po prostu dawał za niskie napięcie, a elektronika przekładała je na błędy systemów, które w takim momencie sygnalizowały awarie. Ważne aby po wstawieniu nowego accu zrobić kalibrację opisaną w instrukcji obsługi samochodu, wtedy też na starcie masz o parę dziwnych błędów mniej
    Pojeźdź chwilę a potem zobacz czy jest sens jechać jeszcze raz do tego serwisu. Jeżeli błedy się skończą moim zdaniem nie warto wydawać kolejnej kasy.

Podobne wątki

  1. Powracające błędy zapłonu
    Utworzone przez jendger w dziale 166
    Odpowiedzi: 33
    Ostatni post / autor: 29-05-2017, 13:55
  2. Powracające błędy P0380 P0404 P1612 oraz P0704
    Utworzone przez Przemekkk97 w dziale 156
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 15-02-2016, 23:34
  3. Powracające błędy P0130 P0150 P0136 P0141
    Utworzone przez Gregi w dziale 147
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 24-06-2014, 18:23
  4. Powracające błędy P1191 P1194
    Utworzone przez shift w dziale 156
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 24-02-2012, 20:29
  5. Powracające błędy w komputerze
    Utworzone przez cziter w dziale 166
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 30-03-2009, 14:29

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory