Pokaż wyniki od 1 do 7 z 7

Temat: Powracające błędy P0380 P0404 P1612 oraz P0704

  1. #1
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar Przemekkk97
    Dołączył
    03 2015
    Mieszka w
    Nakło nad Notecią
    Auto
    Alfa 156 1.9 JTD 110KM@150KM
    Postów
    506

    Domyślnie Powracające błędy P0380 P0404 P1612 oraz P0704

    Witam mam pytania :

    Czy jeżeli mam błąd

    P0404 EGR - Brak sygnału - to pomoże zaślepienie dziada ? Objaw taki po pojawieniu się błędu zgaszeniu osiołka odpaleniu poziom otwarcia zaworu przy dodaniu gazu ustawia się na 100%. Po wyskoczeniu błędu ustawia się na 1% i się nie zmienia
    Dodam też że ostatnio po mocniejszej stałej jeździe bez zatrzymywania się jazda na 5tym biegu pow 20 km po zatrzymaniu się , szarpie na niskich obrotach jest to dość
    drażniąca sprawa bo się niesie na budę.
    P0704 - Niespr. sygnał - poczytałem o tym błędzie i (chyba) znalazłem rozwiązanie . Czujnik przy pedale wgl go nie dotyka przy wciśnięciu ani wypuszczenie prawdopodobnie się wysunął.
    Co odpalenie i krótką przejażdżkę ponownie się pojawia.
    P0380 - Niski sygnał - Przekaźnik płytki grzejnej, termorozrusznika lub ECU podg... - będzie to coś ze świecami ? Auto w mrozy paliło bez większych problemów nigdy nie zawiodło. Z tego co czytałem zbyt dużo nie zrozumiałem jutro postaram się przeczyścić styki od przekaźnika ale co dalej jak błąd nadal bd ?
    P1612 - Brak sygnału - Sterowanie przekaźnika podgrzewacza paliwa - podejrzewam że te dwa ostanie błędy mają coś ze sobą wspólnego bo mruga mi spirala .

    No i lekko skaczą obroty od 848 do 851 niezależnie od temperatury silnika.
    Są też przekłamania temperatury zew. gdzieś z 3/4 C


    Wiem wiem znajdzie się szeryf że szukajka prawdę powie . To co znalazłem trochę nie jasno opisane było . Znam jak na razie podstawy i liczę na wyrozumiałość .

    No i ostatnie najsmutniejsze jak przywrócić przebieg z komputera na licznik .


    PS:Głupi kabel same złe rzeczy przez niego :V
    Ostatnio edytowane przez Przemekkk97 ; 13-02-2016 o 22:05

  2. #2
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar Przemekkk97
    Dołączył
    03 2015
    Mieszka w
    Nakło nad Notecią
    Auto
    Alfa 156 1.9 JTD 110KM@150KM
    Postów
    506

    Domyślnie

    Podpowie ktoś co z tym EGRem i szarpaniem ?

  3. #3
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    06 2015
    Mieszka w
    Białystok
    Auto
    AR 156 1.9 JTD 105@125
    Postów
    70

    Domyślnie

    egr śmiało zaślep i się nie przejmuj błędem, co do błędu 380 możliwe że po prostu świeca się przepalila i ta migająca spiralka po odpaleniu silnika o tym informuje ew. coś z modułem podgrzewania świec się dzieje. Jak nie były wymieniane świece to zawsze warto to zrobić. P704 mam to samo u siebie, nic z tym nie robię jakiś wielkich symptomów tego nie mam podobno jak wyskakuje ten błąd tempomat nie działa, ale w naszym przypadku to nie grozi bo go nie mamy co do ostatniego błędu to sie nie wypowiem bo nie mam pojęcia. A co narobileś tym kablem że Ci przebieg znikną jak dobrze rozumiem ?

    A i co do temperatury jeśli te skoki nie są co parę sekund to też nic nadzwyczajnego w tym nie widzę, u mnie pokazuje 5 przejadę się spadnie do 3 postoi to może skoczy do 4 , nie są to duże wahania więc raczej to żaden problem

  4. #4
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar Przemekkk97
    Dołączył
    03 2015
    Mieszka w
    Nakło nad Notecią
    Auto
    Alfa 156 1.9 JTD 110KM@150KM
    Postów
    506

    Domyślnie

    Przebieg okazał się o ~25tkm wyższy na komputerze niż na zegarach kto o tyle cofa to ja nie wiem
    ALFA ROMEO 145 1.9JTD 105KM & ALFA ROMEO 156 110KM up to 150KM


  5. #5
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    06 2015
    Mieszka w
    Białystok
    Auto
    AR 156 1.9 JTD 105@125
    Postów
    70

    Domyślnie

    u mnie na blacie pokazuje 245~~ na kompie 262-3. Czasami mogą być rozbierzności. Nie wiem jak w Alfach ale często w TDi też są różnice między tym co zapisał licznik a sterownik silnika ECU.

  6. #6
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar Przemekkk97
    Dołączył
    03 2015
    Mieszka w
    Nakło nad Notecią
    Auto
    Alfa 156 1.9 JTD 110KM@150KM
    Postów
    506

    Domyślnie

    A jeszcze pytanie między te zaślepki potrzebna jest jakaś uszczelka uszczelnieniacz ? Jutro myślę to zrobić wywalić cały egr czy lepiej go zostawić. taka redukcja masy[emoji14]
    ALFA ROMEO 145 1.9JTD 105KM & ALFA ROMEO 156 110KM up to 150KM


  7. #7
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    06 2015
    Mieszka w
    Białystok
    Auto
    AR 156 1.9 JTD 105@125
    Postów
    70

    Domyślnie

    Jeśli kupisz specjalnie wycięta blaszkę do jtd to pewnie dostaniesz i do tego nową uszelkę ( ja tak miałem w drugim aucie, kawał takiej blachy że ledwo wsadziłem i uszczelki nie było trzeba podkładać) co do JTD wziąłem kwasową blache 3mm grubości odciągnąłem rurkę od egr wsunąłem dokręciłem i z głowy. A i uważaj z dokręcaniem że jak za dużo siły przyłożysz to może strzelić Ci nakrętka . Podłóż dokręć, niech ktoś popatrzy czy jak na jałowym go wkręcisz na obroty spaliny nie uciekają, jak lecą szczelniką dokręć jeszcze trochę i sprawdź ponownie.

Podobne wątki

  1. Powracające błędy zapłonu
    Utworzone przez jendger w dziale 166
    Odpowiedzi: 33
    Ostatni post / autor: 29-05-2017, 13:55
  2. Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 21-05-2015, 17:24
  3. AR 156 1.9 JTD - Check oraz błędy P0380 i P0235
    Utworzone przez shikoba w dziale 156
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 11-07-2013, 08:28
  4. Koledzy co oznaczają te bledy P0380, P0404, P0115
    Utworzone przez zulek1986 w dziale 166
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 17-10-2010, 13:31
  5. Powracające błędy w komputerze
    Utworzone przez cziter w dziale 166
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 30-03-2009, 14:29

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory