Strona 66 z 264 PierwszyPierwszy ... 16565758596061626364656667686970717273747576116166 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 651 do 660 z 2639

Temat: Alfa Romeo Tonale

  1. #651
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar radosuaf
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Poznan, Poland, Poland
    Auto
    Alfa Romeo Giulia Business 200 KM MY21
    Postów
    8,322

    Domyślnie

    Myślę, że do hybrydy się odpowiednio przyłożą . Giulietty od systemu S&S nie padają.
    Alfa Romeo Giulia Business 200 KM 2021
    Peugeot 308 SW 1.2 130 KM 2019

    Były: Renault Clio I 1.2, Peugeot 307 SW 1.6 110 KM, AR 147 1.6 TS 105 KM, Giulietta 1.4 MA 170 KM, Giulietta 1.4 MA 150 KM, Alfa Romeo 75 2.0 TS

  2. #652
    Jarzyna
    Gość

    Domyślnie

    W moim obecnym aucie nabyłem nawyku wyłączania S-S. przynajmniej przycisk jest pod ręką. ciekawe, czy tu też tak będzie można.

  3. #653
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    02 2022
    Auto
    Stelvio Veloce MY20
    Postów
    80

    Domyślnie

    Cytat Napisał Jarzyna Zobacz post
    W moim obecnym aucie nabyłem nawyku wyłączania S-S. przynajmniej przycisk jest pod ręką. ciekawe, czy tu też tak będzie można.
    Nie spotkałem się jeszcze z samochodem, w którym nie dało się wyłączyć S-S. W Giulii/Stelvio jest przycisk obok przełącznika świateł, tu pewnie będzie podobnie, bo jednak AR postawiła na fizyczne przełączniki do podstawowych funkcji, a sam panel do obsługi świateł wygląda identycznie do Giulii/Stelvio.

  4. #654
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    01 2009
    Mieszka w
    mazowieckie
    Auto
    Giulietta 1.4 MA
    Postów
    740

    Domyślnie

    Cytat Napisał Jarzyna Zobacz post
    W moim obecnym aucie nabyłem nawyku wyłączania S-S. przynajmniej przycisk jest pod ręką. ciekawe, czy tu też tak będzie można.
    Przy miękkiej hybrydzie StartStop to sama przyjemność.

  5. #655
    Użytkownik Znawca Avatar Żuczek
    Dołączył
    04 2010
    Mieszka w
    Płock
    Auto
    Alfa Romeo Giulietta MA170 KM
    Postów
    1,883

    Domyślnie

    Cytat Napisał Jarzyna Zobacz post
    W moim obecnym aucie nabyłem nawyku wyłączania S-S. przynajmniej przycisk jest pod ręką. ciekawe, czy tu też tak będzie można.
    W hybrydzie wyłączanie tego systemu równało by się z wyłączeniem układu hybrydy. Kompletnie bez sensu byłby taki przycisk.


    Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

  6. #656
    Jarzyna
    Gość

    Domyślnie

    Dlaczego? Rezygnujesz z opcji jazdy na samym prądzie, używasz elektryki tylko do boostu. Tylko pewnie greta się wścieknie i UE nie pozwoli na taki przycisk. Może opcja będzie dostępna w 7 poziomie menu i trzeba będzie każdorazowo aktywować.

  7. #657
    Użytkownik Znawca Avatar Żuczek
    Dołączył
    04 2010
    Mieszka w
    Płock
    Auto
    Alfa Romeo Giulietta MA170 KM
    Postów
    1,883

    Domyślnie

    A po co miałbyś coś takiego uruchamiać ? W jakim celu?


    Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

  8. #658
    Użytkownik Alfista Avatar tomaz
    Dołączył
    05 2008
    Mieszka w
    Poznań
    Auto
    166 3.0V6 Sportronic | szybkie daily
    Postów
    4,455

    Domyślnie

    Cytat Napisał Żuczek Zobacz post
    A po co miałbyś coś takiego uruchamiać ? W jakim celu?
    Ot choćby w takim celu:
    Cytat Napisał Jarzyna Zobacz post
    Dlaczego? Rezygnujesz z opcji jazdy na samym prądzie, używasz elektryki tylko do boostu.
    Skoro najmocniejsza wersja to hybryda, to gdybym teoretycznie chciał zabrać ją na tor, to taki przycisk wręcz nieodzowny.

    Chyba, że w pakiecie z hybrydami ktoś z góry założył, że autem w obecnych czasach to już tylko po bułki?
    166 2.5V6 CF2 Sportronic była | 166 3.0V6 CF3 Sportronic @ 241KM / 291Nm jest
    Moja 166 Grigio Chiaro: http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...ml#post1222435
    Więcej Alfy: https://www.youtube.com/channel/UCA7...kh5YZ4Hy4vTsew
    Szybkie daily: https://www.forum.alfaholicy.org/prz..._s5_tomaz.html


  9. #659
    Jarzyna
    Gość

    Domyślnie

    chciałbym, że by silnik/turbo wytrzymały trochę dłużej niż przewiduje gwarancja. Tak jak pisałem wcześniej, 2-3 razy w miesiącu jeżdżę odcinek 300km autostrady (tam i z powrotem wrocław-kraków), co wiąże się z częstymi zatrzymaniami po długiej intensywnej jeździe. (korki we Wrocławiu, bramki w Balicach). do tej pory ręcznie wyłączałem s-s i miałem ekologie w nosie. podtrzymanie obiegu chłodzenia trochę uspokaja, ale tak nie do końca. mam po prostu obiekcje, czy hybryda do takiego trybu użytkowania auta jest optymalna (plus trochę po wrocławiu - więcej jeżdżę tramwajami, niż autem z uwagi na korki i problemy z parkowaniem pod pracą).

  10. #660
    ZBANOWANY Maniak resoraków
    Dołączył
    01 2019
    Mieszka w
    Polska
    Auto
    matyczna pralka Samochód: Giulia 2.0 MY21
    Postów
    517

    Domyślnie

    Cytat Napisał Jarzyna Zobacz post
    Dlaczego? Rezygnujesz z opcji jazdy na samym prądzie, używasz elektryki tylko do boostu. Tylko pewnie greta się wścieknie i UE nie pozwoli na taki przycisk. Może opcja będzie dostępna w 7 poziomie menu i trzeba będzie każdorazowo aktywować.
    To jest prorosyjskie bajdurzenie. Greta to święta naszych czasów.

Podobne wątki

  1. [Zapowiedź] 30-lecie Alfa Romeo 164 w Museo Storico Alfa Romeo w Arese, 24.06.2017
    Utworzone przez AlfaWhiz w dziale Zloty, imprezy, spotkania
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 08-06-2017, 14:12

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory