Zubożyli,
wiem, że jest trochę stron do przerzucenia ale te wszystkie informacje są w tym wątku.
Zubożyli,
wiem, że jest trochę stron do przerzucenia ale te wszystkie informacje są w tym wątku.
z GPFem no i od razu efekt w postaci tych 290 zamiast 310HP, natomiast dół spoko
Veloce 280hp ma pewnego małego (rzecz względna) odczuwalnego głównie przy starcie z zatrzymania.
Rozumiem, że po przeprogramowaniu z 200/280 to samochód marzenie - moc Veloce i charakterystyka skrzyni z wersji 200hp?
Czy też skrzynie w 200hp MY2020 też już zdążyli przymulić?
PS. Olałeś gwarancję przestrajając MY2020?
To nie skrzynia muli tylko kaganiec 280 w ECU.
Softy w skrzyni sa te samie 200vs280 z tego co mi wiadomo.
Troche lepiej śmiga niż seryjne 280hp.
Tutaj dużo daje moment frajdy do elastyczności oraz jak kolega wspominał wyżej lepszy mam dołek.
Co do skrzyni nie ma sensu robic remapu przy mojej mocy różnice nieodczuwalne.
Jedynie co to można ściągnąć kaganiec Nm z 3 pierwszych przełożeń ale nie widzę w tym sensu.
Nie nie tracę żadnej gwarancji bo oficjalnie ASO widzi Stelvio 2020 2.0 200Hp Sprint.
Ostatnio edytowane przez dziadzia82 ; 16-02-2022 o 18:50
Zdania na temat laga, jest czy nie ma, w jakich wersjach i z jakiego powodu wydają się być tu na forum bardzo rozmaite.
Mniejsza z tym, temat raczej beznadziejny do ogarnięcia (zresztą w porównaniu do VW group i tak jest chyba nieźle).
Ale daj znać jak zachowuje Ci się spalanie po tej zmianie, oczywiście o ile potrafisz teraz jeździć bez szaleństw które Ci się stworzyły. Chodzi mi o to czy optymalizacja nie spowodowała przy okazji zmniejszenia konsumpcji - co wydaje mi się mogło wystąpić jako efekt uboczny
.
Ostatnio edytowane przez netzmark ; 16-02-2022 o 19:59
Nie porównuj VAG Fwd do Rwd bo to są całkiem inne napędy przeniesienia itp.
Co do rozmaitych wypowiedzi na temat ww. anomali to nie tylko u nas.
Zapraszam do BMW współczesnego gdzie występuje taki sama bliźniacza przekładnia HP8.
Niestety tylko i wyłącznie za taka anomalię w pewnym stopniu odpowiada EU normy Co2.
Podjedz gdzieś na hamownie i porozmawiaj z ogarniętym tunerem powinien dać sobie rade z ta anomalia.
Nie porównuję. Wiem, że wszędzie dziś ten problem występuje i co jest temu winne... Ekologia, samo zło... (jasne, kwestia punktu widzenia).
A taki średnio "ogarnięty tuner" co jest dobry w Alfach to np kto? Jakaś tajemnica u kogo robiłeś i jakie koszty?