Strona 415 z 445 PierwszyPierwszy ... 315365405406407408409410411412413414415416417418419420421422423424425 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 4,141 do 4,150 z 4444

Temat: Fatalna sprzedaż Alfy Romeo. Co się dzieje?

  1. #4141
    Użytkownik Alfista Avatar Andrzejsr
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    Rzeszów
    Auto
    156sw 2.5V6, 166 3.2V6, 156 2.0TS 'cup'
    Postów
    4,472

    Domyślnie

    Cytat Napisał zalezi Zobacz post
    M...
    Możecie próbować przeinaczać fakty, ale ja wiem swoje. Mazda 6 całościowo nie ma startu do Giulii Veloce, zupełnie...

    Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
    A kto je zestawia obok siebie, poza tobą i innymi fanatykami nie czytającymi słowa pisanego ? i Ja i Mountain i inni piszą o _zastsowaniach_ danego auta. To że kosztują podobnie to nie uzasadnia ich stawiania obok siebie. To że mają 4 koła i dach też nie.
    Zgrabnie pomijasz temat Porsche tak swoją drogą. Tu już nie można zestawiać, bo ?
    Ale jak marka nie oferuje różnych modeli do różnych zastosowań, to się fantycznie uzasadnia typu "musisz się przekonoać do SUVa" czy sedana, choć byś nie mógł na suva patrzeć , sedan ci na nic, a wrażeń sportowych miał w innym aucie wielokroć więcej, to nie, musisz i tyle.

  2. #4142
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    09 2019
    Auto
    Giulia Veloce
    Postów
    305

    Domyślnie Fatalna sprzedaż Alfy Romeo. Co się dzieje?

    Cytat Napisał Andrzejsr Zobacz post
    A kto je zestawia obok siebie, poza tobą i innymi fanatykami nie czytającymi słowa pisanego ? i Ja i Mountain i inni piszą o _zastsowaniach_ danego auta. To że kosztują podobnie to nie uzasadnia ich stawiania obok siebie. To że mają 4 koła i dach też nie.
    Zgrabnie pomijasz temat Porsche tak swoją drogą. Tu już nie można zestawiać, bo ?
    Ale jak marka nie oferuje różnych modeli do różnych zastosowań, to się fantycznie uzasadnia typu "musisz się przekonoać do SUVa" czy sedana, choć byś nie mógł na suva patrzeć , sedan ci na nic, a wrażeń sportowych miał w innym aucie wielokroć więcej, to nie, musisz i tyle.
    O czym ty piszesz? Co ja tu mam na sile zestawiać? Alfa ma 2, aktualnie 3 modele. Zestawiamy te, które się da - 6 z Giulia, CX-5 ze Stelvio. Mam teraz jechać Alfę, ze nie ma miliona pizdryków jak Mazda? Ze się nie rozdrabnia na masę beznadziejnych modeli? Nie rozumiecie jednej podstawowej rzeczy - AR to NIE JEST i nie będzie masówka, która ma konkurować z każdym w każdym segmencie. To niszowa marka, która ma mieć wąska i ciekawa ofertę dla kogoś, kto doceni zastosowane rozwiązania i lubi jeździć samochodem w dobrym stylu? Tak ciężko to pojąć?
    Giulia Q w cenie transakcyjnej 400-430 tys jest najtańszym mocnym autem w segmencie, który genialnie jeździ, na Nurburgringu szaleje jak już o tym piszecie, konkuruje jak równy z równym z BMW M4 ( zaraz się okaze, ze to tez nie ma nic wspólnego ze sportem ). Pokaz mi Andrzejku to porównalne Porsche za 400-450 tys z takimi osiągami i przestrzenią jak Giulia, no dawaj. W końcu piszemy o mocnym daily, któremu odmawiasz ducha sportu.
    Mazda 6 jest sedanem jak Giulia, segment ten sam. Oba jeżdżą, można je porównywać, co tez czynie. Ty spłaszczasz temat do tego, ze jak to tak porównywać, ze o co mi chodzi, a w innym poście podniecasz sie ASO Mazdy, jej trwaloscia, deska czy sprzedażą. Ogarnij sie, bo wstyd ciebie czytać. Bez urazy.


    Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
    Ostatnio edytowane przez zalezi ; 10-04-2022 o 13:12

  3. #4143
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    10 2020
    Mieszka w
    Podlaskie
    Auto
    Stelvio TI 2.0 200
    Postów
    71

    Domyślnie

    Cytat Napisał zalezi Zobacz post
    Mi Andrzej z innym kolega mountain próbuja wmówić, ze Alfy się psują, ze ich precyzyjny układ kierowniczy + świetna skrzynia to nic, ze kompletnie zero sportu, ze ichnie zamulone 2.5 jedzie podobnie, ze każde ASO Mazdy to top obsługa, a każde ASO Alfy to dno ( zmieniałem olej w ASO w Gdyni i obsługa rewelacja - nawet mi auto sami z siebie umyli ręcznie ). Ze Mazda ma kapitalne wnętrze, choć wystarczył mi pierwszym z brzegu test na YT, gdzie widzę, ze wokół wolantu skrzyni mnóstwo taniego plastiku piano black, a ten pokracznie doklejony mały tablecik mizernie wyglada przy pięknej desce Giulii. Doszło tez, ze Mazdy legendarnie bezawaryjne - każda jedna, a Alfa to u każdego pada Multiair. Śmieszni jesteście z ta narracją.

    Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
    Ty pracujesz w TVP? Skąd masz takie doświadczenie w fantazjowaniu? Gdzie ja napisałem że Alfy się psują, że świetna skrzynia w Alfie to nic albo że 2.5 z Mazdy jedzie podobnie do 2.0T w Alfie? Chcesz pociskać kit to pociskaj, mnie w to nie mieszaj.

  4. #4144
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    09 2019
    Auto
    Giulia Veloce
    Postów
    305

    Domyślnie

    Cytat Napisał mountain99 Zobacz post
    Ty pracujesz w TVP? Skąd masz takie doświadczenie w fantazjowaniu? Gdzie ja napisałem że Alfy się psują, że świetna skrzynia w Alfie to nic albo że 2.5 z Mazdy jedzie podobnie do 2.0T w Alfie? Chcesz pociskać kit to pociskaj, mnie w to nie mieszaj.
    To zbiór twoich rewelacji i Andrzeja, każdy po trochu tych bzdur nazbierał.


    Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

  5. #4145
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    10 2020
    Mieszka w
    Podlaskie
    Auto
    Stelvio TI 2.0 200
    Postów
    71

    Domyślnie

    Cytat Napisał zalezi Zobacz post
    Nie rozumiecie jednej podstawowej rzeczy - AR to NIE JEST i nie będzie masówka, która ma konkurować z każdym w każdym segmencie. To niszowa marka, która ma mieć wąska i ciekawa ofertę dla kogoś, kto doceni zastosowane rozwiązania i lubi jeździć samochodem w dobrym stylu? Tak ciężko to pojąć?

    Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
    Mam nadzieje że przekazałeś te plany do Francji bo mogą tego nie wiedzieć że tak ma być.

  6. #4146
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    09 2019
    Auto
    Giulia Veloce
    Postów
    305

    Domyślnie

    Cytat Napisał mountain99 Zobacz post
    Mam nadzieje że przekazałeś te plany do Francji bo mogą tego nie wiedzieć że tak ma być.
    Ale tak jest. Gdyby było inaczej rozszerzaliby ofertę o mniejsze silniiki, byłoby coś z segmentu B i C. Od tego w Stellantis jest Opel, Fiat, Peugeot i Citroen.


    Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

  7. #4147
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    10 2020
    Mieszka w
    Podlaskie
    Auto
    Stelvio TI 2.0 200
    Postów
    71

    Domyślnie

    Cytat Napisał zalezi Zobacz post
    Giulia Q w cenie transakcyjnej 400-430 tys jest najtańszym mocnym autem w segmencie, który genialnie jeździ, na Nurburgringu szaleje jak już o tym piszecie, konkuruje jak równy z równym z BMW M4 ( zaraz się okaze, ze to tez nie ma nic wspólnego ze sportem ). Pokaz mi Andrzejku to porównalne Porsche za 400-450 tys z takimi osiągami i przestrzenią jak Giulia, no dawaj. W końcu piszemy o mocnym daily, któremu odmawiasz ducha sportu.

    Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
    Dobrze wiesz że Giulia nie ma odpowiednika w Porsche (w przeciwieństwie do Stelvio). Znajdą się za to sedany z Monachium czy Stuttgartu których nie można lekceważyć jak ty to zgrabnie czynisz. Stelvio natomiast gra w tej samej lidze co Macan tyle że w Porsche możesz sobie mieć co tylko dusza zapragnie a w Alfie to co aktualnie jest na półce w fabryce.

  8. #4148
    Użytkownik Pasjonat Avatar Pablo.
    Dołączył
    05 2007
    Mieszka w
    pablogarage.pl
    Auto
    Kilka włoskich szrotów ;)
    Postów
    3,414

    Domyślnie

    Cytat Napisał mountain99 Zobacz post
    Znajdą się za to sedany z Monachium czy Stuttgartu których nie można lekceważyć jak ty to zgrabnie czynisz.
    I mają pełną paletę silników, od bieda edyszyn, aż po TOP, ale przecież po co to komu
    www.pablogarage.pl - Serwis, części, holowanie

    > PabloGarage Team < - kilka filmów na kanale - Z A P R A S Z A M Y

  9. #4149
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    10 2020
    Mieszka w
    Podlaskie
    Auto
    Stelvio TI 2.0 200
    Postów
    71

    Domyślnie

    Cytat Napisał zalezi Zobacz post
    Ale tak jest. Gdyby było inaczej rozszerzaliby ofertę o mniejsze silniiki, byłoby coś z segmentu B i C. Od tego w Stellantis jest Opel, Fiat, Peugeot i Citroen.


    Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

    To pewnie stąd takie rozpaczliwe zmienianie planów marki co kilka chwil i chwytanie się brzytwy w postaci przebranego SUVa ze stellantisu. Tak zupełnie abstrachując - jaki jest tytuł wątku w którym piszesz? Bo wszystkie Twoje wpisy jakby przeczą meritum. A Alfa sprzedaje się ujowo i to wiadomo wszem i wobec. Kupiłem jedną bo mi się podobała i nadal mi się podoba bo fajnie jeździ. Ale nie ma co tu dorabiać ideologi. W przyszłym roku chce kupić fajne GT i powiedz mi dlaczego mam wybrać Giulie Q zamiast choćby 911. Alfa nie ma modeli dla fanatyków marki, niestety.

    - - - Updated - - -

    Cytat Napisał Pablo. Zobacz post
    I mają pełną paletę silników, od bieda edyszyn, aż po TOP, ale przecież po co to komu
    Nie wiedzą że nie powinni być masówką jak tfuu, mazda dla plebsu

  10. #4150
    Użytkownik Alfista Avatar Andrzejsr
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    Rzeszów
    Auto
    156sw 2.5V6, 166 3.2V6, 156 2.0TS 'cup'
    Postów
    4,472

    Domyślnie

    Cytat Napisał zalezi Zobacz post
    O czym ty piszesz? Co ja tu mam na sile zestawiać? Alfa ma 2, aktualnie 3 modele....


    Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

    No właśnie.

Podobne wątki

  1. Sprzedaż Alfy
    Utworzone przez Sulerz w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 54
    Ostatni post / autor: 28-10-2011, 16:30
  2. Sprzedaż Alfy Romeo w 2010r.
    Utworzone przez TILT w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 17-04-2011, 20:41

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory