Ja jestem zdania, ze Alfa to nie jest stricte premium. To jest marka aspirująca do premium z mocno sportowym sznytem, choć okazuje się, ze ma najlepsze jakościowo wnętrze w branży, bo jak widziałem filmy z nową C-klasa czy A4 to moim zdaniem Alfa najlepiej wypada. BMW 3 tez raczej w kierunku nowoczesności poszło, niż jakości.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
No OK, to było celowe przerysowanie
Ale tak jest od dawna, jak 11 lat temu brałem Giuliette też nie można było wziąć czerwonej tapicerki i lakieru.
Tak sobie producent ustalił i tyle. Można to zaakceptować albo nie i bić pianę tylko po co? I tyle o tym.
Wysłane z mojego SM-G991B przy użyciu Tapatalka
166 2.5V6 CF2 Sportronic była | 166 3.0V6 CF3 Sportronic @ 241KM / 291Nm jest
Moja 166 Grigio Chiaro: http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...ml#post1222435
Więcej Alfy: https://www.youtube.com/channel/UCA7...kh5YZ4Hy4vTsew
Szybkie daily: https://www.forum.alfaholicy.org/prz..._s5_tomaz.html
Ekonomiczne daily: https://www.forum.alfaholicy.org/prz...volvo_v70.html
A właśnie był może już ktoś na pokazie Tonale i że tak powiem "macał" i siedział. Jakie wrażenia?
Kolego Andrzeju - ale wpis, który popełniłem to był taki sarkazm...![]()
... chyba, że Twój również - to wszystko się zgadza.
- - - Updated - - -
Kolego tomaz - ośmieliłbym się nieśmiało zakwestionować/dyskutować z tym stwierdzeniem.
Jeżeli chodzi o design - to pytanie, czy "januszowanie" użytkowników, patrząc na wiejsckie tuningi - nie tylko samych użytkowników, ale również firm tuningowych (np. niemieckich) nie uważasz, że jeżeli chodzi o ryzyko to bardziej zagrożenie niż szansa z perspektywy, właśnie, designu?![]()
Moim, bardzo, bardzo skromnym zdaniem - to raczej zagrożenie...
Byłoby to z korzyścią dla użytkowników (z prespektywy UI) - ale, uważam, że nie z korzyścią dla DESIGN'u.
Być może, pojedyncze konfiguracje "pokonałyby włoskich stylistów" - ale, być może nawet 80%, byłoby z niekorzyścią dla designu (albo bardzo dużą niekorzyścią).
Prawdopodobnie z tego powodu Alfa nie pozwala na dowolną konfigurację, aby nie utracić kontroli nad tym parametrem (który uważają za wyróżnik marki).
Pytanie, czy możliwość bezgranicznej możliwości konfiguracji samochodu jest wyróżnikiem premium.
Moim zdaniem/dla mnie - nie.
Wystarczy spojrzeć co robi Apple na rynku konsumenckim elektroniki - nie oferuje produktów w nieskończonej gamie, nie oferuje również najlepszych technologicznie rozwiązań jeżeli chodzi o sprzęt (niektórzy są lepsi), nie ma takiej swobody jeżeli chodzi o instalowanie oprogramowania jak np. w telefonach androidowych) - i również wyróżnia się designem (można powiedzieć, że coraz mniej - ale firma traktuje to jako wyróżnik marki/element którym konkuruje).
I co - Apple "nie jest premium"?
Patrząc na odbywające się tutaj dyskusje - jestem świadom tego, że może znów się rozpętać jakaś g*noburza.
Mogę dodać jedynie, że akceptuję to co robi Alfa - i odnoszę się tutaj do stanu przed covidem oraz wojna (tak, tak - żeby było jasne).
"Być może, pojedyncze konfiguracje "pokonałyby włoskich stylistów" - ale, być może nawet 80%, byłoby z niekorzyścią dla designu (albo bardzo dużą niekorzyścią).
Prawdopodobnie z tego powodu Alfa nie pozwala na dowolną konfigurację, aby nie utracić kontroli nad tym parametrem (który uważają za wyróżnik marki).
Pytanie, czy możliwość bezgranicznej możliwości konfiguracji samochodu jest wyróżnikiem premium.
Moim zdaniem/dla mnie - nie."
Za to w takich, pierwszych z brzegu, RR lub Bentleyu masz mnóstwo możliwości konfiguracji, wliczając w to takie na specjalne zamówienie. W dodatku nie można tym markom odmówić klasy premium. Jedynym ograniczeniem, o jakim słyszałem to różowy kolor, który ponoć nie przystoi marce. Oczywiście nie jedna różowa landryna ma tym temacie odmienne zdanie[emoji1787]
Wysłane z mojego RMX2170 przy użyciu Tapatalka
Źle trafiłeś
Dla mnie Apple nie jest premium, tylko produktem marketingowym dla snobów - sorry, nikogo nie chcę urazić, to jest po prostu mój punkt widzenia (jakby to ująć... nie każdy kto ma Apple to snob, ale każdy snob ma Apple). Wynika choćby z tego, że technologicznie to nie jest wcale takie cudo jak je przedstawiają, natomiast cenowo... płacisz jak za najlepszy z najlepszych produktów.
Ja jestem team Blackberry - to była prawdziwa technologia! No ale... oby Alfa nie skończyła tak samo![]()
166 2.5V6 CF2 Sportronic była | 166 3.0V6 CF3 Sportronic @ 241KM / 291Nm jest
Moja 166 Grigio Chiaro: http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...ml#post1222435
Więcej Alfy: https://www.youtube.com/channel/UCA7...kh5YZ4Hy4vTsew
Szybkie daily: https://www.forum.alfaholicy.org/prz..._s5_tomaz.html
Ekonomiczne daily: https://www.forum.alfaholicy.org/prz...volvo_v70.html