Kosmos to teraz ceny wszystkiego.
Mają w planach w tym roku wyprodukowanie 20tys.
Ilekolwiek będzie kosztować - wszystko sprzeda się.
Ciężko będzie teraz zejść z ceną poniżej 140tys. zł.
Ok, tak to wygląda. Tylko myślimy jeszcze kategoriami cen, sprzed tego całego burdelu. Patrzyłeś ostatnio, ale ostatnio co można kupić za te 160 tys. wśród samochodów nowych?
No właśnie, na początku "o k..wa 160? dużo", ale po sprawdzeniu, takie ceny już niestety są i to jest problem
Taki mały update: Wczoraj żona miała jako zastępczy podczas przeglądu Audi Q2, czyli o klasę niższy, bo odpowiednik to Q3. Dla ciekawości skonfigurowałem auto. Nieco doposażone auto z silnikiem 1,5 tsi 150 koni z napędem na przód, wyszło 207 850 zł.
Ostatnio edytowane przez Kurynio ; 11-05-2022 o 09:22
Oni nie wiedza, ze za 150 tys możesz kupić gołego Tiguana z 1.5 TSI w średniej wersji lub Renault Arkana z 1.3. A Tonale jest ciekawszym i lepiej jeżdżącym autem. Żyją cenami sprzed 5 lat, bo to ignoranci.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Wczoraj żona miała jako zastępczy podczas przeglądu Audi Q2, czyli o klasę niższy, bo odpowiednik to Q3. Dla ciekawości skonfigurowałem auto. Nieco doposażone auto z silnikiem 1,5 tsi 150 koni z napędem na przód, wyszło 207 850 zł.
Aż 160k chyba nie miałoby sensu jeśli mają być docelowo 4 poziomy wyposażenia, a Speciale, które jest chyba powyżej tych 4 docelowych, jest za 180k. Czyli co, miałyby być 4 wersje różniące się ceną o 5k? Stawiałbym raczej 145-150k za podstawę, ale też nie wierzyłem w Speciale za 180k, więc mogę się mylić![]()
Ostatnio edytowane przez Chmielinski ; 11-05-2022 o 09:36
Radzę przyjacielu zainteresować się co się dzieje z infotainmentem w Formentorze. Na grupie facebookowej ludzie cesje robią, bo to nieuzywalne jest ten system tam. Notorycznie sypie błędami, wyłącza kamerę cofania/czujniki, rozpina telefon po BT, a kolejne OTA od lat niecnie daja. To zupełny bubel, a deska rozdzielcza to jakaś jakościowa kpina. Ale żeby to wiedzieć to należy się choć trochę interesować motoryzacja. A Formentor tak groźnie i agresywnie wyglądający z 1.5 TSI, bo tylko to kupisz w podanym budżecie to śmiech na sali. Kupuj Formentora [emoji23]
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Cena 160-180k za małego suwa wydaje się absurdalna. Fakt jest jednak taki, że w tej cenie obecnie wcale za dużo nie można powybierać. Zwłaszcza w autach koncernu stellantis. wysokie ceny można tłumaczyć w Alfie i DS aspiracjami do marek premium, to Peugeot 308 golas w cenie 96tys, 308 hybryda startujący w cenniku od 146tys, czy 3008 130tys, 3008 hybryda od 183 tys to przesada. Przy tych cenach atrakcyjnie zaczyna wyglądać oferta seata czy skody. być może to kwestia tego, że jeszcze nie zmienili cenników. Inna kwestią warta odnotowania jest fakt, że w zeszłym roku koncerny zanotowały całkiem wysokie zyski i to przy spadku sprzedaży i dodatkowych karach za emisję CO2. Gdzieś widziałem artykuł, że średnia marża producencka w zeszłym roku wzrosła z 5 do 12%.
Ostatnio edytowane przez Machaju ; 11-05-2022 o 11:28