Strona 5 z 6 PierwszyPierwszy 123456 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 41 do 50 z 56

Temat: [156]Wymiana rozrządu 2.0 TS

  1. #41
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar DeeS
    Dołączył
    11 2008
    Mieszka w
    Zabrze-Ruda Śląska
    Auto
    AR 156 2.5 V6 Q2
    Postów
    433

    Domyślnie

    U mnie bylo tak samo, jezeli dodawalem gazu to dziwek sie nasilal:d wymienilem pasek ,rolke i napinacz , a przed wymiana bylem pewny ,ze to rozrzad.
    AR 156 2.5 V6 Q2
    AR 145 JTD '99 byla
    AR 156 2.0 TS byla

  2. #42
    dominik.puch
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał puotek Zobacz post
    Wariator ok. 300,-
    Pasek + napinacz + rolka = ok. 260zł.
    Pompa wody ok. 100zł
    Do tego dochodzi drugi pasek, balansującySzkoda
    wlasnie do domcu na wakacje przyjechalem, polazilem troche po sklepach bo po tym co puotek napisal pomyslalem ze na zakupy pojde to troszke zaoszczedze i tak sie zastanawiam z kad ty kolego te ceny wzioles??
    pompe wycenili od 160 do 235PLN
    wariator 650 tam gdzie sie orietowali co to jest (na 5 sklepow tylko w 2)
    pytalem takrze o pasek balansujacy ale kazdy mi tylko o wielorowkowym..
    gdzie ten pasek "balansujacy" i czy przy rozrzadzie tez wymienic by sie przydalo?

  3. #43
    cin_ek
    Gość

    Domyślnie

    Tu masz spis części potrzebnych aby wymienić kompletny rozrząd:

    Pasek rozrządu 71719648
    napinacz paska rozrządu 60596372
    rolka prowadząca pasek rozrządu 60652129
    Pasek balansujący 60620887
    Rolka paska balansującego 60620443
    Pasek wielorowkowy 60630741
    Napinacz paska wielorowkowego 46524692
    Rolka paska wielorowkowego 60602136
    Wariator 60666199
    Pompa wody 60586222

    cyferki to numery części, podaj je w sklepie to znajdą co trzeba. Wielorowkowy możesz sobie podarować jak jest OK. do tego jeszcze olej, filtr oleju, płyn chłodniczy, ewentualnie uszczelka pod głowicę, simeringi. Polecam razem z wariatorem wymienić panewki

  4. #44
    ViP Romeo Avatar puotek
    Dołączył
    11 2008
    Mieszka w
    Rybnik
    Auto
    156FL Q2
    Postów
    1,090

    Domyślnie

    Cytat Napisał dominik.puch Zobacz post
    wlasnie do domcu na wakacje przyjechalem, polazilem troche po sklepach bo po tym co puotek napisal pomyslalem ze na zakupy pojde to troszke zaoszczedze i tak sie zastanawiam z kad ty kolego te ceny wzioles??
    pompe wycenili od 160 do 235PLN
    wariator 650 tam gdzie sie orietowali co to jest (na 5 sklepow tylko w 2)
    pytalem takrze o pasek balansujacy ale kazdy mi tylko o wielorowkowym..
    gdzie ten pasek "balansujacy" i czy przy rozrzadzie tez wymienic by sie przydalo?
    hehe
    Pasek balansujący z napinaczem zdało by się wymienić przy rozrządzie.

    Cytat Napisał cin_ek Zobacz post
    cyferki to numery części, podaj je w sklepie to znajdą co trzeba. Wielorowkowy możesz sobie podarować jak jest OK. do tego jeszcze olej, filtr oleju, płyn chłodniczy, ewentualnie uszczelka pod głowicę, simeringi. Polecam razem z wariatorem wymienić panewki
    Uszczelka pod głowicę?! Ostro. Absolutnie nie ma potrzeby Rozumiem, że chodziło Ci o uszczelkę pod pokrywę zaworów?
    Simmeringi - można.
    Olej + filtr - obowiązkowo na nowego wariata
    Wielorowkowy - warto sprawdzić jego stan i ewentualnie również wymienić

  5. #45
    cin_ek
    Gość

    Domyślnie

    jasne że nie pod głowice to tylko w mojej takie cuda zaczeli wyrabiac

  6. #46
    dominik.puch
    Gość

    Domyślnie

    jakies 2 miechy temu napinacz i rolke wielorowkowego wymienialem(bo strasznie rzepolil), pasek jest bardziej niz ok tylko ten pasek balansujacy mnie dobija bo niemam pojecia po co on jest, numery czesci nie wiem czy mi cos dadza w uk a nie mam pojecia jak to tu nazwac
    a macie panowie jakis schemacik, rysunek po co ten pasek balansujacy co napedza?
    nie rozberalem jeszcze rozrzadu w mojej belli i pierwszy raz sie spotykam z dodatkowym paskiem
    dzieki cin ek za nr czesci ale z ta uszczelka pod glowice?.. chyba troche ze mna pojechales...

  7. #47
    lukaryte23
    Gość

    Domyślnie

    witam... ja wymieniłem w mojej alfie rozrząd wczoraj oto jakie koszty poniosłem.
    pasek rozrządu - 58zl
    pasek balansu - 80zł
    rolka paska balansu- 90zł
    rolka napinająca - 87zł
    druga rolka nap. - 187zl
    wymiana - 150zł
    czyli końcowy rachunek wychodzi 652zl oczywiście wymieniłem do tego olej na castrol GTX magnatect 10W40 80zł za 4L

  8. #48
    dominik.puch
    Gość

    Domyślnie

    i wystarczylo ci 4l?
    jak??
    a gdzie kupiles pasek i napinacz balansu?
    Ostatnio edytowane przez dominik.puch ; 16-10-2009 o 22:10

  9. #49
    lukaryte23
    Gość

    Domyślnie

    nie no miałem jeszcze litr

  10. #50
    cin_ek
    Gość

    Domyślnie

    pasek balansowy jest na dole i napędza wałki wyrównoważające i taki bajer jest tylko w 2.0 TS podaj te numery one są międzynarodowe, to są numery z EPER i po nich znajdą Ci odpowiednie zamienniki np firmy INA lub SKF

    lukaryte23 a wariatora nie wymieniałeś?

Podobne wątki

  1. Wymiana rozrządu
    Utworzone przez kak-tus w dziale 147
    Odpowiedzi: 26
    Ostatni post / autor: 13-02-2020, 21:04
  2. Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 13-07-2014, 09:41
  3. [147] 2.0 twin spark 2001 wymiana rozrządu problem z blokadą rozrządu
    Utworzone przez Lenix w dziale Zachodniopomorskie
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 29-10-2013, 12:19
  4. wymiana rozrządu
    Utworzone przez wronx88 w dziale 147
    Odpowiedzi: 27
    Ostatni post / autor: 20-04-2013, 12:22
  5. [164] Wymiana rozrządu 3.0 V6 24v
    Utworzone przez Skandahl w dziale 33/164
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 06-08-2010, 09:13

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory