Strona 18 z 96 PierwszyPierwszy ... 891011121314151617181920212223242526272868 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 171 do 180 z 960

Temat: Przyszłość Giulia/Stelvio i całej Alfą Romeo

  1. #171
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    06 2022
    Auto
    brak
    Postów
    34

    Domyślnie

    Cytat Napisał zalezi Zobacz post
    powyższe fakty są bezdyskusyjne.
    Przepraszam, jakie fakty?

    Porównanie Giulia vs BMW 3:
    Pakowność: minimalna przewaga BMW (i bagażnik, i miejsce w kabinie; o "zdecydowanie" większej przestrzeni pisałem porównując Giulię do S60)
    Audio: minimalna przewaga BMW (tu i tu szału nie ma więc audiofile i tak będą modzić po swojemu, ale seryjne H/K z BMW 3 mimo wszystko gra nieco lepiej niż H/K w Giulii - siedziałem, słyszałem)
    Cena: spora przewaga BMW (nie wiem jak liczysz, podobnie wyposażone BMW kosztuje 5-6 tysięcy mniej przy podobnym rabatowaniu, dodatkowo BMW oferuje dużo szersze możliwości konfiguracji, więc mógłbym zrezygnować z napędu na 4 koła jeszcze bardziej zwiększając różnicę w cenach)
    Prowadzenie: duża (Twoim zdaniem) przewaga Alfy (nie jeździłem pod limit więc nie wiem jak spora; post wyżej zaznaczyłem, że to jedyny plus Alfy jaki widzę)
    Światła: duża przewaga BMW (Alfa stare ksenony, BMW adaptacyjne LEDy z wycinaniem; pomijając kwestie bezpieczeństwa nawet wizualnie LED wygląda atrakcyjniej + odpadają kwestie wypalania)
    Multimedia: duża przewaga BMW (bardziej zaawansowane, częściej aktualizowane, płynniej działające)

    Porównanie Giulia vs S60:
    Pakowność: duża przewaga S60 (nieco pakowniejszy bagażnik i dużo więcej miejsca w kabinie)
    Audio: duża przewaga S60 (siedziałem, słyszałem; i tak, piszę o H/K)
    Cena: remis (przewaga S60 przy rezygnacji z napędu na 4 koła)
    Prowadzenie: duża przewaga Alfy
    Światła: duża przewaga S60W (Alfa stare ksenony, S60 adaptacyjne LEDy z wycinaniem; pomijając kwestie bezpieczeństwa nawet wizualnie LED wygląda atrakcyjniej + odpadają kwestie wypalania)
    Multimedia: duża przewaga S60 (bardziej zaawansowane, częściej aktualizowane, płynniej działające)

    Swoim postem potwierdziłeś w zasadzie moje dotychczasowe obserwacje. Konkurencja jest (w różnym stopniu, ale jednak): świeższa, tańsza, pakowniejsza, lepiej doposażona. Alfa natomiast prowadzi się lepiej i tu kończą się jej zalety względem np. BMW 3 czy S60. Trudno więc uzasadnić jej zakup dla kogoś, kto nie jest maniakiem torowania i nie ma zboczenia na punkcie sportowego prowadzenia, a poszukuje po prostu względnie mocnego, przyzwoicie wyposażonego samochodu do komfortowego pokonywania kilometrów.

    Cytat Napisał zalezi Zobacz post
    Giulia jest wyraźnie tańsza i od ręki kupisz całkiem doposażona wersje
    Można prosić o konkrety?

    Cennikowo Giulia jest droższa lub dużo droższa, polityka rabatowa jest natomiast podobna. Na jakiej podstawie twierdzisz więc, że "Giulia jest wyraźnie tańsza"? Jeśli piszesz o modelach dostępnych od ręki... W przypadku Giulii interesuje mnie kolor biały lub Vesuvio Grey. Takich modeli na otomoto i stronie Alfy jest tylko kilka, wszystkie za 250 tysięcy i więcej. No faktycznie, promocje nie z tej ziemi... Taniej można zamówić BMW czy Volvo do produkcji, a nie "upolować" gorszą Giulię z ekspozycji.

    Cytat Napisał netzmark Zobacz post
    w kwestii wykazania czemu Alfa. [...]głównie napęd
    Czyli specyficzny wymóg (tj. napęd na tył) istotny dla wąskiej grupy odbiorców. Podobnie jak rzekomo rewelacyjne, sportowe prowadzenie zupełnie nie do zauważenia/docenienia/wykorzystania przy zwykłej jeździe po drogach publicznych. Reszta klientów spojrzy na jakość materiałów, ilość miejsca, działanie multimediów, zasięg świateł, itp. itd., a tu raczej bieda Z takim podejściem nic dziwnego że poziomy sprzedaży nie zachwycają. Alfa to marka "masowa", a nie żadne Ferrari, Aston czy Bugatti, by tak zawężać sobie krąg potencjalnych odbiorców.
    Ostatnio edytowane przez ufoludek ; 29-06-2022 o 21:09

  2. #172
    Super Moderator Quadrifoglio Verde Avatar marek230482
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Strzelin
    Auto
    166 3.0V6, gtv 2,0TS, brera V6
    Postów
    12,639

    Domyślnie

    Wróćcie panowie do tematu bo takich wątków jest pełno.

  3. #173
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    09 2019
    Auto
    Giulia Veloce
    Postów
    305

    Domyślnie

    Cytat Napisał ufoludek Zobacz post
    Przepraszam, jakie fakty?

    Porównanie Giulia vs BMW 3:
    Pakowność: minimalna przewaga BMW (i bagażnik, i miejsce w kabinie; o "zdecydowanie" większej przestrzeni pisałem porównując Giulię do S60)
    Audio: minimalna przewaga BMW (tu i tu szału nie ma więc audiofile i tak będą modzić po swojemu, ale seryjne H/K z BMW 3 mimo wszystko gra nieco lepiej niż H/K w Giulii - siedziałem, słyszałem)
    Cena: spora przewaga BMW (nie wiem jak liczysz, podobnie wyposażone BMW kosztuje 5-6 tysięcy mniej przy podobnym rabatowaniu, dodatkowo BMW oferuje dużo szersze możliwości konfiguracji, więc mógłbym zrezygnować z napędu na 4 koła jeszcze bardziej zwiększając różnicę w cenach)
    Prowadzenie: duża (Twoim zdaniem) przewaga Alfy (nie jeździłem pod limit więc nie wiem jak spora; post wyżej zaznaczyłem, że to jedyny plus Alfy jaki widzę)
    Światła: duża przewaga BMW (Alfa stare ksenony, BMW adaptacyjne LEDy z wycinaniem; pomijając kwestie bezpieczeństwa nawet wizualnie LED wygląda atrakcyjniej + odpadają kwestie wypalania)
    Multimedia: duża przewaga BMW (bardziej zaawansowane, częściej aktualizowane, płynniej działające)

    Porównanie Giulia vs S60:
    Pakowność: duża przewaga S60 (nieco pakowniejszy bagażnik i dużo więcej miejsca w kabinie)
    Audio: duża przewaga S60 (siedziałem, słyszałem; i tak, piszę o H/K)
    Cena: remis (przewaga S60 przy rezygnacji z napędu na 4 koła)
    Prowadzenie: duża przewaga Alfy
    Światła: duża przewaga S60W (Alfa stare ksenony, S60 adaptacyjne LEDy z wycinaniem; pomijając kwestie bezpieczeństwa nawet wizualnie LED wygląda atrakcyjniej + odpadają kwestie wypalania)
    Multimedia: duża przewaga S60 (bardziej zaawansowane, częściej aktualizowane, płynniej działające)

    Swoim postem potwierdziłeś w zasadzie moje dotychczasowe obserwacje. Konkurencja jest (w różnym stopniu, ale jednak): świeższa, tańsza, pakowniejsza, lepiej doposażona. Alfa natomiast prowadzi się lepiej i tu kończą się jej zalety względem np. BMW 3 czy S60. Trudno więc uzasadnić jej zakup dla kogoś, kto nie jest maniakiem torowania i nie ma zboczenia na punkcie sportowego prowadzenia, a poszukuje po prostu względnie mocnego, przyzwoicie wyposażonego samochodu do komfortowego pokonywania kilometrów.


    Można prosić o konkrety?

    Cennikowo Giulia jest droższa lub dużo droższa, polityka rabatowa jest natomiast podobna. Na jakiej podstawie twierdzisz więc, że "Giulia jest wyraźnie tańsza"? Jeśli piszesz o modelach dostępnych od ręki... W przypadku Giulii interesuje mnie kolor biały lub Vesuvio Grey. Takich modeli na otomoto i stronie Alfy jest tylko kilka, wszystkie za 250 tysięcy i więcej. No faktycznie, promocje nie z tej ziemi... Taniej można zamówić BMW czy Volvo do produkcji, a nie "upolować" gorszą Giulię z ekspozycji.


    Czyli specyficzny wymóg (tj. napęd na tył) istotny dla wąskiej grupy odbiorców. Podobnie jak rzekomo rewelacyjne, sportowe prowadzenie zupełnie nie do zauważenia/docenienia/wykorzystania przy zwykłej jeździe po drogach publicznych. Reszta klientów spojrzy na jakość materiałów, ilość miejsca, działanie multimediów, zasięg świateł, itp. itd., a tu raczej bieda Z takim podejściem nic dziwnego że poziomy sprzedaży nie zachwycają. Alfa to marka "masowa", a nie żadne Ferrari, Aston czy Bugatti, by tak zawężać sobie krąg potencjalnych odbiorców.
    Ma być biała? Potrafimy szukać?
    Proszę bardzo

    https://alfaromeo.euromobil.com.pl/s...4-at8/id/99782

    Pokażesz mi takie BMW proszę od ręki za 220 tys zł z napędem na 4 koła, z mocą 260-280 koni, z Harmanem, pakietem Asystentów ( tu masz wersje Plus od razu ), w skórze w środku z 5 letnią gwarancją? Czekam niecierpliwie.

    Nie znajdziesz nawet za 260 tys, drogi kolego.


    Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

  4. #174
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    05 2008
    Mieszka w
    Oswiecim
    Auto
    BMW
    Postów
    571

    Domyślnie

    Żeby przetrwać AR musi być tańsza.
    Tonale jest za biedne i za drogie - przepadnie jak łzy w deszczu.
    Niestety tak samo było z Giuilia.
    Czasy takie, ze jak klienci chcą M3 kombi to się robi M3 kombi a nie limitowaną wersję Giuli w sedanie.

  5. #175
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    09 2019
    Auto
    Giulia Veloce
    Postów
    305

    Domyślnie

    Mam Giulie Veloce, jest świetna, znam jej zalety na tle przereklamowanej konkurencji ale niestety jedno jest pewne - nie dadzą rady zupełnie jak nie pojawi się istotny lifting Giulii oraz jej odmiana kombi. No rynek już nie chce Giulii / Stelvio na ksenonach bez opcji matrix, bez opcji na kamery 360, head up, Virtual cockpit, wentylowane fotele, bezprzewodowe ACP/AA, podświetlenie ambiente. Te elementy dziś to must have w aucie za 250, choćby w opcji. Sam serwis Alfy tez bez szału, marketingu nie widac, Leasing FCA słabiutki, widziałbym jeszcze jakieś nowe silniki - 350-380 koni, jakaś hybrydę tez. W tym roku naprawdę mało kto kupi Alfę, gdzie BMW w 3-ce kolejny lifting ( LCI u nich to się nazywa ) robi, C-Klasa napakowana elektronika aż furczy. A na to patrzą niestety klienci…


    Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

  6. #176
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    05 2008
    Mieszka w
    Oswiecim
    Auto
    BMW
    Postów
    571

    Domyślnie

    Jedno mnie zawsze intryguje - 'przereklamowana konkurencja'. Proszą napisać w czym Giulia jest lepsza od serii 3 przy założeniu ze napęd i silnik o zbliżonych parametrach.

  7. #177
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    09 2019
    Auto
    Giulia Veloce
    Postów
    305

    Domyślnie

    Bardziej uderzałem w Audi A4 i C-Klasę tutaj. BMW 3 nie odstaje od Giulii, jedynie zawieszenie ma nieco gorsze, kokpit jakosciowo zbliżony, silniki tez, jest za to sporo nowocześniejsze i zaawansowane, ma tez mocno rozbudowany konfigurator.


    Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

  8. #178
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar radosuaf
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Poznan, Poland, Poland
    Auto
    Alfa Romeo Giulia Business 200 KM MY21
    Postów
    8,322

    Domyślnie

    Cytat Napisał ufoludek Zobacz post
    Ewentualnie dlaczego chcąc czegoś bardziej "luksusowego" miałbym nie kupić wyposażonego po sufit S60, gdzie multimimedia, audio czy światła również są lepsze niż w Giuli a miejsca w kabinie i bagażniku zdecydowanie więcej?
    Silnik w poprzek i FWD nie są luksusowe, jak byś na to nie patrzył . No i Alfą pojedziesz 181 km/h na niemieckiej autostradzie, a Volvo nie. Za to trzeba przyznać, że jest ładne.
    BMW - no to już kwestia preferencji (dla mnie na przykład Giulia ma nieporówywalnie ładniejsze wnętrze od BMW). Pytanie, kiedy takowe teraz odbierzesz i czy na pewno w specyfikacji, którą zamówisz .
    Alfa Romeo Giulia Business 200 KM 2021
    Peugeot 308 SW 1.2 130 KM 2019

    Były: Renault Clio I 1.2, Peugeot 307 SW 1.6 110 KM, AR 147 1.6 TS 105 KM, Giulietta 1.4 MA 170 KM, Giulietta 1.4 MA 150 KM, Alfa Romeo 75 2.0 TS

  9. #179
    Użytkownik Pasjonat
    Dołączył
    02 2014
    Mieszka w
    RZ
    Auto
    Stelvio 2018 Sport TI
    Postów
    3,569

    Domyślnie

    Cytat Napisał ap2 Zobacz post
    Jedno mnie zawsze intryguje - 'przereklamowana konkurencja'. Proszą napisać w czym Giulia jest lepsza od serii 3 przy założeniu ze napęd i silnik o zbliżonych parametrach.
    słowo klucz - awaryjność i odporność na zużycie - z mojego doświadczenia i oserwacji własnych AR stoi znacznie wyżej. Tak się składa ze o jakości BMW czy Volvo można sporo napisać negatywnego- wnętrza trzeszczą jak w starej ładzie, skóry po 2- 3 sezonach tracą kolor i pękają - pasy się strzępią. O aspekcie napędu też szkoda pisać bo problemy z elektronika, problem skrzyń i silników z dojechaniem do 100 tkm to norma. Zycie drodzy użytkownicy- wszędzie dobrze gdzie nas nie ma.

    - - - Updated - - -

    Cytat Napisał zalezi Zobacz post
    Bardziej uderzałem w Audi A4 i C-Klasę tutaj. BMW 3 nie odstaje od Giulii, jedynie zawieszenie ma nieco gorsze, kokpit jakosciowo zbliżony, silniki tez, jest za to sporo nowocześniejsze i zaawansowane, ma tez mocno rozbudowany konfigurator.


    Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
    tylko co z tego konfiguratora dostaniesz i kiedy a jak już nawet dostaniesz co będzie działało bezawaryjne -to słowo klucz. Wybacz ale marki typu BMW Volvo czy Mercedes Audi jadą na dawanej renomie która ma mało wspólnego z realną rzeczywistością. Jakość tych produktów niczym się nie różnic od pospolitych tanich marek bo z takich samych materiałów są one zrobione.

    - - - Updated - - -

    Cytat Napisał ap2 Zobacz post
    Jedno mnie zawsze intryguje - 'przereklamowana konkurencja'. Proszą napisać w czym Giulia jest lepsza od serii 3 przy założeniu ze napęd i silnik o zbliżonych parametrach.
    a no np tym że moja Stelvio które jest z 2017 r. mimo 81 tkm na karku nie zaliczył spektakularnych wtop i pomimo historii powypadkowej (kłujące niektórych w forum w oczy bo sprowadzone 2,5 roku temu z USA )
    auto nie nosi śladów zużycia - skóry jak nowe wnętrze nie trzeszczy nic nie odpada nie skrzypi nie łuszczy się. AA i CP przy odrobinie wysiłku tez działa bezprzewodowo a xenon jest o niebo lepszy niż np światła w C klasie. Lepszy w sensie zasięgu i wydajności podziału światła - może nie jest "trendi" ale spełnia swoje zadanie z naddatkiem

  10. #180
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    09 2019
    Auto
    Giulia Veloce
    Postów
    305

    Domyślnie

    Jestem dziś na serwisie Giulii ( wgrywanie nowego softu ) salon Auto-Plus - jeden z najnowocześniejszych salonów w Europie. Stoi ekspres do kawy i na 6 opcji połowa nie działa ( w tym popularne cappuccino ). Pięknie.


    Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Podobne wątki

  1. Światła - technologia AFS w Alfa Romeo Giulia i Stelvio
    Utworzone przez Firste w dziale Giulia/Stelvio
    Odpowiedzi: 123
    Ostatni post / autor: 09-05-2025, 19:59
  2. Giulia i Stelvio NRING, Giulia Veloce Ti czyli nowości z Genewy
    Utworzone przez GexN w dziale Giulia/Stelvio
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 02-03-2018, 13:13
  3. Przyszłość Alfy Romeo 2014-2018
    Utworzone przez minusbb w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 59
    Ostatni post / autor: 24-09-2014, 18:14
  4. Przyszłość ALFY ROMEO
    Utworzone przez bobryt w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 41
    Ostatni post / autor: 17-05-2013, 16:33

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory