M.in. przez zielony ład putler rozpoczął krucjatę. Tylko nie zarzućcie nam współudziału. My mamy inne pobudki
Wysłane z mojego Mi A2 przy użyciu Tapatalka
M.in. przez zielony ład putler rozpoczął krucjatę. Tylko nie zarzućcie nam współudziału. My mamy inne pobudki
Wysłane z mojego Mi A2 przy użyciu Tapatalka
Jaguar S-type 4.2 V8
Alfa Romeo 166 FL - Distinctive - Nero Metallico - 2.4 JTD 20V 175KM - była
Alfa Romeo 166 - Bieda Edition - 2.0 TS - była
Citroen Xantia Activa II V6 - była
Citroen Xantia II 2.0 16V - była
Skoda Felicia 1.3 MPI - była
Wcześniej fanatyk teraz paranoja, jest coraz lepiej
Już kiedyś Ci napisałem, że masz ogromny talent wybierania z treści, to co Ci odpowiada.
Jeżeli będzie Ci się chciało, to na pewno znajdziesz, z resztą i tak powiesz, że to nic i o niczym nie świadczy. Spadek zasięgu w testach o 30 proc przy niskiej temp., Na pewno to kierowca był nieogarem, tak jak ten z Tesli, to że 7 procentom ankietowanych (ok 90, którzy jednak są wiarygodni według Ciebie) przytrafił się jednak problem z ładowaniem, pomimo że zimy właściwie nie było, to oczywiście 93 proc nie miało, zatem luz nie było pytań
Tomtrz - powtórzę pytanie - gdzie jest ten drugi serwis Tesli w Polsce?![]()
Jeden jest w Ząbkach (stacjonarny i mobilny), a ten drugi?
Tymczasem od nowego roku wracamy z 23% VAT na paliwa i energię elektryczną. I o ile nie wiadomo jeszcze jak się będą kształtować ceny paliw płynnych - w wielu źródłach można usłyszeć głosy, że kosztem marży cena za litr nie wzrośnie zbyt mocno, tak cenniki prądu na ładowarkach Orlenu i GW już są dostępne. I tak, za 1kWh na Orlenie na ładowarce 100kW zapłacimy 2,89zł! Przy jeździe autostradowej licząc zużycie w granicach 25-30kWh/100km koszt przejechania 100km wychodzi na poziomie 72-87zł...
Ostatnio edytowane przez FXX ; 30-12-2022 o 23:42
Sprzedaż wynika z ceny. Skoro w niej jest potężny podatek od CO2 (dla klienta nie dla producenta. Producent sobie poradzi np sprzedjac poza sterowanym centralnie "rynkiem" ) to jak ma ta sprzedaż wyglądać niby. Prodlgnozujesz jej niewystarczająca ilość to się zwikasz. Żaden producent instytucja charytatywna nie jest.
Powstają durne regulacje (jak 2 litry swego czasu w IT) to zrobimy 2 litry turbawkowe bezsensowne . Inni się wycofają .
W tym cały sęk. O rozwoju motoryzacji nie decydują potrzeby klientów i możliwości konstruktorów tylko regulacje. Nie jest dobre to co jest dobre. Ale to co jest zgodne z regulacjami.
Choćby nie potrafiło pojechać normalnego dystansu niczego przewiezc i traciło 30proc zasięgu przy srogim mrozie minus sześć .
Tworzenie potrzeb wkroczyło na jakiś niepodjęcie bzdurny level. Prawdziwe potrzeby użytkowe samochodu sprowadza się do jego produkcji CO2 przy zachowaniu dystansu dowiezienia pionka w nim do i z pracy.
Cały rozwój szedł w to aby auto/samochód po trochu coraz więcej zaspokajało potrzeby użytkowe właściciela. A tersz bach ma dbać o częste opróżnianie pęcherza i objadanie się nawet gdy się nie ma ochoty bo apka każe.
Wszystko inne eliminujemy normami.
Dla jasności - sam widzę masę zastosowań auta na baterie. Ale bez sztucznego wypierania i pozbywania sie sprawdzonych i skutecznych samochodów.
Że by się bez ich eliminowania i dopłat nie sprzedawały? Hm. Trudno. Widać nie ma dla nich prawdziwej niszy a nie sztucznie wytworzonej.
Edit
Komu by przeszkadzało gdyby poza seryjnymi samochodami (wygoda kupuje jeżdżę nie martwię się) można było w tej zielonej wyspie EU coś takiego sobie zrobić i tym jezdic legalnie ( ponad 8 litrów ponad 1200 koni ileż ostrych zabojczych elementów..)
https://youtu.be/RZ82FOO2T3Y
Co tam tam takie. Zwykłego sama nie można zrobić. Bo jest nieprawilny . W oddzielonej od eu UK spoko i ich nie dziesiątkują jakos.
Ostatnio edytowane przez Andrzejsr ; 31-12-2022 o 01:47
Ciekawe, jak w wersji elektrycznej sprawdzałby się kombajn zbożowy, czy ciągnik rolniczy![]()
Buhahaha
Przy jeździe autostradowej moje V8 generuje koszt 65-75zł / 100km. O czym my tu rozmawiamy?
Najlepsze jest to, że jak planujesz trasę, to te wszystkie ładowarki są uwzględniane i brane pod uwagę, natomiast jak liczysz koszty eksploatacji, to każdy ładuje elektryka w domu z paneli![]()
166 2.5V6 CF2 Sportronic była | 166 3.0V6 CF3 Sportronic @ 241KM / 291Nm jest
Moja 166 Grigio Chiaro: http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...ml#post1222435
Więcej Alfy: https://www.youtube.com/channel/UCA7...kh5YZ4Hy4vTsew
Szybkie daily: https://www.forum.alfaholicy.org/prz..._s5_tomaz.html