Ja bym chętnie wypożyczył choć na tydzień Tonale PHEV i po testował sobie, ale niestety nie mam gdzie tego ładować.
Ja bym chętnie wypożyczył choć na tydzień Tonale PHEV i po testował sobie, ale niestety nie mam gdzie tego ładować.
Na pewno gdzieś możesz - ja mam tylko 1,5 km do najbliższej ładowarki w centrum handlowym, więc mogę sobie przy okazji pochodzić po sklepach i w ogóle .
Alfa Romeo Giulia Business 200 KM 2021
Peugeot 308 SW 1.2 130 KM 2019
Były: Renault Clio I 1.2, Peugeot 307 SW 1.6 110 KM, AR 147 1.6 TS 105 KM, Giulietta 1.4 MA 170 KM, Giulietta 1.4 MA 150 KM, Alfa Romeo 75 2.0 TS
Radek, to i tak masz lepiej niż ja. Ja mam 5 km, znajduje się ona w hotelu, więc trzeba by się do hotelu przeprowadzić, albo dojeżdżać z domu drugim samochodem
Amerykańska motoryzacja totalnie mnie nie grzeje, jest wręcz symbolem kumulacji najgorszych cech. Dodge faktycznie jest strasznie prymitywny ale bije się w piersi że nie nie wiedziałem, że aż tak.
Jakbyś czytał wątek przed wklepaniem kolejnego postu to może byś wyłapał, że Duke75 rozważa Avengera zamiast Tonale PHEV. O Clio w lpg nic nie pisał.
Dobrze, że za to Ty na codzień jeździsz elektrykiem i dzięki temu możesz rzetelnie ocenić wszystkie ich wady, bo zalet oczywiście nie mają.
Żuczek nie widzisz swojej hipokryzji naprawdę?.FXX jeździ spalinowymi i wymienia ich zalety. Ty nie jeździsz na baterie a innych usilnie do nich namawiasz .
Zawsze tam gdzie są plusy są i minusy. W tym sek że w różnych zastosowaniach można się z jednymi minusami godzić z innymi się nie da. Nie każdy tak nijako użytkuje samochód że wystarczy mu znikomy zasięg przelknie 2 tony i uzna że krótkie przełożenie to "prowadzenie". Rób swoje kup pojazd na baterie ciesz się nim i nie nawracaj niewiernych. Nie będziesz posadzony o hipokryzję nigdy więcej.
A to co Cię kręci nie ma znaczenia . Kręcą Cię EV - od lat droga wolna wymigiwanie się że Alfa nie ma ... Dla chcącego nic trudnego. Konwersje spalinowcow na ev istnieją. A że przyjemność kosztuje no sory.
Nie zaśmiecajmy tego wątku, odpowiem Ci w głównym wątku o samochodach elektrycznych.
Cóż, twardo udowadniasz, że Twoja znajomość amerykanskiej motoryzacji kończy się w Internecie i własnych przekonaniach
Co do Avengera, to jakbyś czytał co jest napisane to byś zauważył, że nigdzie do postow kolegi Duke75 się nie odnosiłem
Nie, nie jeżdżę EV na co dzień, ale kilkoma tańszymi jak Renault ZOE i droższym jak Tesla Y miałem okazję pojeździć. Czy mają zalety? Takie ZOE jeśli nie ma możliwości ładowania się z gniazdka w domu, biorąc pod uwagę różnicę w cenie to niestety zalet w porównaniu do bliźniaczego Clio nie widzę. Tesla Y to trochę inny zwierzak, owszem przyspieszenie i osiągi robią wrażenie, zasięg powoli również zbliża się do akceptowalnych wartości, ale umówmy się, jeśli w samochodzie za ponad 200k po jakichś 50kkm skrzypią plastiki na drzwiach, a niektóre są spasowane niczym w Lanosie to coś tu jest chyba nie tak.
A Ty jakimi EV jeździłeś, bo chyba jakimiś jeździłeś skoro znasz tak dobrze i wypowiadasz się o nich w tonie praktyka, a nie teoretyka?
Wysłane z mojego M2007J3SY przy użyciu Tapatalka
Bezszelestna jazda - ok, jeśli dla kogoś to ważne to jak najbardziej plus. Wystrzeliwanie ze startu? W porównaniu do Clio, którym jeździłem tj. 140 TCE, niespecjalnie zauważyłem przewagę ZOE - mają porównywalne osiągi. Owszem ZOE jest trochę bardziej komfortowe tyle, że Clio 140 TCE startuje od 95k, a ZOE od 180k.
Kiedy ta dopłata za ten komfort się zwróci w mieszczuchu? Raczej nigdy.
Wysłane z mojego M2007J3SY przy użyciu Tapatalka
Ostatnio edytowane przez FXX ; 23-02-2023 o 15:13
Tymczasem Jeep Avenger, o którym tak chętnie pisał [MENTION=9316]Żuczek[/MENTION], pojawi się również w wersji benzynowej.
Na początek będzie to wersja 1.2 PureTech 100KM, której cena wystartuje od ok. 99k PLN. Dla porównania wersja EV zaczyna się od... 175k PLN.
Jeśli wprowadzą wersję benzynową o mocy ok. 140KM, to będzie to znacznie tańsza alternatywa dla EV. Tylko czy wprowadzą znacznie tańszego benzynowego konkurenta EV?